Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on miehen kanssa aspergerin oireyhtymä ja olen hänelle raskaana

Vierailija
25.04.2014 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teet lapsia tuolla geeniperimällä?

Vierailija
2/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vakava-asteinen ja miten ilmenee teillä?

Epäilen myös eräällä läheisellä samaa, tosin lievää... Se oli aluksi vitsi, mutta eipä se leikin asia ole enää jos tosi kyseessä. Sitten on läpänheitto ollut kyllä typerää...

Vierailija
4/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kahden aspergerin yhteiselo sujuu?

Vierailija
5/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on keskittymistä parantava lääkitys, miehellä masennuslääkitys. Minä käyn osa-aikaisesti töissä, mies on masennuksen takia työkyvyttömyyseläkkeellä. Itseasiassa kahden aspergerin yhteiselo sujuu erinomaisesti ja jotkut sanoo että paras kumppani assille on toinen assi.

Vierailija
6/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:37"]

miksi teet lapsia tuolla geeniperimällä?

[/quote] 

Aspergerit eivät ole mitenkään viallisia vaikka nyky-yhteiskunta niin kuvitteleekin. Monet huippuälykkäät ovat aspergerejä.

miksi tylsämieliset tavikset joitten suurimmat mielenkiinnon aiheet ovat muiden mollaaminen ja oravanpyörässä juokseminen, tekevät lapsia?

Vierailija
7/11 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko, että jaksatte lapsen kanssa hyvin? Etenkin jos hänkin on assi? Sillä kysyn, kun miehelläsi on tuo masennus, niin eikö se huoleta, että ette jaksakaan niin hyvin? Onko hyvät tukiverkot lähellä?

Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
8/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksetaan hyvin lapsen kanssa. Miksei jaksettaisi, ja mihin tarvittaisi tukiverkkoa kun kerran toinen meistä on kotona?

Vierailija
9/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 13:47"]Jaksetaan hyvin lapsen kanssa. Miksei jaksettaisi, ja mihin tarvittaisi tukiverkkoa kun kerran toinen meistä on kotona?[/quote]

Tiedätkö mitä tukiverkko tarkoittaa?

Vierailija
10/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin olemme miehen kanssa. Tosin olen tajunnut sen vasta sitten, kun lapsi sai diagnoosin, mistä geeniperimä tulee. Appiukko oli erittäin selvä tapaus, isäni vähän lievempi tapaus. Ollaan erikoista sukua molemmat. Toinen lapsemme on tavis. Hyvin me pärjäämme. Ei meilläkään tukiverkkoa ole ollut, kun kaikki ovat kaukana. Lapseni ovat kohteliaita ja molemmat pärjäävät, toinen aspergeristaan huolimatta kohtalaisesti, toinen, terve loistavasti. Olen saanut usein kehuja siitä, että lapseni ovat hyvin kasvatettuja. Ehkä osaan olla johdonmukaisesti kuin tavisvanhempi. 

Vierailija
11/11 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä