Miksi et halua petihommia puolisosi kanssa??
Eikö olisi kiva nähdä asioiden eteen vaivaa oli se ongelma aktien loppumiseen/vähenemiseen mikä tahansa?
Kommentit (21)
Ei kiinnosta mikään läheisyys kassientyjentäjän kanssa. Kuolisi luonnollisen poistuman kautta- maailma ei menettäisi mitään.
Ei olisi kivaa. Näen muutenkin jo liikaa vaivaa tämän huushollin pyörittämiseen, miehen keskittyessä löhöilyyn ja vonkaamiseen. Mua ei kiinnosta enää koko ukko.
No kun mulla meni jo vaihdevuodet, niin ei ole enää niitä haluhormoneja ja koko homma tuntuu absurdilta ja tarkoituksettomalta. Miksi sellaisen tyhjänpäiväisyyden eteen pitäisi vielä vaivaakin nähdä? Olisin onnellinen, jos ei tarvitsisi enää tietää mitään koko touhusta.
Seksi käy kalliiksi. Joko tullaan raskaaksi ehkäisystä huolimatta tai saadaan hiiva.
Tässä saa käytännössä yksin hoitaa koko kämpän, lapset ym. kun rouva vaan makaa sohvalla. Vielä pitäisi viitisen vuotta jaksaa kunnes lapset lentävät pesästä...
Jos minulla olisi kumppani, niin syy olisi se että olen niin vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä saa käytännössä yksin hoitaa koko kämpän, lapset ym. kun rouva vaan makaa sohvalla. Vielä pitäisi viitisen vuotta jaksaa kunnes lapset lentävät pesästä...
Topsu?!
Ämmä lihottanu ittensä tynnyriksi. Eipä kovin paljon enää kiinnostele....
Tottakai haluan, mitä järkeä parisuhteessa on edes olla jos ei saa seksiä ja läheisyyttä?
Olen pettynyt mieheeni ihmisenä eikä minulla näin ollen enää ole miellyttämishaluja häntä kohtaan.
Jos hän vain KUUNTELISI mitä toivon ja tarvitsen, eikä se kuulkaa ole paljon. Elämänhallintaongelmaisen ADHD:n kanssa seurustelu on ihan kamalaa.
Aluksi se "haluttomuus" (vihaan sitä sanaa koska haluan kyllä seksiä mutta en miestäni) alkoi sillä että hän näki "seksittömyydessä" jonkun huolen aiheen. Ja nyt tulee päivän naurut: Meillä oli seksiä 2-3 kertaa viikossa. Koska hän näki sen liian vähäisenä määränä, minulle tuli epätoivo; onko koko loppuelämäni vain hänen kullin ympärillä hyppimistä. Alkuun toki yritin hyppiä, mutta mitä enemmän tein sitä, sitä enemmän vihasin sitä. Miksi vain minun tulee tehdä jotain mitä en halua, kun ei hänkään yritä minun vuokseni skarpata missään?
Näin ollen meillä ei enää oikein ole, mieheni on niin isonluokan pettymys, että toivon ja odotan hänen tajuavan haluta eroa, vielä ei halua.
Olen väsynyt. Teen liikaa töitä, enkä ehdi levätä. Kun minä jaksaisin, mies ei jaksa. Kun mies jaksaisi, minä en jaksa. Kahden yrittäjän ongelmia..
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta mikään läheisyys kassientyjentäjän kanssa. Kuolisi luonnollisen poistuman kautta- maailma ei menettäisi mitään.
Mutta olet silti hänen kanssaan yhdessä, koska a) rahatilanne eli et selviiäisi yksin b) lapset c) molemmat?
Jos näin niin säälittävää.
Olen niin ruma ettei mieheni halua minua. Joskus ani harvoin pystyy, kun sammuttaa kaikki valot. Tästä olen päätellyt, että olen sen näköinen, ettei valoisassa onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pitäisi? Mikä estää eron kun lapset alle 18? Onko lapsille hyväksi elää vittumaisessa ilmapiirissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pitäisi? Mikä estää eron kun lapset alle 18? Onko lapsille hyväksi elää vittumaisessa ilmapiirissä?
Miten niin vittumaisessa ilmapiirissä? Se on kuin kahden kämppiksen meininkiä ja huumori toimii. Toinen on kämppiksistä vaan hoitaa arjen hommat ja toinen on laiskempi.
Minkä ihmeen takia olette parisuhteessa, missä toinen ällöttää?? Ei vaan mene jakeluun
Vierailija kirjoitti:
No kun mulla meni jo vaihdevuodet, niin ei ole enää niitä haluhormoneja ja koko homma tuntuu absurdilta ja tarkoituksettomalta. Miksi sellaisen tyhjänpäiväisyyden eteen pitäisi vielä vaivaakin nähdä? Olisin onnellinen, jos ei tarvitsisi enää tietää mitään koko touhusta.
Juuri tämä, ja lisäksi kova kipu liukkarista huolimatta. Minäkin mietin hyvin usein että voi kun tuolta toiseltakin loppuisi kiinnostus. Nyt sillä on ruvennut onneksi potenssi huononemaan.
Näkisin mielelläni vaivaa, jos puoliso olisi joskus kotona eikä 24/7 töissä.