Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB-etiketti, jos ei halua ottaa haastetta vastaan?

Vierailija
25.04.2014 |

Hiljaisuus? Yksityisviesti?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tun arkikuvahaaste. 

Vierailija
2/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin yhden kuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat, että kiitos, mutta ei kiitos. Vai miten tekisit oikeassa elämässä, jos sinua pyydetään johonkin ja et halua osallistua?

Vierailija
4/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus. Tuskin se haastajakaan mitään selityksiä on kiinnostunut kuulemaan, luultavasti ihan se ja sama hänelle, osallistutko.

Vierailija
5/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita suoraan seinällesi viesti et arkikuvahaaste ei kiinnosta, ei muutkaan ala sit haastaa

Vierailija
6/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä olen laittanut toistaseks kans yhden kuvan. Ei siitä ollut mitään seuraamuksia jos ei haasteeseen vastaa, tai vastaa omalla tavallaan... Esim 10 vuoden onnettomuus, hiusten lähtö tai muu vastaava..

Vierailija
7/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, miten kaikki asiat ovat niin vaikeita? Jos haluat, voit laittaa viestin, että ei kiitos, nyt ei ehdi. Jos et halua, niin anna olla. Ei siitä kukaan pulttaa tai ajattele mitään sen ihmeempiä.

Vierailija
8/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Vierailija
9/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jää perään itkemään, jos joku ei osallistu, vaikka haastan. Joku on vastannut, ettei nyt kykene, osa on ollut hiljaa, osa on lähtenyt mukaan. No panic.

Vierailija
10/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on avattu jo yksi keskustelu tänään!!

Vierailija
11/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat seinälle mielellään jo etukäteen "Pahoittelen etten tule vastaamaan arkikuvahaasteeseen, sillä moiset typeryydet eivät voisi vähempää kiinnostaa. Sitä paitsi jaan arkeni vain lähimpien ystävien kesken, elämäni yksityiskohdat eivät kuulu kaikelle kansalle, saati facebookin arkistoihin tallennettavaksi."

Vierailija
12/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:12"]

Tästä on avattu jo yksi keskustelu tänään!!

[/quote]

Ihan sama, tämä keksi paremman otsikon, t. se toisen ketjun aiemmin aloittanut

Vierailija
13/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko joku miettii tällaista? Itse vaan jätin huomioimatta koko haasteet, joita on tullut kolme.

Vierailija
14/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:27"]

Oikeestiko joku miettii tällaista? Itse vaan jätin huomioimatta koko haasteet, joita on tullut kolme.

[/quote]Ja mulle ei yhtään, perkele. Miten sä muka mua parempi oot...

Vierailija
15/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:27"]

[/quote]Ja mulle ei yhtään, perkele. Miten sä muka mua parempi oot...

[/quote]

Ja miettiikö joku tällaisiakin?

Vierailija
16/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että haastamani eivät tee mitään jos eivät halua haastetta. En odota mitään ilmoitusta siitä. Voihan sitä vaikka kommentoida siihen haastekuvaan että ei kiitos. Jos ei halua arkihaastetta, kannattaa jakaa se kuva jossa kehotetaan työntämään arkihaaste perseeseensä. Itse ainakin olen jättänyt haastamatta kyseisen kuvan nähtyäni ;)

Vierailija
17/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nyt päätin vaan olla facessa hiljaa muutenkin, joten annan olla. Olen oikeastaan harkinnut kokonaan poistumista, mutta odottelen vielä että tuttava kertoo odotettavissa olevat vauvauutiset. Emme ole niin läheisiä, että saisin yksityisesti tietoa, mutta tällaiseen facebook on paljon kavereita omaavalle ihmiselle mainio. 

Vierailija
18/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:30"]Olettaisin, että haastamani eivät tee mitään jos eivät halua haastetta. En odota mitään ilmoitusta siitä. Voihan sitä vaikka kommentoida siihen haastekuvaan että ei kiitos. Jos ei halua arkihaastetta, kannattaa jakaa se kuva jossa kehotetaan työntämään arkihaaste perseeseensä. Itse ainakin olen jättänyt haastamatta kyseisen kuvan nähtyäni ;)

[/quote]

=D no joo, se on aika selkeä vinkki!

Vierailija
19/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi vallan hyvin olla huomioimatta asiaa. FB ei ole mikään elämää suurempi asia.itse roikun siellä lähinnä vain sen viestitysmahdollisuuden vuoksi. Etukäteen jo  vituttaa, jos joku vaikka haastaisi. Niin tylsiä juttuja...

Vierailija
20/22 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaa, että haastat kaikki olemaan haastamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän