Hoitaja, otatko koronarokotteen vai fudut?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ovat rokotteet pakollisia, myös kotihoidossa työskenteleville. Sijaisilta ei ehkä tarkisteta.
Influenssarokotteen otin, koska tutkittu pidempään ja saa aikaan immuniteetin. Koronarok ei suojaa kuin vaikeilta oireilta.
Ei ole. Teille on valehdeltu jos näin on väitetty. Jos ei ole roketettu siirretään pois potilastyöstä, tai jos se ei ole mahdollista työskennellään maskin kanssa (kuten siis muutenkin nyt korona-aikana). Irtisanominen rokotteesta kieltäytymisen perusteella on jokatapauksessa laiton. Olen itse sairaanhoitaja, enkä ole koskaan ottanut influenssarokotetta, enkä aijo myöskään koronarokotetta ensimmäisten joukossa ottaa.
Pois potilastyöstä? Ei kunnalla ole lähihoitajalle muuta työtä kuin potilastyötä..
En kumpaakaan. Irtisanouduin jo, enää ensi viikko töitä.
Otan rokotteen vasta, kun tarjolla on sellainen joka estää tartuttamasta muita. Jos suojaa vain vakavilta oireilta en ota, koska olen nuori ja kuntoni on ok.
En irtisanoudu itse vaan odotan potkuja.
Eipä tule kovinkaan pitkä karenssi. Keikkalaisilta ei rokotteita kysellä, jatkan sillä tiellä sitten, muussa firmassa.
Rokotetta en tod tule ottamaan ekoissa joukoissa. Hah
Katsotaan muutaman vuoden päästä uudelleen