Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hop Lop-synttärit, eikös kutsuja maksa..?

Vierailija
26.04.2014 |

Synttärikutsussa ei mainita rahapolitiikasta mitään, oletan, että kutsujaperhe kustantaa vieraat..? 

Juu, maalta olen eikä olla ikinä käyty Hop lopissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kutsuja maksaa.

Vierailija
2/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei maksanut kun tarjoilut. Itse pääsymaksun piti maksaa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:17"]

Meillä ei maksanut kun tarjoilut. Itse pääsymaksun piti maksaa itse.

[/quote]

Täh?

Ei voi olla totta! :D

Vierailija
4/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai kutsuja maksaa! Vähän noloa kerätä jotain sisäänpääsymaksuja.

:O :D

Vierailija
5/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai kutsuja maksaa! Vähän noloa kerätä jotain sisäänpääsymaksuja.

:O :D

Vierailija
6/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin oletan että jos järjestää syntymäpäivät niin ne kutsutuille ilmaiset.

Vierailija
7/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinataan jotain maksua periä niin ilmoita että lahjan saa vitosen lunastusmaksua vastaan, sama yhtä ontuva logiikka kyseessä.

Vierailija
8/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hop lopissahan ne synttärikemut ostetaan pakettina! Pakettiin kuuluu tietty määrä juhlijoita ja niille tarjoilut. Olis aika kamalaa kerätä itse vierailta se pääsylipun hinta.

Vierailija
9/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsujan kuuluu maksaa. Sehän on vanhemmalle kotikutsuihin verrattuna vähemmän työllistävä vaihtoehto järjestää synttärit HopLopissa, ei tarvitse siivota ja koristella omaa kotia eikä kotia. Jos ei ole HopLopiin varaa, niin kotona kutsut tulevat halvemmiksi, mutta työllistävät enemmän.

Vierailija
10/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joko sama trendi alkaa levitä myös lasten kekkereihin, joka on ollut jo vuosia yleistä häissä eli että käytännössä vieraat maksavat kekkerit, kun panevat rahaa "matkatilille". Ja onhan jo nähty sekin, että hääviereiden piti ostaa illalliskortti itse, kun häät olivat ravintolassa ja tulivat liian kalliiksi hääparille. Ei pidä elää yli varojensa edes juhliessa.

Vierailija
11/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoplop- ja kotisynttäreitä pitäneenä olen huomanut lahjoissaa seuraavan trendin: jo pitää ne synttärit maksulisissa paikoissa, niin lahjojen hinta on suurempi kuin kotisynttäreillä. Itse en asiaa ymärrä, että miksi. Olen ulkoistanut monet synttärit juuri helppouden vuoksi. lapsethan yleensä pitävät kotisynttäreistä eniten, varsinkin jos on viitsinyt järjestää niihin ohjelmaa esim. aarteenetsintää yms.

hauskoja synttäreitä! Jos teillä ei ole Hoplopissa käyty aiemmin, niin elämys on lapselle varmaan suuri! Jos teillä on liukuestesukat, niin laita sellaiset jalkaan. Samoin liikunnalliset vaatteet. Prinsessamekot ja kravatit ym. kannattaa jättää kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan