Mitä suunnitelmia täksi illaksi?
Itse aion käydä lenkillä ja sen jälkeen viiniä lasi tai pari ;) mitä sinä?
Kommentit (22)
Tuskin mitään. Ehkä saunaan ja siideri. Joku omituinen flunssa pukkaa päälle ja olo ihan nuutunut.
Syön kaiken mitä jääkaapissa on ja sitten itken itseni uneen
Bailaamaan pitkästä aikaa, jeeee!!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:27"]
Bailaamaan pitkästä aikaa, jeeee!!
[/quote]
miinus tämä.
Juoksulenkille, sitten saunaan, iltapalaa, ehkä siideriä lasillinen.. telkkua ja sitten nukkuun. Tai toivottavasti mies on virkeämpi tänään kuin viime viikolla, että saisin vielä seksiäkin ennen nukahtamista.
:)
Sama mulla kuin kutosella. Vedän kaljat, palstailen ja itken. Ehkä jatkan faceen "kaikkien aikojen ennätys kommentoimattomista ja tykkäämättömistä päivityksistä" tekemistä.
jakelen persettä kun menen paikalliseen lihatiski-baariin
Juuri saatiin 4kk prinsessa nukkumaan. Iltapala pannari uunissa, tartu mikkiin telkasta. Hetken yhteistä aikaa ja nukkumaan ajoissa -> aamulla vauvauintiin. Ihan normi perjantai
Lapset ovat kipeinä eli sairaidenhoitoa.
Käyn kohta oksentamasta puuron, päivän toistaiseksi ainoan aterian, jonka jälkeen voisin lähteä ainakin kahden tunnin lenkille.
Mies lupas hipsuttaa ja harjata mun hiuksia! Jeeeeee :)
Palstailen ja mussutan herkkuja. Arvon menisinkö saunaan vai ei. Jossain vaiheessa pitää heittää vielä pikku lenkki (tommonen turre on).
Katon telkkaria, kuten joka ilta kun lapset ja mies menee maate. Toinen lapsista sairas, joten voi olla että lapset heräilee yön aikana.
Juon siideriä, revin hiuksia päästä kun kumpikaan lapsi ei nuku vaan kiukuttelevat sängyissään (yksin, omissa huoneissaan) ja odotan että mies tulee töistä sillä meillä edessä vuosisadan riita.
tuultiin vänäh aikaa sitten naapruin trassilta parilta lomkerolta. anoppi haki just lapset yökylään je mies vielä saunasa. Kohta päästän korkkaamaan Lejona viina pullo ja tehään terävät.
palstaa, palstaa...