Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräsin yöllä tosi kovaan kipuun vatsassa, keskenmenoko?

Vierailija
04.08.2008 |

Mutta en ole vuotanut verta yms. Olen siis ihan alussa raskaana. Eihän vain ole keskenmeno, nyt ei enää satu eli kipu meni ohi? Auttakaa please...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tosi koviakin. Kai ne jotain kohdunkasvu kipuja tms...

Vierailija
2/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunulkoisessa kovaa kipua mutta se tuskin menee ittellään ohi ilman vuotoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestävä aivan älytön mahakipu viime raskaudessa. Syytä ei tiedetä, mutta kaikki meni hyvin. Nyt tuossa vieressä on 2 vuotias ikiliikkuja;)

Vierailija
4/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alavatsassa.Ne kivut kestivät useita tunteja, ja vuoto saattoi alkaa vasta monen viikon jälkeen. Mutta toivotaan että ne on sulla vaan kohdunkasvu kipuja. Ei auta kuin odottaa...

Vierailija
5/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alavatsassa.Ne kivut kestivät useita tunteja, ja vuoto saattoi alkaa vasta monen viikon jälkeen. Mutta toivotaan että ne on sulla vaan kohdunkasvu kipuja. Ei auta kuin odottaa...

Vierailija
6/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ollut mitään kipuja. vasta sitten kun ruvettiin tyhjentämään, tuli kipuja.

Vierailija
7/7 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ensimmäiset yölliset kipukohtaukset jo ennen plussatestin tekoa, jatkuivat rv 7-8 saakka. Ja kipu todellakin aivan kamalaa, kylmä hiki vaan valui ja oksetti, missään asennossa ei helpottanut. Meni aina noin 10-15 minuutissa ohi, mutta toistui lähes joka yö ainakin kerran. Ainoa apu oli se kun mies hieroi alaselkää. Tk:sta laittoivat ultraan rv 5+3, kaikki ok (vaikka ei siellä mitään vielä oikein näkynytkään). Lääkäri sanoi että toisilla on kohtu sen verran arka että alkuraskaudessa esim. kiinnikkeet aiheuttavat kovia kipuja/kramppeja. Jos ei vuoda verta, ei kannata pahemmin panikoida. Niin ja ihan normaali raskaus oli minulla tuo kivuilla alkanut.