Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä teille ikäeroa kauhisteleville !

Vierailija
25.04.2014 |

Olen 20-vuotias naisenalku ja tutustuin parisen vuotta sitten nykyiseen miesystävääni, joka täyttää tänä vuonna 42. Meillä synkkasi samantien ! Olemme todellakin samalla aaltopituudella ja meillä on samoja mielenkiinnon kohteita, jotka myös toivat meidät yhteen. Tottakai itsekin mietimme suurta ikäeroamme aluksi, mutta päätimme silti yrittää muiden mielipiteistä huolimatta ja katsoa päivä kerrallaan ja rauhassa mitä tuleman pitää.

Vanhempani ovat rentoja ja suvaitsevaisia ihmisiä, ja halusivat tietenkin tutustua kyseiseen mieheen. He tulevat toimeen oikein hyvin. Kukaan ystävistänikään ei ole tuominnut miestä iän perusteella. Hän on nuorekas ja sanoo ettei tunne itseään yli nelikymppiseksi. Olemme olleet nyt lähes pari vuotta yhdessä, ja kaikki on toiminut oikein hyvin tähän mennessä ja rakastamme toisiamme kovasti. Eihän sitä kukaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan !

Elän päivän kerrallaan ja katson mitä tulevaisuudessa tapahtuu ! Pointtihan tässä on nyt se, että ikä on vaan numero. :-) Ainakin meidän tapauksessa! Älkää tyypit tuomitko ihmisiä iän perusteella.

Hyvää viikonloppua kaikille ! :-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta! ikä on vaan numero. :)

Vierailija
2/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta! ikä on vaan numero. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippu!!

Vierailija
4/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:26"]totta! ikä on vaan numero. :)

[/quote]

Ap kurjoitti tämåb

Vierailija
5/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama, minkä ikäisiä pariskunnat ovat, kunhan molemmat ovat aikuisia. Ei omakaan parisuhteeni täytä "normeja", ja silti olen onnellinen. Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka se ikäero ei nyt haittaa, myöhemmin voi olla toisin...

http://uk.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2013528/rs_560x415-130628135717-560.CZJDouglas.jl.062813.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme