Sirpa Selänne MeNaisissa, mitä mahtaa tarkoittaa tällä?
Sirpa sanoo suoraan, että suhteessa on ollut haastavampiakin aikoja.
– Nuorena tuli kaikenlaista mustasukkaisuusdraamaa. Teemun rinnalla eläminen ei ole ollut helppoa, mutta olen kasvanut tähän hiljalleen. Moni asia helpotti sen jälkeen, kun hyväksyin, että kaikki pyörii vain hänen ympärillään.
Kaikki tarkoittaa tässä tapauksessa naisia. Kaikki naiset.
– Siihenkin tottuu. Jos joku hehkuttaa, kuinka ihana mies minulla on, niin totean, että kiitos, olen ihan samaa mieltä. Kivempi se on olla miehen kanssa, josta muutkin tykkäävät.
Selänteiden olohuoneen seinällä on taulu, johon on painettu perheen säännöt. Ne kehottavat rakastamaan ja antamaan anteeksi.
– On meilläkin ollut vastoinkäymisiä, joista olen pahoittanut mieleni. Pyrin kuitenkin unohtamaan pian menneet, sillä en halua jäädä vellomaan murheisiin, Sirpa tunnustaa.
Teemun mielestä pariskunnat luovuttavat nykyään liian kevyin perustein.
– Ennen eroaminen oli häpeä. Nyt tuntuu, että moni heittää heti hanskat tiskiin, kun tulee vastaan ensimmäinen ongelma, hän sanoo.
Sirpa uskoo, että lapset ovat olleet suurin yhdessä pitävä voima.
– Meillä eroaikeet tyssäisivät siihen, ettemme haluaisi hajottaa perhettä. Rakastamme toisiamme, ja sanomme sen monta kertaa päivässä ääneen.
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:15"]
Voi, minusta olisi aivan ihanaa olla vaimo tuollaiselle miehelle. Rahaa, silikonirinnat, hevosia, koiria, kaunis koti, isot lapset ja siedettävä mies. Aina parempi, jos miehellä on sänkyseuraa muualla, ei tarvitse sitäkään velvollisuutta hoitaa ja voi itse tapailla kivoja miehiä, jos huvittaa.
Saa elää omaa elämäänsä, tavata kavereitaan ja sukulaisiaan, koska on sitä rahaa lennättää heidät koska tahansa Suomesta Usaan. Voi oikeastaan tehdä mitäsattuu huvittamaan. Hoitaja hoitaa lapset ja heidän harrastuksensa. Aina on varaa kampaajaan, meikkaajaan, pukijaan, hierojaan, lääkäriin jne.
Ja mies huitelee jossain, eikä tarvi sen kiukutteluja kuunnella kovin usein.
Voi, mikä taivas se olisi!
En käsitä, miksi joku säälii Sirpa Selännettä! Ottakaa hei se järki käteen ja tulkaa alas sieltä pilvilinnoista, joita olette teinitytöstä asti rakennelleet!
[/quote]
Sä nyt taidat olla niin yksinkertainen, et mahtaisko ees panna sua?
Kyllä mua ainakin vituttaisi katsella sellaista, joka tulee seikkailuiltaan kotiin huilailemaan ja esittää rakastavansa vain sua. Ennemmin ottaisin eron ja sanoisin, et ettii toisen taloudenhoitajan ja keskustelee lakimieheni kanssa mille tilille 50% omaisuudesta laitetaan. Eipä tarttisi miettiä riittääkö kotihoitajan kk-raha silareihin ja tartuttiko se jostain hutsusta kupan.
[/quote]
Ei se mitään Teemulta saa. Tuolla tavalla ajattelevat naiset ovat huoria. Menkööt itse ansaitsemaan rahansa eikä kuppaa niitä muilta
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:35"]
Olen nro 90 ja haluan vielä kirjoittaa sen, että pettäminen on tosi surullista. Ja on surullista, että jos suloista naista petetään hetken huuman takia.
Joku myös kysyi täältä, miksi näitä pettämisjuttuja ei oo koskaan ollut missään julkisesti. No, ehkä siksi, että 90-luvun alussa jokaisella ei ollut kännykkäkameraa ja lehdet olivat vielä kilttejä. Paparazzi-meininki ja klikkaa kuva -journalismi on aika tuoreita ilmiöitä kuitenkin.
[/quote]
Niin, totta. Eihän siitä Jari Sillanpään homoudestakaan kirjoitettu lehdissä hänen uransa huippuvuosina. Saa nähdä, muuttuuko lehdistön asenne Teemua kohtaan kun heittää hokkarit naulaan;-)?
[/quote]
Ihan totta tuo. Sillanpäästäkään ei kirjoitettu. Se oli tosi "kilttiä" aikakautta. Ehkä Teemukin saa vielä ryöpytystä?
Teemusta ja Sirpasta on kymmeniä ketjuja, ja aina vaan juttua tuntuu riittävän heidän parisuhteensa laadusta :)
Noh, mulla on tähän pieni anekdootti vuosien takaa. Menin erääseen tunnettuun pitseriaan Töölössä. Kävelin portaikkoa alas, ja kas, siinä oli Teemu ja Sirpa selvittämässä istumisjärjestelyjään tarjoilijan kanssa. Sirpa selvitti asiaa, Teemu kääntyi kannoillaan ja tuijotti aivan avoimesti silmät mollottaen rintojani. Oli oikein pahin mahdollinen kyyläkatse, jopa vähän hämmentävä, koska en ole mikään kulmakunnan kaunotar. Niin ja Sirpa tosiaan seisoi siinä vieressä.
Mitäköhän meno on ollut kun Sirpa ei ole ollut läsnä? Ei välttämättä enää, mutta silloin joskus.
Sirpa nyt on 100 kertaa fiksumman kuvan antanut itsestään kuin esim. Palanderin rouva. Ihan julkisesti likaa omaa pesäänsä.
Enhän tuo Selänteiden meno vielä mitään, mutta itse satun tietämään tapauksen, jossa mies pettää minkä ehtii, eikä tuo edes pennin hyrrää yhteiseen talouteen!! Nainen tienaa perheen vähät rahat, kun taas mies on elähtänyt, alkoholisoitunut keski-ikäinen elämäntapamuusikko, joka ilmeisesti muusikkoudensa vuoksi onnistuu saamaan naisia. Sirpan syyt pysyä liitossa vielä jotenkin ymmärtää, tässä kertomassani tapauksessa en kyllä katselisi kyseistä äijää päivääkään!!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:40"] Luin jostain että Teemulle pitää sekoittaa sokeri oliko se kahviin vai teehen. Sellaista kyllä tekee ilman miljooniakin kun rakastaa.
[/quote]
Tekee pahaa sanoa, mutta minä antaisin miehen mieluummin juosta toisten naisten luona kuin ryhtyisin palvelemaan sokerinsirottelijana tai kengännauhojen solmijana. Sellaista prinsessaa en katselisi mistään rahasta.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:48"]
Voi, minusta olisi aivan ihanaa olla vaimo tuollaiselle miehelle. Rahaa, silikonirinnat, hevosia, koiria, kaunis koti, isot lapset ja siedettävä mies. Aina parempi, jos miehellä on sänkyseuraa muualla, ei tarvitse sitäkään velvollisuutta hoitaa ja voi itse tapailla kivoja miehiä, jos huvittaa.
Saa elää omaa elämäänsä, tavata kavereitaan ja sukulaisiaan, koska on sitä rahaa lennättää heidät koska tahansa Suomesta Usaan. Voi oikeastaan tehdä mitäsattuu huvittamaan. Hoitaja hoitaa lapset ja heidän harrastuksensa. Aina on varaa kampaajaan, meikkaajaan, pukijaan, hierojaan, lääkäriin jne.
En käsitä, miksi joku säälii Sirpa Selännettä! Ottakaa hei se järki käteen ja tulkaa alas sieltä pilvilinnoista, joita olette teinitytöstä asti rakennelleet!
[/quote]
Kyllä mua ainakin vituttaisi katsella sellaista, joka tulee seikkailuiltaan kotiin huilailemaan ja esittää rakastavansa vain sua. Ennemmin ottaisin eron ja sanoisin, et ettii toisen taloudenhoitajan ja keskustelee lakimieheni kanssa mille tilille 50% omaisuudesta laitetaan. Eipä tarttisi miettiä riittääkö kotihoitajan kk-raha silareihin ja tartuttiko se jostain hutsusta kupan.
[/quote]
Ei se mitään Teemulta saa. Tuolla tavalla ajattelevat naiset ovat huoria. Menkööt itse ansaitsemaan rahansa eikä kuppaa niitä muilta
[/quote]Nehän asuu jenkeissä ja siellä saa hyvät rahat jos eroaa oli avioehto tai ei. Tuskin Sirpa on kirjoittanut sellaista paperia että ei saa mitään jos ero sattuu tulemaan. Sentään hoitanut lapsia koko ikänsä ja koko ajan vastuu hänellä. Mies turnauksissa viikkokaupalla jne.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:50"]Kieltämättä Eemil on Kariyan näköinen, mutta eiköhän Teemu lienee isänsä kuitenkin.
Mutta katsokaapa, kun niitä huhuja liikkuu
http://www.adhshl.com/roster_players/567621
http://www.hockeyeastonline.com/men/hea/hobey.php
[/quote]
Poh! Ihan selkeästi Teemun näköä. Katsoppa vaikka suuta.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 09:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Nehän asuu jenkeissä ja siellä saa hyvät rahat jos eroaa oli avioehto tai ei. Tuskin Sirpa on kirjoittanut sellaista paperia että ei saa mitään jos ero sattuu tulemaan. Sentään hoitanut lapsia koko ikänsä ja koko ajan vastuu hänellä. Mies turnauksissa viikkokaupalla jne.
[/quote]
Ja kertoo sekin parisuhteen luonteesta todella paljon, jos avioehdon tielle on joskus lähdetty. Mulle ei tullut mieleenkään tehdä sellaista vaimoni kanssa. Me ollaan liitossa, ollaan paita&peppu ja yhdessä käytetään se mikä tulee. En tosin tienaa miljoonia vuodessa, mutta aika hyväpalkkaisesssa työssä kuitenkin. Vaikea edes ajatella, että suhtautuisin rahaan toisella tapaa kuin nyt ja etenkin, kun sitä olisi vielä enemmän. En vaan kehtaisi esittää tuollaista vaimolleni ja yhteisten lastemme äidille, että olen itsekäs ja ajattelen enemmän rahaa kuin häntä tasaveroisena kumppaninani. Itsekäät ovat myös niitä, jotka pettävät ja kaikkein vähiten kokevat omantunnontuskia hairahduksestaan, toistuvista sellaisista.
olisi aika erikoista jos ei parilla mitään seikkailuja olisi, kun ovat olleet nuoresta asti yhdessä. onhan niitä tavallisilla pulliaisillakin, joita ei odota sankka fanijoukko ja erittäin seksuaalisesti tyrkyttäytyvät. se sensijaan alkaa olla nykymaailmassa erikoista että ovat pysyneet yhdessä, voitaisiinko kunnioittaa sitä ja antaa olla. kun ei tämä kuulu meistä kenellekkään, eikä kukaan voi tietää oikeasti millaiseksi olonsa ja liittonsa tuntevat.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:57"]Sirpa tuskin saisi 50 %. Kerran oli IS:n listattu kellä julkkiksilla on avioehto. Selänteillä on
[/quote]
Vaikka olisikin, sinäkö tiedät, mitä siinä lukee? Avioehtoja on monenlaisia.
[/quote]
On eri asia saada pari miljoonaa loppuelämäksi kuin olla aviossa miehen kanssa jolla on ollut kymmenien miljoonien tulot koko aikuisikänsä. 2 miltsiä jaettuna 40 vuodelle on 50k vuodessa, eli ei paljon suomalaisten keskipalkkaa kummempi. Ja eronneen exän status on alempi kuin Stanley Cup -voittajan vaimon.
Onko tämä kaupunkilegendaa: vaimon eteen oli joku pikkusuttura Hesassa yökerhossa tms. tullut pullistelemaan T.S.:n "tuntemisesta"...S.S. olisi kääntynyt kavereihinsa ja sanonut jotain siihen suuntaan että kun noiden olemassaolon tietää mutta että pitääkö näitä kestää naamalleen hyppimässä......
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:57"]Sirpa tuskin saisi 50 %. Kerran oli IS:n listattu kellä julkkiksilla on avioehto. Selänteillä on
[/quote]
Vaikka olisikin, sinäkö tiedät, mitä siinä lukee? Avioehtoja on monenlaisia.
[/quote]
On eri asia saada pari miljoonaa loppuelämäksi kuin olla aviossa miehen kanssa jolla on ollut kymmenien miljoonien tulot koko aikuisikänsä. 2 miltsiä jaettuna 40 vuodelle on 50k vuodessa, eli ei paljon suomalaisten keskipalkkaa kummempi. Ja eronneen exän status on alempi kuin Stanley Cup -voittajan vaimon.
[/quote] Ei pääse Teemu niin halvalla eroon, asuu nimittäin jenkeissä ja siellä saa suuret erorahat. Olipa kaunis haastzattelu menaisissa. Ovat niin onnellisia, kuvista hehkui se rakkaus ja yhteenkuuluvaisuus. Onnea ja rakkautta ei voi piilottaa, se näkyy ja huokuu koko olemuksessa ja tässätapauksessa hyppi ihan silmille kuvien muodossa. Kuka kehtaa edes väittää että Teemu olisi ollut uskoton. Nyt niillä vasta onni alkaa todella kun Teemu laittaa luistimet naftaliiniin. Näin se on ja näin sen on oltava. Elämä on epäreilua mutta kaiketi ihan hauskaa kun saa elää.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:40"] Luin jostain että Teemulle pitää sekoittaa sokeri oliko se kahviin vai teehen. Sellaista kyllä tekee ilman miljooniakin kun rakastaa.
[/quote]
Tekee pahaa sanoa, mutta minä antaisin miehen mieluummin juosta toisten naisten luona kuin ryhtyisin palvelemaan sokerinsirottelijana tai kengännauhojen solmijana. Sellaista prinsessaa en katselisi mistään rahasta.
[/quote] Sirpa mielellään varmaan kiikuttaa sokerit teehen kun Teemu haluaa. Se on sitä rakkautta.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tunnetko heidän avioehtonsa sisällön? Moni NHL:ssä menestynyt jääkiekkoilija nimenomaan haluaa, että vaimo on kotona ja hoitaa lapset ja perheen juoksevat asiat. Muuten ei perhe-elämä onnistu.
[/quote]
Totta joka sana. Sirpa Selänne elää wt-naisten unelmaelämää. Sellaiset naiset, jotka haluavat luoda uraa ja elää täysillä maailmaa katsellen eivät tällaisesta elämästä piittaa, eikä heidän onneksi tarvitsekaan. Ja tuskinpa tällaiset naiset ovat av-palstalla pohtimassa Sirpan kohtaloa.
Tuntuu, että Selänteiden elämäntyyli risoo sellaisia naisia, jotka ottaisivat ilomielin Sirpan osan, mutta vihaavat olla aisankannattajia. Pahimminhan tällaisia naisia satuttaa toisten naisten pilkka. Ja eiköhän Sirpakin ole osansa saanut, eikös siellä yksissä pirskeissä joku mimmi sille kehunut, et aika keskinkertainen pano tuo miehesi on? Semmoinen voi ottaa egon päälle, mutta raha ja tavara lohduttaa ja voi silloin tyynesti sanoa, et hyvä kuitenkin et kelpasi, ettei mun tarvinnu vaivautua tällä kertaa.
Wt-naisen unelmaelämää? Niin no, onhan se saanut silarit ja saa elää siellä wt-unelmamaassa ainakin. Eikös ne sinne aio jäädä?
Mut tuo vertaus Peter Paniin on oivallinen: jotain panimaista Teemussa on. Mäkään en ole koskaan pitänyt hänestä, epäsympaattinen tyyppi. Takuulla äärimmäisen kilpailuhenkinen.
sanoisin, et ettii toisen taloudenhoitajan ja keskustelee lakimieheni kanssa mille tilille 50% omaisuudesta laitetaan. Eipä tarttisi miettiä riittääkö kotihoitajan kk-raha silareihin ja tartuttiko se jostain hutsusta kupan.
[/quote]
[/quote]
Ja kertoo sekin parisuhteen luonteesta todella paljon, jos avioehdon tielle on joskus lähdetty. Mulle ei tullut mieleenkään tehdä sellaista vaimoni kanssa. Me ollaan liitossa, ollaan paita&peppu ja yhdessä käytetään se mikä tulee. En tosin tienaa miljoonia vuodessa, mutta aika hyväpalkkaisesssa työssä kuitenkin. Vaikea edes ajatella, että suhtautuisin rahaan toisella tapaa kuin nyt ja etenkin, kun sitä olisi vielä enemmän. En vaan kehtaisi esittää tuollaista vaimolleni ja yhteisten lastemme äidille, että olen itsekäs ja ajattelen enemmän rahaa kuin häntä tasaveroisena kumppaninani. Itsekäät ovat myös niitä, jotka pettävät ja kaikkein vähiten kokevat omantunnontuskia hairahduksestaan, toistuvista sellaisista.
[/quote]
Jos olisin miljonääri tekisin avioehdon ilman muuta. Esim. Paul McCartney katui asiaa katkerasti kun piti avioehtoa epäromanttisena elkeenä, kun avioitui tämän Heatherin kanssa. Tietenkin PMC painii eri sarjassa kuin kuin me tavalliset tallaajat. Tilanne on erilainen jos miljoonia ei ole vielä suhteen alussa. Kapaset Sami ja Petra tekivät avioehdon liittonsa viimeisinä kuukausina. Kyllä miljonääripuolisolla rupeaa avioehto käymään ajatuksissa viimeistään silloin kun suhde rupeaa huononemaan ja ollaan eron partaalla.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:56"]
Itse joskus ihmettelin ko. perheen kuvia lehdestä katselin, miksiköös tämä vanhin poika on aivan eri näköinen kuin muut..(tai siis tämä Eemil, en tiedä onko siis vanhin lapsi). Kaikki täällä tuntuu kovasti Sirpaa säälivän, mitäs jos asia/totuus ei olekaan ihan niin kuin aina kuvitellaan vaan tietoisesti nostetaan vain Teemun "seikkailut" esille..???
[/quote]
Ajattelin itse ihan samaa. :)
Molemmat varmaan haluaa pitää perheen kasassa. Miten luulette, että aktiivipelaaja ehtii näkemään lapsiaan, jos eroaa vaimostaan, kun elämä on kuitenkin niin pelaamisen ympärillä ja on paljon helpompaa, että vaimo pitää kodin kunnossa ja hoitaa lapset, lasten koulunkäynnin jne?
Ihmeellistä sääliä myös Sirpaa kohtaa, vaikka yhtä lailla hänellä on voinut olla syrjähyppyjä. Varmaan hänellä sitä vapaatakin on sen verran ollut, että on voinut pitää suhdetta/suhteita siinä missä Teemukin. Ja todellakin tuo poika näytti aika lailla joltakin muultakin pelaajalta. Mutta mitä sitten, Selänteiden yksityisasiat ei kuulu muille.
Ja mitä Sirpa sanoo mielensäpahoittamisesta ja siitä, että kaikki pyörii Teemun ympärillä niin toki Teemun pelaaminen vaikuttaa kaikkeen ja toisaalta Teemun ympärillä pyörii ihan hirveästi jo pelkkiä faneja, naisista puhumattakaan. Ei se varmaan aina kivalta tunnu, varsinkaan jos on taipumusta mustasukkaisuuteen. Ja samalla on pitänyt se Teemun ura laittaa edelle ja toisaalta se on kaiken mahdollistanutkin, mutta yksinäisinä viikkoina ei välttämättä ihan joka hetki se elämä ole ollut yhtä unelmaa.
[/quote]ellei sitä fyrkendaalia olisi tullut ovista ja ikkunoista niin tuskin olisi jaksanut odotella ja palvella miestään. Luin jostain että Teemulle pitää sekoittaa sokeri oliko se kahviin vai teehen. Sellaista kyllä tekee ilman miljooniakin kun rakastaa.