Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sirpa Selänne MeNaisissa, mitä mahtaa tarkoittaa tällä?

Vierailija
25.04.2014 |

Sirpa sanoo suoraan, että suhteessa on ollut haastavampiakin aikoja.

– Nuorena tuli kaikenlaista mustasukkaisuusdraamaa. Teemun rinnalla eläminen ei ole ollut helppoa, mutta olen kasvanut tähän hiljalleen. Moni asia helpotti sen jälkeen, kun hyväksyin, että kaikki pyörii vain hänen ympärillään.

Kaikki tarkoittaa tässä tapauksessa naisia. Kaikki naiset.

– Siihenkin tottuu. Jos joku hehkuttaa, kuinka ihana mies minulla on, niin totean, että kiitos, olen ihan samaa mieltä. Kivempi se on olla miehen kanssa, josta muutkin tykkäävät.

Selänteiden olohuoneen seinällä on taulu, johon on painettu perheen säännöt. Ne kehottavat rakastamaan ja antamaan anteeksi.

– On meilläkin ollut vastoinkäymisiä, joista olen pahoittanut mieleni. Pyrin kuitenkin unohtamaan pian menneet, sillä en halua jäädä vellomaan murheisiin, Sirpa tunnustaa.

Teemun mielestä pariskunnat luovuttavat nykyään liian kevyin perustein.

– Ennen eroaminen oli häpeä. Nyt tuntuu, että moni heittää heti hanskat tiskiin, kun tulee vastaan ensimmäinen ongelma, hän sanoo.

Sirpa uskoo, että lapset ovat olleet suurin yhdessä pitävä voima.

– Meillä eroaikeet tyssäisivät siihen, ettemme haluaisi hajottaa perhettä. Rakastamme toisiamme, ja sanomme sen monta kertaa päivässä ääneen.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/sirpa_ja_teemu_selanne_suhteemme_salaisuus_on_huumori_ja_hyva_seksi

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:03"]

Missä vaiheessa/iässä Kurri iski missinsä?

[/quote]

Ura NHL:ssä loppui 1998 ja seurustelu Vanessan kanssa alkoi 2000 Jarin ollessa 40v

Vierailija
42/111 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään muuhun en ota kantaa, mutta itse suuttuisin ihan hemmetisti jos meidän elämää ja parisuhdetta puoliso repostelisi lehtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä spekuloin, että aika monessa varakkaassa suhteessa jotka ovat kestäneet kauemmin, on jossain vaiheessa tullut eteen se ns. ensimmäinen virallinen salasuhteesta kiinnijääminen, jonka jälkeen on solmittu ihan kirjallinen sopimus mitä tehdään ja missä mennään ja miten raha menee suhteessa, jotta se jatkuu/ei jatku. Ellei siis avioehtoa ole jo ennen kirjoitettu, mutta ennen avioliittoa kovin moni ei tule pettämisiä laskelmoidusti ajatelleeksi - ehkä sitten myöhemmässä vaiheessa, ja sitten kun lapsia on jo kuvioissa. Ehkä jonkinlainen avoin suhde ois jees, jossa vaimokin pitää omia miehiään sivussa, mutta lehdille annetaan statushaastatteluita jenkkityyliin.

Vierailija
44/111 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:08"]

Ymmärsinko oikein että Teemu on kenties pettänyt ja anteeksi on annettu ja ihan ok jos muutkin tykkää tai jotain sinnepäin. Teemu komea ja varakas mies, ottajiahan olisi. Se rakkaus se rakkaus..-....ovat kerran sanoneet rakastavansa forever niin kuka ne eroittaa, kuolema . Sen näkee miten käy.

[/quote]

En usko, että pettänyt sanan varsinaisessa merkityksessä (seksiä tai suhde) vaan Sirpan säpäkkyyden tuntien ajattelisin vaikeuksien olleen sitä, että Teemu nyt ylipäätään saa paljon huomiota ja Sirpan on voinut olla vaikeaa suhtautua siihen, että Teemu sen vastaanottaa välillä ehkä Sirpan mielestä liian lämpimästi. On siis varmasti pelännyt, että Teemu hairahtuisi. Aika monien "tavistenkin" suhteissa siitä riitoja aikaiseksi saadaan ilman pettämistä.

[/quote]

En minäkään usko mihinkään juoruihin tai huhuihin. Varmaan ollut uskollinen koko ajan, miksi ei olisi ollut. Eihän se, että olisi ollut vientiä tai on vientiä tarkoita mitään. Jotkut miehet on perhemiehiä. Hirveen vaikeeta varmaan tässä uusperhe suomessa ymmärtää, että joillain homma onnistuu alusta pitäen.

[/quote]

Ehkäpä ne fiksuimmat "naikkoset" ei liikaa netissä ja seiskoissa ym. huutele tekemisiään jotta kyyti veneessä on turvattu seuraavallakin kerralla...

[/quote]

Ehkäpä. Vakuuttavasti sanoit.

Vierailija
45/111 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minusta olisi aivan ihanaa olla vaimo tuollaiselle miehelle. Rahaa, silikonirinnat, hevosia, koiria, kaunis koti, isot lapset ja siedettävä mies. Aina parempi, jos miehellä on sänkyseuraa muualla, ei tarvitse sitäkään velvollisuutta hoitaa ja voi itse tapailla kivoja miehiä, jos huvittaa.

Saa elää omaa elämäänsä, tavata kavereitaan ja sukulaisiaan, koska on sitä rahaa lennättää heidät koska tahansa Suomesta Usaan. Voi oikeastaan tehdä mitäsattuu huvittamaan. Hoitaja hoitaa lapset ja heidän harrastuksensa. Aina on varaa kampaajaan, meikkaajaan, pukijaan, hierojaan, lääkäriin jne.

Ja mies huitelee jossain, eikä tarvi sen kiukutteluja kuunnella kovin usein.

Voi, mikä taivas se olisi!

En käsitä, miksi joku säälii Sirpa Selännettä! Ottakaa hei se järki käteen ja tulkaa alas sieltä pilvilinnoista, joita olette teinitytöstä asti rakennelleet!

Vierailija
46/111 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen en usko, että Sirpa antaisi Teemulle pettämistä anteeksi tai olisi hiljaa siitä. 

Sirpahan ei ole sen tyyppinen nainen, että hiljaa alistuu sellaiseen.

Vierailija
47/111 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:20"]

Jotenkin vähän surullista. Mutta rahaa nyt ainakin on, jolla toteuttaa materiaalisia haaveitaan, jos jotakin positiivista hakee tuosta hakee  ja sellaista arvostaa. Katkeruus voi kyllä iskeä joskus viidenkympin kriisin tuntumissa - ja ehkä Selänne tekee Kurrit. 

[/quote]

Mikä tässä on surullista? Itsekin myönnän, että pahimmat kriisit olemme selättäneet nimenomaan lapsi-verukkeella; ei olla haluttu hajottaa perhettä. Mutta vähän ajattelen, että siinä se perheen ja lapsen voima  juuri on: se saa ylittämään ylitsepääsemättömänkin, siis parhaassa tapauksessa, ei aina. Oli toisia naisia tai ei, niin nostan Sirpalle hattua, että on noissa olosuhteissa saanut pidettyä avioliittonsa koossa, ei nimittäin ole helppoa ihan "taviksellekaan", olen huomannut.

Vierailija
49/111 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:04"]

Vaihtoehdot on aika huonot, jos valittavana on: a) pysy pettäjämiehen kanssa tai: b) ota ero, menetä rahakas elämäntapa, liukene harmaaseen arkeen suht lahjattomana ja työkokemusta omaamattomana keski-ikäisenä

[/quote]

Yleisesti: Jos avioehtoa ei ole, isot rahat ovat rikkaasta avioliitosta eron jälkeen tiedossa. Mutta status tietenkin muuttuu, ja kaikki osapuolet joutuvat rääppimisen kohteeksi julkisuudessa. Eikä kyllä enää ole tietyn iän jälkeen tiedossa uutta julkkismiestä rinnalle todennäköisesti, JOS tykkää julkkisstatuksesta, ja tykkää nimenomaan olla siellä frouvana eikä ex-rouvana. 

Vierailija
50/111 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:24"]

Minusta Sirpa vaikuttaa fiksulta aikuiselta naiselta. Teemun kannattaisi pitää hänestä kiinni kaksin käsin.

[/quote]

Nyt kun joku vielä linkkaa tämän ketjun Teemulle, niin ei mies tee elämänsä virhettä! :) Ikinä. Joku varamsti tuntee hänet... Pliis, linkatkaa tämä!

Vierailija
51/111 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että Teemu olisi pettänyt. Kyse on normaalista mustasukkaisuudesta.

Vierailija
52/111 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontrolloivat taleban-mammat luulee, että muut eivät voi olla onnellisia. ihmissuhteita on monenlaisia, selänteiden suhteesta en tiedä tarkemmin, mutta perhe näyttää onnelliselta ja hyvinvoivalta. 

Vierailija
53/111 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana ihminen. Varmasti onnellinen. Kannattaisi sinunkin olla.

Vierailija
54/111 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:35"]

Olen nro 90 ja haluan vielä kirjoittaa sen, että pettäminen on tosi surullista. Ja on surullista, että jos suloista naista petetään hetken huuman takia.

Joku myös kysyi täältä, miksi näitä pettämisjuttuja ei oo koskaan ollut missään julkisesti. No, ehkä siksi, että 90-luvun alussa jokaisella ei ollut kännykkäkameraa ja lehdet olivat vielä kilttejä. Paparazzi-meininki ja klikkaa kuva -journalismi on aika tuoreita ilmiöitä kuitenkin.

[/quote]

Niin, totta. Eihän siitä Jari Sillanpään homoudestakaan kirjoitettu lehdissä hänen uransa huippuvuosina. Saa nähdä, muuttuuko lehdistön asenne Teemua kohtaan kun heittää hokkarit naulaan;-)?

[/quote]

Sillanpään homoudesta ei varmaan vieläkään kirjoitettaisi ellei hän itse olisi tullut kaapista ulos vuonna 2006 Nelosen TV-ohjelmassa. Vasta sen jälkeen, asiasta alettiin kirjoitella lehdissä.

Vierailija
55/111 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:02"]

Muutenkin koko Selänne on mun inhokki ollut aina.

[/quote]

Samoin minun. Täysin liikaa ylistetty koko heppu.

Vierailija
56/111 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:40"]

Puolen vuoden sisällä ero. Se seuraa aina näitä parisuhdehaastatteluja.

[/quote]

Selänteethän jakaa noita parisuhdehaastatteluja joka kevät/kesä. Ainakin muutaman viime vuoden ajan.

Vierailija
57/111 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:34"]

Onko tämä kaupunkilegendaa: vaimon eteen oli joku pikkusuttura Hesassa yökerhossa tms. tullut pullistelemaan T.S.:n "tuntemisesta"...S.S. olisi kääntynyt kavereihinsa ja sanonut jotain siihen suuntaan että kun noiden olemassaolon tietää mutta että pitääkö näitä kestää naamalleen hyppimässä......

[/quote]

Jos totta niin mä oisin kyllä nauranut että tahdotkos mun paikalle. Että sopiihan siitä unelmoida...

Vierailija
58/111 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:15"]

Voi, minusta olisi aivan ihanaa olla vaimo tuollaiselle miehelle. Rahaa, silikonirinnat, hevosia, koiria, kaunis koti, isot lapset ja siedettävä mies. Aina parempi, jos miehellä on sänkyseuraa muualla, ei tarvitse sitäkään velvollisuutta hoitaa ja voi itse tapailla kivoja miehiä, jos huvittaa.

Saa elää omaa elämäänsä, tavata kavereitaan ja sukulaisiaan, koska on sitä rahaa lennättää heidät koska tahansa Suomesta Usaan. Voi oikeastaan tehdä mitäsattuu huvittamaan. Hoitaja hoitaa lapset ja heidän harrastuksensa. Aina on varaa kampaajaan, meikkaajaan, pukijaan, hierojaan, lääkäriin jne.

Ja mies huitelee jossain, eikä tarvi sen kiukutteluja kuunnella kovin usein.

Voi, mikä taivas se olisi!

En käsitä, miksi joku säälii Sirpa Selännettä! Ottakaa hei se järki käteen ja tulkaa alas sieltä pilvilinnoista, joita olette teinitytöstä asti rakennelleet!

[/quote]

Sä nyt taidat olla niin yksinkertainen, et mahtaisko ees panna sua?

Kyllä mua ainakin vituttaisi katsella sellaista, joka tulee seikkailuiltaan kotiin huilailemaan ja esittää rakastavansa vain sua. Ennemmin ottaisin eron ja sanoisin, et ettii toisen taloudenhoitajan ja keskustelee lakimieheni kanssa mille tilille 50% omaisuudesta laitetaan. Eipä tarttisi miettiä riittääkö kotihoitajan kk-raha silareihin ja tartuttiko se jostain hutsusta kupan.

[/quote]

Ei se mitään Teemulta saa. Tuolla tavalla ajattelevat naiset ovat huoria. Menkööt itse ansaitsemaan rahansa eikä kuppaa niitä muilta

[/quote]Nehän asuu jenkeissä ja siellä saa hyvät rahat jos eroaa oli avioehto tai ei. Tuskin Sirpa on kirjoittanut sellaista paperia että ei saa mitään jos ero sattuu tulemaan. Sentään hoitanut lapsia koko ikänsä ja koko ajan vastuu hänellä. Mies turnauksissa viikkokaupalla jne.

[/quote]

Ja kertoo sekin parisuhteen luonteesta todella paljon, jos avioehdon tielle on joskus lähdetty. Mulle ei tullut mieleenkään tehdä sellaista vaimoni kanssa. Me ollaan liitossa, ollaan paita&peppu ja yhdessä käytetään se mikä tulee. En tosin tienaa miljoonia vuodessa, mutta aika hyväpalkkaisesssa työssä kuitenkin. Vaikea edes ajatella, että suhtautuisin rahaan toisella tapaa kuin nyt ja etenkin, kun sitä olisi vielä enemmän. En vaan kehtaisi esittää tuollaista vaimolleni ja yhteisten lastemme äidille, että olen itsekäs ja ajattelen enemmän rahaa kuin häntä tasaveroisena kumppaninani. Itsekäät ovat myös niitä, jotka pettävät ja kaikkein vähiten kokevat omantunnontuskia hairahduksestaan, toistuvista sellaisista.

[/quote]

Minä taas en ikinä suostuisi naimisiin ilman avioehtoa. Sen verran olen realisti. Eikä se minusta ole merkki uskon puutteesta vaan järjen käytöstä.

Vierailija
59/111 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:08"]

Ymmärsinko oikein että Teemu on kenties pettänyt ja anteeksi on annettu ja ihan ok jos muutkin tykkää tai jotain sinnepäin. Teemu komea ja varakas mies, ottajiahan olisi. Se rakkaus se rakkaus..-....ovat kerran sanoneet rakastavansa forever niin kuka ne eroittaa, kuolema . Sen näkee miten käy.

[/quote]

"Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako." Tähän uskon itsekin. Oli uskonnosta itsestään mitä mieltä tahansa, Raamatun opetuksia ei ole kirjoitettu meidän harmiksemme vaan meidän ja perheidemme pelastukseski, ihmisluonteen tuntien.

[/quote]

Ihmisethän ne avioliittostaan päättävät, eikä Jumala. Yleensä ainakin.

Vierailija
60/111 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:34"]

Tästä kommentista on tykännyt yli 80! Voiko tänä päivänä moni nainen tosiaan elää alisteisesti miehen elättämänä? Hankkikaa koulutus ja hyvä ammatti, ettei tarvitse sietää mitä tahansa.

Se on niiden naisten tietoinen valinta. He ovat laiskoja. Eivät jaksa eivätkä halua opiskella eikä tehdä töitä.

Haluavat helpon elämän ja elävät siksi miestensä elätteinä. Tietävät kyllä mitä tekevät.

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:23"]

No tuollaistahan se elämä on monessa perheessä jossa mies on se joka sekä menee omia menojaan että tienaa perheen rahat. Naisen on parasta niellä yhtä sun toista ja muistaa joka kerta kun tekis mieli sanoa oma mielipiteensä että kuka sen kaapin sinne kotiin kustansi. Onnittelen Sirpaa siitä että sanoo noinkin suoraan sen mitä moni muu ei koskaan kehtaa tunnustaa.

[/quote]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi