Sirpa Selänne MeNaisissa, mitä mahtaa tarkoittaa tällä?
Sirpa sanoo suoraan, että suhteessa on ollut haastavampiakin aikoja.
– Nuorena tuli kaikenlaista mustasukkaisuusdraamaa. Teemun rinnalla eläminen ei ole ollut helppoa, mutta olen kasvanut tähän hiljalleen. Moni asia helpotti sen jälkeen, kun hyväksyin, että kaikki pyörii vain hänen ympärillään.
Kaikki tarkoittaa tässä tapauksessa naisia. Kaikki naiset.
– Siihenkin tottuu. Jos joku hehkuttaa, kuinka ihana mies minulla on, niin totean, että kiitos, olen ihan samaa mieltä. Kivempi se on olla miehen kanssa, josta muutkin tykkäävät.
Selänteiden olohuoneen seinällä on taulu, johon on painettu perheen säännöt. Ne kehottavat rakastamaan ja antamaan anteeksi.
– On meilläkin ollut vastoinkäymisiä, joista olen pahoittanut mieleni. Pyrin kuitenkin unohtamaan pian menneet, sillä en halua jäädä vellomaan murheisiin, Sirpa tunnustaa.
Teemun mielestä pariskunnat luovuttavat nykyään liian kevyin perustein.
– Ennen eroaminen oli häpeä. Nyt tuntuu, että moni heittää heti hanskat tiskiin, kun tulee vastaan ensimmäinen ongelma, hän sanoo.
Sirpa uskoo, että lapset ovat olleet suurin yhdessä pitävä voima.
– Meillä eroaikeet tyssäisivät siihen, ettemme haluaisi hajottaa perhettä. Rakastamme toisiamme, ja sanomme sen monta kertaa päivässä ääneen.
Kommentit (111)
Muistelen, että Erja Häkkinen sai miljoonan könttäsumman, toki saa varmaan myös suuren elatusavun. Tuo summa ei ole niin hirveä, jos ajattelee Monacon hintatasoa, asunnon vuokara 10 000, lisäksi maaseutuasunto. Sitten lasten koulumaksut, matkat suomeen ym. kulut. Takuulla Mika tukee taloudellisesti myös eron jälkeen.
KAIKKI pyörii toisen yksilön ympärillä PARIsuhteessa ?!?
-Ei vaan ole tervettä / tasapainoista missään olosuhteissa. Ällöttävää omahyväistä narsismia, vähemmästäkin cyrpiintyy ja ihan aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:26"]Muistelen, että Erja Häkkinen sai miljoonan könttäsumman, toki saa varmaan myös suuren elatusavun. Tuo summa ei ole niin hirveä, jos ajattelee Monacon hintatasoa, asunnon vuokara 10 000, lisäksi maaseutuasunto. Sitten lasten koulumaksut, matkat suomeen ym. kulut. Takuulla Mika tukee taloudellisesti myös eron jälkeen.
[/quote]
Veikkaan, että Mika maksaa kaikki lasten kulut. Tästäkin on voitu sopia avioehdossa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:15"]
Voi, minusta olisi aivan ihanaa olla vaimo tuollaiselle miehelle. Rahaa, silikonirinnat, hevosia, koiria, kaunis koti, isot lapset ja siedettävä mies. Aina parempi, jos miehellä on sänkyseuraa muualla, ei tarvitse sitäkään velvollisuutta hoitaa ja voi itse tapailla kivoja miehiä, jos huvittaa.
Saa elää omaa elämäänsä, tavata kavereitaan ja sukulaisiaan, koska on sitä rahaa lennättää heidät koska tahansa Suomesta Usaan. Voi oikeastaan tehdä mitäsattuu huvittamaan. Hoitaja hoitaa lapset ja heidän harrastuksensa. Aina on varaa kampaajaan, meikkaajaan, pukijaan, hierojaan, lääkäriin jne.
Ja mies huitelee jossain, eikä tarvi sen kiukutteluja kuunnella kovin usein.
Voi, mikä taivas se olisi!
En käsitä, miksi joku säälii Sirpa Selännettä! Ottakaa hei se järki käteen ja tulkaa alas sieltä pilvilinnoista, joita olette teinitytöstä asti rakennelleet!
[/quote]
Sä nyt taidat olla niin yksinkertainen, et mahtaisko ees panna sua?
Kyllä mua ainakin vituttaisi katsella sellaista, joka tulee seikkailuiltaan kotiin huilailemaan ja esittää rakastavansa vain sua. Ennemmin ottaisin eron ja sanoisin, et ettii toisen taloudenhoitajan ja keskustelee lakimieheni kanssa mille tilille 50% omaisuudesta laitetaan. Eipä tarttisi miettiä riittääkö kotihoitajan kk-raha silareihin ja tartuttiko se jostain hutsusta kupan.
[/quote]
Kuka väitti, että mies "esittäisi rakastavansa vain sua"? En minä ainakaan. Tuskin tuossa minun esimerkissäni kukaan esittää yhtään mitään. Kukin vain elää omaa elämäänsä. Rinnakkain, mutta omaa elämäänsä. Sitä tarkoitin. Enkä todellakaan halua panna Selänteen kanssa. Sinulla tuntuu olevan luetun ymmärtämisessä ongelmia. Enkä ole enää teini, kuten sinä taidat olla, koska olet noin ehdoton ja kokematon. :)
T. Se, joka lainaamasi kommentin kirjoitti
Voi kuulkaa, kun tietäisitte kuinka onnettomia NHL-vaimokollegoita olen tavannut! Luuleeko joku aikuisten oikeasti, että Vuittonit ja timantit tuovat onnea, kun mies kulkee omissa menoissaan? Kyllä se alkaa keski-iän lähestyessä mietityttämään, josko omalle kohdallekin osuisi vielä aitoa rakkautta.
Toivottavasti Teemusta kertovassa kirjassa tullaan vähän valottamaan todellisuutta!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:20"]Kyllä miljonääripuolisolla rupeaa avioehto käymään ajatuksissa viimeistään silloin kun suhde rupeaa huononemaan ja ollaan eron partaalla.
[/quote]
Asiaan vaikuttaa paljon sekin, miksi liitto rupeaa huononemaan. Kumpi kyllästyy ensin: elättäjä vai elätettävä? Tässä ketjussa spekuloidaan mm. sillä pettääkö toinen osapuoli. Onko oikeus pettää vain siksi, että sattuu olemaan miljönääri ja on antanut toiselle helpon elämän? Ehkä ei kannata pettää, jos pelkää rahojensa puolesta.
TIEDÄN, että Teemulla on ollut ainakin yksi naisseikkailu. Eli ei ne huhut aina lähde tyhjästä. Ja minusta Sirpa puhuu haastattelussa nimenomaan näistä Teemun nuoruuden hölmöilyistä.
Minusta Sirpa on kaunis ja fiksu nainen. Luulen, että moni mies varmasti ottaisi hänet puolisokseen mielellään. Ton haastattelun ja Selänne-dokkarin perusteella on kuitenkin tullut se olo, että heidän parisuhteensa on nykyään vahva, kunnioittava ja rakastava. Kai niitä pitkissä parisuhteissa tulee vaikeita ja helppoja aikoja. Näin ainakin meillä - ollaan oltu yhdessä parikymppisistä lähtien.
Olen nro 90 ja haluan vielä kirjoittaa sen, että pettäminen on tosi surullista. Ja on surullista, että jos suloista naista petetään hetken huuman takia.
Joku myös kysyi täältä, miksi näitä pettämisjuttuja ei oo koskaan ollut missään julkisesti. No, ehkä siksi, että 90-luvun alussa jokaisella ei ollut kännykkäkameraa ja lehdet olivat vielä kilttejä. Paparazzi-meininki ja klikkaa kuva -journalismi on aika tuoreita ilmiöitä kuitenkin.
Mutta kun se avioehto ei tarkoita välttämättä sitä, että toinen osapuoli ei saa penniäkään. Avioehdolla voidaan sopia, että ei ositeta puoliksi, vaan vähävaraisempi puoliso saa esim. kiinteän summan.