jos mies "kyttää" exiänsä facebookissa...
Niin mitä se tarkoittaa? Kummaksun eniten sitä, että jos mies katsoo kaukaisimman exänsä siskoa facessa, eikä heillä ole kuulemma mitään sutinaa ollut, niin miksi katsoo? Seuraatteko te exiänne naamakirjassa?
Kommentit (10)
Siis oikeesti ma ainakin stalkkailen kaikkia keta tunnen, en koko ajan mutta satunnaisesti, ehka kerran, pari kuukauteen. Mut jos sun miehes ei kyttaile juuri muita kuin tata naista niin ehka han on sitten ollut ihastunut haneen ja kiinnostunut vielakin mita hanelle kuuluu. Ei se pettamista tarkoita, mut, noh, onhan meilla kaikilla sellaisia ihastumisia jotka ei ihan heti unohdu. Munkin mies katselee Facessa sillointalloin kauniita ex luokkakavereita jne eika siina nyt niin mitaan pahaa ole. Facekyttailyn (jos se siihen jaa) on tooodella kaukana pettamisesta kuitenkin.
toivottavasti mies ei vainoa/vakoile heitä muualla kuin netissä. on tullut itsekin tällaiseen hulluun sekaannuttua...
Ei varmaan ole päässyt existä yli? tarkkaile ettei ehdota heidän kanssaan salaisia tapaamisia.
Kaikkiahan FBstä stalkataan exiä, nykyistä, kavereita, perheen jäseniä ja ihmisiä joita ei edes tunne
On edelleen kiinnostunut..jotain on jäänyt mieleen, ei sitä muuten jaksaisi. Jos exän siskoa seurailee, niin kyttää löytyykö sieltä mitä tietoa..onko vapaa tms. eli vanha suola janottaa!
Ei se mikään hullu stalkkeri kuitenkaan ole. Katsoo vain silloin tällöin näitä. Ihmettelen vain tätä exä-seuraamista. tuntuu vain pahalta kun en itsekkään sitä tee. Ja tämä sisko, jos ei kerta koskaan ole mitään ollut niin miksi se on löytänyt tiensä aina ensimmäisten joukkoon hakuselaimessa..?? Voisiko olla, että mies on ollut tästä kiinnostunut joskus hyvinkin paljon, mutta ei ole saanut vastakaikua? Tästä suhteesta (siis tämän exän kenen siskosta kyse) on kuitenkin jo n. 7 vuotta...
Ymmärrän uteliaisuuden exiä kohtaan, mutta tämä sisko.. huoh! :O
Itse ainakin luen vuosien takaisen exän juttuja koska ne ovat niin herjoja (tahattomasti). Naureskelen niille enkä tosiaan tunne muuta mielenkiintoa koko tyyppiä kohtaan kuin tuo viihdearvo.
Seurailen kyllä satunnaisesti exiäni. Olenhan minä heidät tuntenut ja parin kanssa olen hyvä kaverikin. Ei minusta siinä mitään outoa ole, että ihmisen, jonka kanssa joskus on ollut hyvinkin läheinen, elämän käänteet kiinnostaa vieläkin. Vaikkei siis tosiaan mikään suhde enää kiinnostaisikaan hänen kanssaan.