Osaako kukaan hieroja tai vastaava poistaa emännänkyttyrän?
Mulla on ollut se vuosikausia. Nyt pitäisi ryhti olla niin hyvä kuin itse saan, olen myös laihduttanut. Silti vaikuttaisi näin itse tarkasteltuna, että "niska" vain vääntyy siitä kohtaa väärin ja toki sitä löllöäkin on. Olen hieronut sitä, tehnyt jumppaliikkeitä, ei mitään vaikutusta.
Kommentit (22)
Joo pystyy saamaan pois, mutta on sitkeessä kyllä. Mulla BMI 22, ja vielä pitäis laihduttaa, jotta tuo ruma kyttyrä lähtis pienemmäks...
Miten olis lihaskuntoliikunta tai keppijumppa? Sillä se nimittäin lähtee, eikä tarvi rahoistaan luopua... Kyttyrä on merkki huonosta ryhdistä. Lihakset eivät kannattele nikamia, vaan ne luiskahtavat. Kun teet esim. keppijumppaa, niin paina leuka kiinni rintaan, jotta niska suoristuu kunnolla. Istuessakin kiinnitä aina huomio ryhtiin. Älä roikota päätä tiettarilla ollessa...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:56"]Mä luin, että emätinkyttyrän...
[/quote]
SAMA!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:56"]Mä luin, että emätinkyttyrän...
[/quote]
SAMA!
[/quote]Minä myös.
Mä tiedän, että se tulee huonosta ryhdistä ja olen sitä järjestelmällisesti parantanut ja jos luiskahdan könöttämään, niin korjaan asennon heti. Kepin kanssa mä heilun kotona aina välillä, sellaista jumppaa ei ole täällä järjestettynä. Lihaskuntoa olen alkanut tekemään ja käyn säännöllisesti kuntosalin ryhmäliikuntatunneilla
Kakkonen! Sulla oli siis ihan tavallinen hieroja, joka sen poisti? Ehkä mullakin on toivoa löytää joku hieroja, joka sais sen ainakin pienemmäksi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:56"]
Mä luin, että emätinkyttyrän...
[/quote]Mä luin, että emätinkytkennän.
Ja älä jumppaa pelkästään niskaa, vaan koko vatsa-selkä alueen lihaksia!
Se kyttyrä voi tulla kilpirauhasen vajaatoiminnasta johtuen. Se on rasvaa ja se lähtee pois rasvaimulla.
Eikä? Mulla on todettu pari kuukautta sitten kilpirauhasen vajaatoiminta ja syön siihen Thyroxinia.
ap
Kakkosella oli toisella kertaa fysioterapeutti ja toisella urheiluhieroja, muutamia vuosia kyhmy oli pois siinä välissä, nyt on taas vähän kehittynyt ja tarvis hierojaa varata...
Pitkään yritin kuntoilemaalla päästä kytyrästä eroon, aika epätoivoista touhua se oli. Vihdoin (n. 5v. sitten) annoin periksi ja varasin ajan yksityiselle lääkärille rasvaimuun.
Operaatiosta jäi niskaan pieni arpi, muuten kaikki meni hyvin.
Jos olisin aikaisemmin tiennyt, kuinka helppoa ja vaivatonta rasvaimu (emännänkyttyrän poisto) on, olisin mennyt jo aikoja sitten. Olen tyytyväinen lopputulokseen.
Minäkin kuulisin mielellään hintaa ja klinikka suositusta
Aiemmin kävin selkääni hoidattamassa useita kertoja kiropraktikolla ja hän käitteli selkää koko pituudelta ja sai myös niskan nestekeräytymän pois. Oma hierontakin auttaa aika hyvin. Olen viime aikoina hieroskellut taas tullutta kyttyrää ja kyllä se on jo paljon pienentynyt.
Siis onko emännänkyttyrä rasvaa ja leskenkyttyrä nikamaperäinen?!?
Niskahartian rasvavarasto " bufflohump" emännän kyttyrä.
hypotyreoosin vuoksi siihen kertyy rasvaa, ja kuonaaineita, nestettä sillä aineenvaihdunta sekä rasvaaineenvaihdunta on häiriöllistä.
Hyvä ryhti. Niskahartia hieronta, jumppa, ja kaikki aktivointi. Hartian pyöritykset, käden pyöritykset, sauvakävely.
Kallonpohjaa voi joutua hieromaan aika napakastikin
Hyvä ryhti lähtee ihan vatsalihaksiata asti, pakaralihaksia, ja takareisiä eli kyykkyä ja askelkyykkyä. Myös selän trapezius olisi treenattava kuntoon.
Thurozin lääkityksen kanssa on haudattava omaa hyvää oloa ei niinkään tuijotettava vain ja ainoastaan terapeuttista hoitoaluetta eli millä alueella veriarvot ovat.
Kävin kiropraktikon käsittelyssä jonka jälkeen kyhmyä ei enää ollut, se katosi. Huomasin eron kotona vasta koska ei todellakaantodellakaan ollut syy käsittelyyn. Joten en allekirjoita rasvaa pelkästään.
Itselläni hieroja on saanut sen pois 2 kertaa, on ollut pieni alku vasta siinä vaiheessa ja useamman kerran pitänyt käydä.