Gallup: Trolli, millainen ihminen olet ja miksi trollaat?
Minä olen 30-vuotias kahden akateemisen tutkinnon nainen. Yksi lapsi, tällä hetkellä hoitovapaalla ja osa-aikayrittäjänä.
Trollaan ketjuissa, joissa käsitellään paria kadehtimaani julkkista ja bloggaajaa. Minusta tuntuu, että he ovat saaneet asioita, joita minäkin haluaisin, mutta en ole saanut. Olen kade, ja trollaan, jotta heistä alkaisi liikkua ikäviä juoruja.
Trollaan myös ketjuissa, joissa tosi lihavat ihmiset puolustelevat itseään. En ole hirveän hoikka itsekään, normaali, entinen superläski. Tiedän miten paljon lihavat valehtelevat itselleen, ja se ärsyttää, joten käyn vittuilemassa näissä ketjuissa.
Heitän ikäviä kommentteja myös kotiäitijeesusten ketjuihin. Olen ihan eri maailmasta kuin kotona viihtyvät naiset, koulutukseltaan maks. lähihoitajat, ja samalla kadehdin sitä, että he ovat elämässään niin vähään tyytyväisiä, joten trollaan.
Mites te muut?
Ai niin, joskus trollaan ihan vain huvikseni. Keksin jonkun älyttömän aloituksen ja katson piruuttani, mihin keskustelu johtaa.
Kommentit (24)
Ei tana, ja mä kun oon aina kuvitellut, että trollaajat on finninaamaisia amistyyppejä, tai korkeintaan tylsistyneitä insinööriopiskelijoita. Tämähän mielenkiintoista. :D
Ei svidu, nyt mä tiedän, mitä hoitovapaalla olevat naiset harrastavat. Tosin, voihan tähänkin vauva-sivustoon jäädä näköjään koukkuun useammaksi tunniksi. Cheers!
+20-vuotias mies. Syrjäänvetäytyvä. Akateeminen. Ahdistunut ja masentunut.
Trollaan AV:lla, mutta pyrin aina olemaan loukkaamatta ketään. Trollaus on parhaimmillaan sitä, että saa jonkun pyörittelemään päätään epäuskoisesti, että voiko tässä maailmassa olla näin tyhmiä ihmisiä kuin kommenttini antavat ymmärtää. Trollaus on parhaimmillaan tasapainoilua totuuden ja valheen välillä, jolloin muille keskustelijoille jää epäselväksi, että olenko tosissani. En ole.
Trollaan täällä, koska Viestintätoimisto Ellun Kanat maksaa siitä minulle.