Useita siemensyöksyjä - mitä tehdä?
Olen mies, ja voin kesken sekstailun saavuttaa useita huippuja, joita pystyn kuitenkin kontrolloimaan niin, ettei lopullista laukeamista tapahdu. Seisokki tavallaan vain kovenee entisestään. Tämä on joistain naisista häkellyttävää, kun he luulevat että kyse on ennenaikaisesta siemensyöksystä, ja silloin minun on monesti sanottava, että ei, jatketaan vain. Siinä on jotain erikoista, kun esimerkiksi naisen vatsa tai rinnat ovat aivan märkiä eritteistäni vasta ikään kuin esileikin aikana. Enkä tiedä että mitä tästä oikein ajatellaan. Sitten kun varsinainen huippu tulee, niin se on sitäkin voimakkaampi.
Pitäisikö minun yrittää tehdä tälle asialle jotain? Taipumus tällaiseen sekä tuo erikoinen siemensyöksyn kontrollointikyky on minulla ilmennyt vasta keski-iän myötä. M47.
Kommentit (22)
Omalla kohdallani vasta viimeisessä vaiheessa lentää oikein paineella ja sykäyksittäin. Siinä välillä tulee enemmän tavallaan kuin valuen, suuriakin määriä, niin että naisen vatsa tai kädet voivat yhtäkkiä olla aivan märkiä. En itse ole oikein huomannut että mikä vaikutus tällä olisi lopullisiin määriin, mutta tunne lopussa on kyllä ainutlaatuinen. Varsinkin kun tätä tapahtuu pitkään puutteessa olemisen jälkeen...
Itseäni kyllä kiihottaa naisten kostuminen ja lima ja kaikki sen sellainen, joten uskon kyllä että tunne voi olla molemminpuoleinen. :)
AP
Tosi mahtavaa. Ihan mielenkiinnosta kysyn kun en tällaisesta ole ennen kuullut, millä tavalla/kuinka paljon sinulta tulee spermaa peräkkäisissä siemensyöksyissä ennen viimeistä syöksyä? Lennähtääkö se ihan vai vierähtääkö sitä vain pieni tippa ulos?
T: #13