Lapsella koko ajan mustelmia samassa kohtaa
4-vuotiaalla polven alapuolella aina muutama mustelma, sääressä siis. En käsitä mistä ne tulee. Könyää kyllä kiviportaita ylös, tarhassa riehuu, loikkii ja kaatuilee ja yöllä saattaa lyödä jalkansa sängyn laitaan.
Outoa että ne on AINA samassa kohtaa, eivätkä lähde pois. Voiko olla joku vitamiinin puutos.
Kommentit (7)
Meillä oli sama homma. Mustelmat hävis samalla kun sänky vaihtui. Eli kolhi aina jalkansa sänkyyn mennessä.
Meillä oli sama homma. Mustelmat hävis samalla kun sänky vaihtui. Eli kolhi aina jalkansa sänkyyn mennessä.
Mullakin tulee aina mustelma samaan kohtaan, törmään aina yhteen keittiön pöydän kulmaan.
Lapsesi varmaan saa sen jatkuvasti/päivittäin jostakin kolhusta.
Mulla on pohkeessa kestomustelma, kun kolhin sen aina pyörän polkimeen yrittäessäni saada pyörää ulos varastosta. Kesti tosi pitkään, ennenkuin tajusin mistä tuo on tullut ja miksi se ei lähde ikinä pois.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:26"]Meillä oli sama homma. Mustelmat hävis samalla kun sänky vaihtui. Eli kolhi aina jalkansa sänkyyn mennessä.
[/quote]
Millaiseen sänkyyn vaihdoit?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:39"]
Mulla on pohkeessa kestomustelma, kun kolhin sen aina pyörän polkimeen yrittäessäni saada pyörää ulos varastosta. Kesti tosi pitkään, ennenkuin tajusin mistä tuo on tullut ja miksi se ei lähde ikinä pois.
[/quote]
Minä taas ihmettelin, kun mulla on aina reidessä sellainen ison luumun kokoinen häijy mustelma. On ollut jo vuosia melkein koko ajan. Vasta vähän aikaa sitten tajusin, että se tulee yhdestä tietystä laitteesta kuntosalilla, johon aina kolhaisen jalkani.
Kuinka pitkään sellainen mustelma on ollut? Minulla nimittäin joidenkin mustelmien paraneminen kokonaan on saattanut kestää aika kauankin, varsinkin jos mustelma on iso. Ja jos samaan kohtaan kolahtaa uudestaan, ei se kyllä auta paranemista. Mutta riippuu kyllä varmaan hyvin paljon siitä, miten kauan nuo mustelmat ovat olleet samassa paikassa. Ehkä lääkärille näyttäminen voisi olla hyvä, tai ainakin mustelmien tarkkailu.