Heräsin yöllä tosi kovaan kipuun vatsassa, keskenmenoko?
Mutta en ole vuotanut verta yms. Olen siis ihan alussa raskaana. Eihän vain ole keskenmeno, nyt ei enää satu eli kipu meni ohi? Auttakaa please...
Kommentit (7)
Kohdunulkoisessa kovaa kipua mutta se tuskin menee ittellään ohi ilman vuotoja.
kestävä aivan älytön mahakipu viime raskaudessa. Syytä ei tiedetä, mutta kaikki meni hyvin. Nyt tuossa vieressä on 2 vuotias ikiliikkuja;)
alavatsassa.Ne kivut kestivät useita tunteja, ja vuoto saattoi alkaa vasta monen viikon jälkeen. Mutta toivotaan että ne on sulla vaan kohdunkasvu kipuja. Ei auta kuin odottaa...
alavatsassa.Ne kivut kestivät useita tunteja, ja vuoto saattoi alkaa vasta monen viikon jälkeen. Mutta toivotaan että ne on sulla vaan kohdunkasvu kipuja. Ei auta kuin odottaa...
ja ei ollut mitään kipuja. vasta sitten kun ruvettiin tyhjentämään, tuli kipuja.
Minulla oli ensimmäiset yölliset kipukohtaukset jo ennen plussatestin tekoa, jatkuivat rv 7-8 saakka. Ja kipu todellakin aivan kamalaa, kylmä hiki vaan valui ja oksetti, missään asennossa ei helpottanut. Meni aina noin 10-15 minuutissa ohi, mutta toistui lähes joka yö ainakin kerran. Ainoa apu oli se kun mies hieroi alaselkää. Tk:sta laittoivat ultraan rv 5+3, kaikki ok (vaikka ei siellä mitään vielä oikein näkynytkään). Lääkäri sanoi että toisilla on kohtu sen verran arka että alkuraskaudessa esim. kiinnikkeet aiheuttavat kovia kipuja/kramppeja. Jos ei vuoda verta, ei kannata pahemmin panikoida. Niin ja ihan normaali raskaus oli minulla tuo kivuilla alkanut.
Välillä tosi koviakin. Kai ne jotain kohdunkasvu kipuja tms...