^^^ JOULUNTÄHTÖSTEN VIIKONLOPPU ^^^
Aloitetaanpa viikonlopulle pino, kun en löytänyt sellaista vielä vaikka jo la ilta.
kaikki varmaan lomailemassa vielä ja nauttimassa heinäkuun viimeisestä viikonlopusta.
Kommentit (3)
Täällä olisi kanssa yksi joulutähtösen odottaja rv 18+6 JA la olis 26.12
Mulla on reilu kolmevuotias tyttö ennestään,jonka yksinhuoltaja olen,mutta nyt nykyisen avomiehen kanssa odotellaan yhteistä pienokaista yli kahden vuoden yrityksen ja tuulimunaraskauden jälkeen..Miehelleni tämä lapsi on ensimmäinen(biologinen) Olen 25-vuotias ja olisi todella mukava vaihtaa ajatuksia odotuksesta ja kaikesta siihen liittyvästä.Ystäviä kun ei koskaan ole liikaa.. :)
Tervetuloa vaan mukaan! Käy ihmeessä laittamassa myös tuonne meidän esittely pinoon (jouluntähtösten esittelyt, la: t ja synnärit) omat tietosi niin ne päivitetään sinne mukaan sitten.
vaikka ei kyllä mitään uutta omaan napaan kuulukaan.
Paitsi että tänään käytiin kuikuilemassa ensimmäistä kertaa noita vauva kauppoja, erityisesti vaunuja, mutta eipä vielä löytyny mitään tiettyä kestosuosikkia ja lastentarvike-kauppa jäi käymättä kokonaan:( ens kerralla sitten sinne. Kun ei yhtään tullu mieleen, et ne voi lauantaina mennä kovinkin aikaseen kiinni, ni oli sit viimenen jo kiinni, ku pihalle ehittiin klo 15.08 (ja kolmelta tietty menny kiinni, höh...)
Täytyy siis raahata joku toinen päivä mies sinne uudestaan;) Niin siis oishan ne Emmaljungan vaunut kivat mut se hinta hieman tökkii... :/
Mutta mutta eipä mitään muuta kummenpaa tälle viikonlopulle, huomenna lähetään kyläilemään joten ei varmaan ehi koneelle. Alkuviikosta sit taas uudestaan ja to sit ultra kuulumisia LOPULTAKIN=) Kyllä sitä on jo odotettukin.
-nani 18+4