Mitkä kaupat olisi sun toiveiden kauppakeskuksessa?
Jos saisit ihan itse määrätä mitkä liikkeet tahtoisit suosikkikauppakeskukseesi, mitkä ne olisi?
Mun kauppakeskuksen alla on autopaikat, ekassa kerroksessa apteekki, posti ja k-market/s-market. Tokassa kerroksessa on urheilukauppa (runsas lasten/nuorten vaatevalikoima ja kenkiä), tokmanni, lindex/kappahl, kangaskauppa, kiinalainen (jossa kaupungin parhaat noutoruuat), pizzeria (jossa kaupungin parhaat noutopitsat) ja alko.
Ei muita toiveita!
Kommentit (39)
Onko Floridan Sawgrass Millsissä käyneitä? Paras ostoskeskus ikinä!
Zara, Spirit store, chicos, lidl, joku konvehteja myyvä puoti, urheilukauppa, kiinalainen ravintola, Louis Vuitton :D Siin ois lempparit
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:54"]
21st Century, Converse, 21Forever, Joe Fresh, Apple Store, Urban Outfitters, Zara, Macy's, Outlet Las Vegasista, Wallmart, Redken, Starbucks :) Kiitos
[/quote]Aika lailla samoilla linjoilla olen. Lisäisin ainakin J Crew:n, Shakeshackin, Victoria's Secretin, Banana Republicin, Sephoran, Ultan, Anthropologien, Armani Exchangen, Tommy Hilfigerin, Yankee Candlen... Ja nämä kaikki mieluusti vielä Outlet-myymälöinä
[/quote]Lisään vielä Godiva ja Lindt suklaamyymälät.
J. Crew, zara, mango, zara home, hm home, victorias secret, sephora, hollister, starbucks, dunking donut, gant, tommy hillfiger, ralph lauren, ikea, louis vuitton, banana republic, lexington, bath&body works jne..tuossa nyt muutama
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 13:22"]
[/quote]Tässä vielä kyseisen paikan liikeluettelo. Ja lähes kaikki on tosiaan outletteja loistavin valikoimin. http://www.simon.com/mall/sawgrass-mills/stores
Aika lailla mun unelmien ostoskeskus.
Outlet-kauppakeskus, jossa olisivat ainakin C&A, Zara, Bershka, Pull & Bear, Pimkie, Stradivarius, Mango, Massimo Dutti, Primark, Sephora, Fnac (tai muu monipuolinen kirja- ja elektroniikkakauppa) ja joku edullisia hiustuotteita myyvä kauppa. Ravintolapuolella kiva kahvila ja sushipaikka sekä pikaruokaloista Burger King, Mäkkäri ja joku pizzapaikka, esim. Pizza Hut tai tasokas pizzeria. Elokuvateatteri, jossa olisi myös tuntemattomampia leffoja ja lisäksi vielä jokin marketti, josta voisi ostaa eväitä mukaan.
Olen käynyt. Kaikis kaipois ei ehtiny käydäkää kun oli nii paljon. Harmi et on niin kaukana.
Ruotsista Kungens kurvasta voisi ottaa mallia. Meidän perheessä menisi tällä hetkellä varmaan eniten rahaa nuorison jalkineisiin ja kengännauhoihin. Ostaisivat varmasti enemmän jos pääsisivät hypistelemään niitä konkreettisesti. Joutuvat nyt tyytymään nettikauppaan ja äidin suopeuteen.
Kodin lähellä olis kiva jos ois:
Lidl
Apteekki
Alko
kangaskauppa
tarjoustalo
kirpputori
Akateeminen kirjakauppa
Valokuvaliike
ravintola Alpintori
nepalilainen ravintola
hesburger
Kangaskauppoja, askartelukauppoja, kirjakauppoja. Siis nykyisten (Suomessa jo olevien) liikkeiden lisäksi uutta ja vaihtelua. Tosin tiedän, että nuo ovat juuri ne alat, jotka eivät täällä menesty. En siis tosissani toivo kenenkään tulevan tänne vain mennäkseen konkurssiin vuodessa, mutta kun nyt kysyttiin.
Kirpparikin voisi olla.
Pallokala Poks lapsille
Encuentro itselle
Vähintään 3 eri urheilukauppaa, jotta olisi kunnon valikoimat ja kilpailua
Italialainen ravintola
Victoria's Secret, GAP, New Yorker, Laura Ashley, rockabilly-putiikkeja/vintage myymälöitä, second hand liikkeitä, kirpputoreja, kierrätyskauppoja, luomu buffet-ravintola, Nelly, Kiko Make up Milano, Sephora, Tati.. ainakin nuita!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 13:22"]
[/quote] Tuollainen Outlet Mall loytyy jokaisen vahankin suuremman amerikkalaisen kaupungin kyljesta, parhaillaan niita on useampiakin. Tassa on ehka niista kuuluisin. Niin iso etta siella on hotelleja joissa yopya niin kauan etta on kaikki nahty ;).
Siellä pitää olla rautakauppa, lemmikkieläinkauppa, ruokakauppa, lastenvaateliike, kirjakauppa, nörttiliike ja joku naisten merkkivaate kauppa ja pärjään. Eniten on haitannut tuo rautakaupan puuttuminen.
Unelmien kauppakeskus olisi sitten joku sellainen missä minulla ei kuitenkaan ole varaa ostaa mitään enkä nauti vain ikkunaostoksista.
Siellä pitää olla rautakauppa, lemmikkieläinkauppa, ruokakauppa, lastenvaateliike, kirjakauppa, nörttiliike ja joku naisten merkkivaate kauppa ja pärjään. Eniten on haitannut tuo rautakaupan puuttuminen.
Unelmien kauppakeskus olisi sitten joku sellainen missä minulla ei kuitenkaan ole varaa ostaa mitään enkä nauti vain ikkunaostoksista.
Minun kauppakeskukseni olisi kaupungin ydinkeskustassa. Siitä 200m säteellä ei olisi yhtään autoa, eikä parkkipaikkaa laiskoille perheenäideille.
Hermès, Cèline, Givenchy, Goyard, Dior, Van Cleef & Arpels sekä Cartier, miksei Tiffany'skin.
ruokakauppa olisi Whole Foods, sitten olisi Starbucks, Pret à Manger, joku hyvä sushipaikka
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:54"]
21st Century, Converse, 21Forever, Joe Fresh, Apple Store, Urban Outfitters, Zara, Macy's, Outlet Las Vegasista, Wallmart, Redken, Starbucks :) Kiitos
[/quote]Aika lailla samoilla linjoilla olen. Lisäisin ainakin J Crew:n, Shakeshackin, Victoria's Secretin, Banana Republicin, Sephoran, Ultan, Anthropologien, Armani Exchangen, Tommy Hilfigerin, Yankee Candlen... Ja nämä kaikki mieluusti vielä Outlet-myymälöinä
[/quote]Lisään vielä Godiva ja Lindt suklaamyymälät.
[/quote]
ja River Island ja Intimissimi.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:48"]
Stradivarius ja Berchka
[/quote]
Oot tosi fani kun et edes nimeä osaa kirjoittaa :D