olenko ihan säälittävä tapaus?
Omaan todella huonon itsetunnon. Olen naimisissa ja pidän ulkonäöstäni huolta. Mies ei koskaan kehu ulkonäköäni tai edes vihjaa mitään positiivista. Olen töissä alalla jossa saan huomiotapaljon vanhemmilta miehiltä. Tavallaan se tuntuu kivalle kun edes joku sanoo nätiksi. Vaikka kyseessä olisikin vanhempi mies. Taidan olla säälittävä akka? Ikää on 31...
Kommentit (8)
Aika monessakin suhteessa... mutta tuo asia häiritsee kovasti. Itse kun kehun miestäni usein. En edes halia saa. Lasten vuoksi ei kuitenkaan vahtaa viitsi. Enkä usko että se vaihtamalla paranee.
Suhteen alkuvaiheessa miehet ovat usein kohteliaita ja haluavat miellyttää mut sitten.....vuosien yhdessäolon jälkeen parhaimmat kehut saa kyllä aina vierailta miehiltä.
Samanlaista täällä. Oma mies ei kehu, ei huomioi ikinä, mutta muut miehet aina silloin tällöin. Viimeksi eräs mies kehaisi niin, että oma mieskin kuuli. :)
Mitä säälittävää, on siinä, että pitää kehuista? Ja että ne lämmittävät mieltä? tuohan on terveen ihmisen merkki, että osaa ottaa kehut kauniisti vastaan, ei ylpisty niistä, mutta antaa niiden rakentaa entistä parempaa minäkuvaa ja hyvää itsetuntoa.
Et ole säälittävä.