Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun kerrostaloasunnossa ei saa nukuttuu rappumetelin takia? En halua muuttaa.

Vierailija
09.12.2020 |

Mua mua v ituttaa niin paljon kun yläkerran naapuri paukuttaa noita kantapäitä edestakas. Tämä eläkeläinen ei nuku koskaan!!!

Jatkuvasti herään näihin pamauksiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat

Vierailija
2/11 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat alkaa särkee korvatulpista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kulkeeko se naapurisi yötä päivää rapussa vai mitä ihmettä??

Vierailija
4/11 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotoon valetut korvatulpat

Vierailija
5/11 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy sanomassa ettei tömistele öisin.

Vierailija
6/11 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että talo on vanha, rakenteet ovat kovia ja kolkkoja. Sen lisäksi ihmiset+ postinjakaja ravaavat yöllä raskain askelin. Naapuri kävelee kantapäillä ja taulut tärisevät.

Eläkeläisistä ei taas kuulu pihahstustakaan koska kulkevat hiljaa.

Tää kämppä on kuin tärinäkuutiossa elää. Kaikuu ja tärisee.

Noita tärinöitä ja matalia taajuksia ei saa mitenkään pois.

Vierailija
7/11 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvat alkaa särkee korvatulpista.

jos noin herkkä on niin se "metelikin" on varmaan vain omassa päässäsi

Vierailija
8/11 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vähättele ongelmaasi, mutta itse kärsin kerran paljon pahemmasta kerrostalometelistä. Naapuri oli joko mielenterveysongelmainen tai huumehörhö, joka huusi kiroillen joka yö, hakkasi seiniä jollain, tiedä vaikka leka tai vasara olisi ollut ja lisäksi paiskoi kämppänsä ovea niin, että koko talo tärisi.

Sitten jos tai kun tuollainen osuu omalle kohdalle niin sitä vasta ymmärtää, mitä se kerrostalometelöinti pahimmillaan on. Tuollaista ei todellakaan toivo kenellekään.

Kyllä sitä tuolloin moneen kertaan ajatteli, että miksi sellaisia ihmisiä majoitetaan "normaaleihin" kerrostaloihin, jotka eivät selvästikään ole yhteiskuntakelpoisia/normaaliin elämään kykeneviä?

Vierailija
9/11 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmiset oikein asuvat. Olen asunut Itä-Hgissä lähes koko ikäni kerrostalossa eikä minulla ole koskaan ollut mitään naapuriongelmia. Nyt korona-aikana en ole juuri nähnytkään naapureita. Joskus joku kulkee rapussa. Tässäkin rapussa asuu erilaisia ihmisiä ja perheitä ja pari koiraakin.

Vierailija
10/11 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin kerrostalossa on niinkin järkevä pohjaratkaisu, että yksiöiden alkovit on laitettu rappukäytävän viereen. Eli alkovia ja rappukäytävää erottaa ainoastaan n.20cm ontto seinä ja siitä kuuluu puheesta lähtien KAIKKI läpi. Siinä on hyvä yrittää nukkua. Korvatulpat ei auta töminään, ääniin kyllä, mutta se matala askelten juoksutöminä tärisyttää seiniä.

Vierailija
11/11 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmiset oikein asuvat. Olen asunut Itä-Hgissä lähes koko ikäni kerrostalossa eikä minulla ole koskaan ollut mitään naapuriongelmia. Nyt korona-aikana en ole juuri nähnytkään naapureita. Joskus joku kulkee rapussa. Tässäkin rapussa asuu erilaisia ihmisiä ja perheitä ja pari koiraakin.

En ymmärrä mitä sun asuinpaikkasi tähän liittyy. Meteli on aina kerrostalokohtaista, ei liity asuinalueeseen. Mekin asutaan ns hyvällä alueella ja hyvässä talossa mutta jos alakerran mies kailottaa ja hoilottaa karaokea yöllä, kyllä se kuuluu meillekin kovin häiritsevästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän