Olen aina pitänyt amiksi tyhminä ja alempiarvoisina
Itse olen ylioppilas, DI ja 98% sukulaisistani ovat amiksia.
Kysyttävää?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:50"]
Kerro joku asia, jolla todistat, että olet ylempiarvoinen ja älykäs.
[/quote]
Olen tuottanut yhteiskunnalle keskimääräisesti helkutin paljon enemmän, kuin geneerinen bensalenkkari.
Ap
Harhainen olet. Et edes osaa kirjoittaa. Enkä keksi kysymystä, johon voisit osata vastata.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:51"]
[/quote]
Olen tuottanut yhteiskunnalle keskimääräisesti helkutin paljon enemmän, kuin geneerinen bensalenkkari.
Ap
[/quote]Tällä et vielä todistanut yhtään mitään, päinvastoin.
Kummallista. Mä taidan olla tässä lukio vs. amis -taistelussa ainoo, jonka mielestä kummatki voi olla yhtä fiksuja ja kummassaki on hyviä ja huonoja puolia. Lukion oon käyny, ja tarkoituksena ois jatkaa luonnontieteitä opiskelee. Kasvakaa jo aikuisiks.
Sulla tulee elämä olemaan helkutin tylsää ton sun ylimielisyytesi kanssa. Muistelet varmaan sitten kuolinvuoteellasi omaa erinomaisuuttasi.
Sulla tulee elämä olemaan helkutin tylsää ton sun ylimielisyytesi kanssa. Muistelet varmaan sitten kuolinvuoteellasi omaa erinomaisuuttasi.
Naurahdin. Joo toki lukiossa on hyvä vielä opiskella lisää ja miettiä samalla mihin haluaa sitten mennä kun sieltä valmistuu ylioppilaaksi. Ite otin lukion sijaan amiksen, vaikka arvosanay olisi, no, kohtuu hyvään lukioon riittänyt. Opiskelin itelleni sitten ammatin 3:ssa vuodessa, tein kovasti töitä aina vapaa-ajat ja lomat ja nyt kun olen ollut vuodesta 2006 lähtien töissä, haluankin sulta kysyä, että mitä sä olet tuottanut tälle yhteiskunnalle enemmän kun minä, 2 asteen tutkinnon opiskellut bensalenkkari?
Antakaa nyt tämänkin raasun elellä ihan rauhassa harhoissaan :)
No kysyn sellaista, että mihin arvotat minut, kun olen käynyt amiksen ja olen ylioppilas, yleisarvosana M. Itse olet tyhmä!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:51"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Oisit nyt edes keksinyt jonkun paremman, kun olet niin fiksu. Tuo on niin vanha ja väsynyt juttu.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:47"]
Itse olen ylioppilas, DI ja 98% sukulaisistani ovat amiksia.
Kysyttävää?
[/quote]
Täytyypä sanoa, että on oppi mennyt hukkaan, jos DI ei osaa tuon paremmin edes kirjoittaa. Eikä kukaan DI kirjoita noin tyhmiä juttuja, joten ota nyt ne iltalääkkeesi ja mene nukkumaan. Kukaan ei usko sinua, ikävä kyllä.
Tiesin alani jo varhain. Peruskoulusta ammattitutkintoa suorittamaan jonka jälkeen muutama vuosi työelämässä ja ammattikorkeakouluun suorittamaan jatkotutkinto. Oma lapseni on lukiossa, mutta todennäköisesti ei hae yliopistoon vaan valitsee toisen koulutuspolun. Ei kerro älykkyydestä yhtään mitään onko käynyt amiksen vaiko lukion. Hassu olet ap :)
Jännää että pidät "amiksi" tyhminä vaikket osaa edes kirjoittaa.
Ammattikoulun käyneistä tulee niitä todellisia duunareita jotka ei pelkää työtä!