Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksisuhde ja helliminen/söpöily

Vierailija
26.04.2014 |

Olen ollut nyt muutaman viikon seksisuhteessa mieheen. Tai ainakin ajattelin, ettei meistä tulisi muuta kuin fuckbuddyjä, erinäisten syiden vuoksi (emme ole varattuja kuitenkaan). Nyt minua on kuitenkin alkanut mietityttämään, miksi mies haluaa joka kerta jatkuvasti olla lähelläni, pussailla, halia, pitää minua aivan kiinni itsessään eli ns. söpöillä seksin jälkeen, jopa tunnin ajan? Puhumme lisäksi todella paljon ja häntä kiinnostaa elämäni ja arkeni...

Naiset, joilla on kokemuksia seksisuhteista ja miehet, auttakaa! Mitä miehellä mielessä? Voiko silti olla pelkästään seksin perään? Etten vahingossa kuvittele muuta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miettinyt tätä samaa asiaa, kun olen nyt kahdesti tavannut miestä, joka ei halua parisuhdetta. Tapasimme ihan perinteisesti baarissa, ja ensimmäistä kertaa elämässäni lähdin sitten vieraan miehen mukaan. Oli todella ihanaa, vapautunutta ja helppoa, valvoimme aamuun saakka ja nukuimme sylikkäin (en muuten ole koskaan pystynyt siihen aiemmin!). Herättyämme jatkoimme siitä mihin yöllä jäimme, iltapäivällä mies vei minut kotiin ja kysyi puhelinnumeroani ties kuinka monetta kertaa. En sitä silloin hänelle antanut, mutta varmistin kyllä, että löydän sen halutessani tiedustelusta.

Viikkoa myöhemmin tapasimme uudelleen, seksi oli hyvää ja muun ajan olimme tiiviisti lähekkäin peiton alla. Mies suorastaan tuhlaa hellyyttään minuun ja vetää heti lähemmäksi, jos siirryn hetkeksi poispäin. Suukottelee ja juttelee mukavia, on ilahduttavan avoin ja suorapuheinen. Käyttäytyy suoraan sanoen, kuin ihastunut mies käyttäytyy.

Tämä minua sitten ihmetyttääkin. Me kumpikaan emme halua parisuhdetta, satunnainen tapailu riittäisi, mutta hiukan mietityttää, mihin tämä on menossa. Minä olen jo lähes nelikymppinen, minulla ei ole lapsellisia kuvitelmia mistään, mutta jokin ristiriita tässä on. Vastausta en odota teiltä saavani, ajan kanssahan sen näkee, miten tässä käy. Kunhan purin ajatuksiani tänne.

Vierailija
2/37 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely toimii siten, että mies kutsuu kahville, viinilasilliselle tms. Juttu itsessään on pelkkää seksiä, mutta mies on aina kohtelias ja ihana. Osoittaa himoitsevansa minua. seksi on ihan huippua. Joskus kun on ollut vähän kiireinen tapaaminen, on mulle jäänyt halpa olo ja olen miettinyt, että tämä oli sitten viimeinen kerta. Kokonaisuutena kuitenkin saan parempaa kohtelua kuin viimeisessä pitkässä parisuhteessani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kysymys. :D Vastauksia kiitos. Tai kai miehilläkin on hellyydentarpeita ilman sen kummempaa.

Vierailija
4/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahta lajia. Toiset ottaa etäisyyttä seksin jälkeen. Toiset jäävät vierelle hellimään. Jälkimmäisen kanssa tilanne on täällä nyt parinnvuoden jälkeen se,että harkitsemme yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
5/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pystyy mihin vain, totean kyynisesti. Mutta vakavasti puhuen, mies varmasti pitää sinusta paljon ja suhde voi kehittyä. Eri asia sitten, jos mies ei kertakaikkiaan halua sitoutua. Hänkään ei tosin pysty hallitsemaan rakastumistaan, mutta vaikka niinkin kävisi, hän ei välttämättä haluaisi sitoutua. On varmasti myös miehiä, jotka väittävät alussa etsivänsä vain kevyttä tapailua, mutta itse asiassa heillä ei sopivan ihmisen kohdattuaan ole mitään seurusteluakaan vastaan.

Vierailija
6/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuckbuddy = ruma nimi poikaystävälle tai tyttöystävälle.

Mieshän on selvästi poikaystäväsi muuten kuin nimeltä. Seksi ja hellyys kuuluu parisuhteeseen ja tuossa on molemmat.

Veli tai sisko = genetic buddy

Äiti = birth buddy

Ystävä = friend buddy

jne.

-Mies 29v-

Vierailija
7/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh.. Se on vähän joko tai. Itsellä ollut 2 tällaista suhdetta. Ekan kohdalla paljastui olevan tunteita, toisen ei. Ja molemmissa tuollaista söpöilyä esiintyi. Tosin ensimmäinen oli enemmän kiinnostunut elämästäni/tekemisistäni, joten tapauksessasi lähtisin varovasti tiedustelemaan (=kysy suoraan!!), miksi sun elämäsi häntä niin kovin kiinnostaa.

Vierailija
8/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa halpa olo, jos olisin seksisuhteessa jossa vaan ruiskaistaan mällit sisälle ja kaikki hellyys jäisi pois :D Kyllä minusta seksisuhteeseenkin yleensä kuuluu söpöilyt ja läheisyys, minusta seksi ilman niitä on huonoa seksiä. Vaikka tunteita ei pelissä oisikaan.

Vierailija
9/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni näistä seksisuhteissa olevista naisista vakuuttelee itselleen haluavansa vain seksiä, vaikka kyse on enemmän pelimiehen hauskanpidosta ja naisen salaisesta toivomuksesta saada mies sitoutumaan? Nainen ei halua tuntea olevansa käytettävä luuseri. 

-Mies 29v-

Vierailija
10/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti helliminen ja toisen ihmisen läheisyys kuuluu mhös seksisuhteeseen. Itse saan aivan valtavaa nautintoa toisen iholla olemisesta. 

Vierailija
11/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 10:32"]

Kuinkahan moni näistä seksisuhteissa olevista naisista vakuuttelee itselleen haluavansa vain seksiä, vaikka kyse on enemmän pelimiehen hauskanpidosta ja naisen salaisesta toivomuksesta saada mies sitoutumaan? Nainen ei halua tuntea olevansa käytettävä luuseri. 

-Mies 29v-

[/quote]

Mulla on ainakin aina käynyt päinvastoin, eli oon itse ollut hakemassa vaan seksisuhteita, mutta miehet on helposti sitten alkaneet haluta enemmänkin.  En mä usko, että naisilla on mitenkään kovempi halu päätyä parisuhteeseen kuin miehillä, ja molemmat myös varmaan kaipaa seksiä, läheisyyttä, hellyyttä ja jutteluseuraa ihan yhtä paljon.

Niin ja tottakai seksisuhteeseen kuuluu myös muuta hellimistä ja läheisyyttä, mulla ainakin. Oishan se omituista, jos jonkun kanssa olis niinkin läheisessä kosketuksessa kuin seksiä harrastaessa, ja sitten ei muka muuten vois halailla ja pussailla ja silitellä sitä ihmistä.

Vierailija
12/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta olin panosuhteessa työkaverini kanssa, kumpikin meistä vapaita. Kummallakaan ei haluja suhteeseen, tapasimme vain seksin takia. Silti usein jäimme makailemaan sylikkäin tai kokkailimme ruokaa, söimme ja keskustelimme pitkiä ajatuksia tuntikaupalla.

Enimmäkseen kyllä kävin hänen luonaan vain panoa saamassa tai hän työnsi avainnipun koiraani töissä ja sanoi, että mene kotiini odottamaan.

En pitäisi yhtään minään merkityksellisenä tuota söpöstelyä. Olet nyt itse ihastumassa ja tuo päättyy vain huonosti.

Lääkäri-Sh -suhde

Vierailija
13/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon enemmän miehiä joiden kanssa olisi kiva panna kuin niitä joiden kanssa haluaa sitoutua.

Vierailija
14/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 10:32"]Kuinkahan moni näistä seksisuhteissa olevista naisista vakuuttelee itselleen haluavansa vain seksiä, vaikka kyse on enemmän pelimiehen hauskanpidosta ja naisen salaisesta toivomuksesta saada mies sitoutumaan? Nainen ei halua tuntea olevansa käytettävä luuseri. 

-Mies 29v-

[/quote]

Eikö sun pieneen päähäsi mahdu, että myös nainen voi olla ottava osapuoli? Mikä ihmeen mikropenis-Lothar siellä huutelee ja koska viimeksi itse sait kunnon panin?

Vierailija
15/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

panin= panon

Vierailija
16/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:09"]

-Mies 29v-

[/quote]

Mulla on ainakin aina käynyt päinvastoin, eli oon itse ollut hakemassa vaan seksisuhteita, mutta miehet on helposti sitten alkaneet haluta enemmänkin.  En mä usko, että naisilla on mitenkään kovempi halu päätyä parisuhteeseen kuin miehillä, ja molemmat myös varmaan kaipaa seksiä, läheisyyttä, hellyyttä ja jutteluseuraa ihan yhtä paljon.

Niin ja tottakai seksisuhteeseen kuuluu myös muuta hellimistä ja läheisyyttä, mulla ainakin. Oishan se omituista, jos jonkun kanssa olis niinkin läheisessä kosketuksessa kuin seksiä harrastaessa, ja sitten ei muka muuten vois halailla ja pussailla ja silitellä sitä ihmistä.

[/quote]Ja ainut ero seurusteluun on nimellinen. Vai eikö sen ihmisen kanssa sitten voi vaikka käydä kahvilla?

-Mies 29v-

Vierailija
17/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vajaan vuoden verran seksisuhde. Sitten se muuttui seurusteluksi. Söpöstely ja helliminen kuului kuvioihin heti alusta alkaen.

Vierailija
18/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:09"]

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Ja ainut ero seurusteluun on nimellinen. Vai eikö sen ihmisen kanssa sitten voi vaikka käydä kahvilla?

-Mies 29v-

[/quote]

Ero seurusteluun on se, että toiselta ei voi vaatia uskollisuutta, ei esitellä perheelle/suvulle, tapaamiset on jomman kumman luona seksin takia, toki sen yhteydessä voidaan syödä tai katsoa leffaa tai jutella. Mutta ei kuljeta kaupugilla käsi kädessä, ei kerrota ystäville, ei edusteta yhdessä, ei suunnitella yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
19/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:09"]

-Mies 29v-

[/quote]

-Mies 29v-

[/quote]

Tottakai voi käydä kahvilla. Ero seurusteluun on kuitenkin enemmän kuin vain nimellinen. Seurusteluun kuuluu erilainen sitoutuminen ja suunnitelmat ja halu rakentaa yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
20/37 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 10:32"]Kuinkahan moni näistä seksisuhteissa olevista naisista vakuuttelee itselleen haluavansa vain seksiä, vaikka kyse on enemmän pelimiehen hauskanpidosta ja naisen salaisesta toivomuksesta saada mies sitoutumaan? Nainen ei halua tuntea olevansa käytettävä luuseri. 

-Mies 29v-

[/quote]

Eikö sun pieneen päähäsi mahdu, että myös nainen voi olla ottava osapuoli? Mikä ihmeen mikropenis-Lothar siellä huutelee ja koska viimeksi itse sait kunnon panin?

[/quote]Miksi pilkkaat pienipeniksisiä miehiä? Ovatko he tehneet sinulle jotain?

Kohta lukuvuosi on ohi ja taaskaan yksikään nainen ei ole tehnyt aloitetta. Mutta miten tämä tähän liittyy?

-Mies 29v-