Vihdoinkin! Ketjutupakoinnilla meitä vuosikausia häirinnyt naapuri
on nyt niin huonossa kunnossa, että ei jaksa polttaakaan kovin usein. Kuuntelen itkua mieluummin kuin haisteen tupakkaa. Iso meis itkee kivusta, kun verisuonet ja keuhkot ovat hajalla tupakoinnin vuoksi!
Kommentit (27)
Onneksi olkoon! Mukavaa, että voitte jatkossa tuulettaa eikä teidän tarvitse kärsiä naapurinne iljettävästi tavasta.
Minunkin isä poltti yli 60 vuotta. Sen jälkeen kun kaatui ja joutui pyörätuoliin loppuelämäkseen, otettiin tupakit pois. Pitkään hän jaksoi kyllä niiden perään kysellä. Ennen lonkkamurtumaa se tupakointi oli jo sellaista, että sytytti sätkän väärästä kohtaa niin että se pää paloi irti, tippui housuille ja poltti reikiä. Vaarallista touhua siis.
Minä ostin isälle Dumleja. Kun ei nähnyt enää lukea, niin mitä muuta iloa siinä olisi ollut enää? Ja Dumleja pystyy syömään ilman että tekohampaat on suussa :-D
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:18"]
Viimeiset 14 kesää olen nuuhkinut tuota veemäistä lemua. Naapurit on vaihtuneet mutta aina sattuu käryttäjät minun kohdalle.
[/quote]
Meilläkin alakerran naapureista vain yksi pariskunta oli savuton. Parvekkeen ovea ei voi pitää, vaatteita ei voi tuulettaa parvekkeella, parvekkeella oleskelukin on meille mahdotonta, kun se kärytys alkaa.
Kyllä kaikista pahimmat naapurit ovat lestoja! Kolmioon kun ahtautuu 6 lasta ja vanhemmat niin voi h...sitä töminän, jyminän, hakkaamisen, juoksemisen, ovenpaukuttelun, ym ym ääntä!!! Ja erehdypä asiasta sanomaan..
En tunne mitään myötätuntoa tupakoitsijoita kohtaan, vahingoniloa.
tällaiset itsekkäät paskat häiritsevät muiden tupakoimattomien elämää, kun haju tulee asuntoon ja oma lapsi joutuu sitä myös haistamaan- kuolkoot pois vaan.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:04"]
Tässä keskustelussa näkee taas hyvin näiden tupakanvihaajien inhimillisen kehitystason: iloitaan toisten vakavista sairauksista ja tuskista, toivotaan lähimmäisille kuolemaa jne.
Mutta koittaa se vielä Teidän omakin vuoronne joskus: Teille ei ehkä tule niitä vaivoja, joita tupakan liiallisesta polttamisesta voi saada jos kaikki muutkin huonot tekijät (geneettiset, altistukset ammatissa erilaisille kemikaaleille, psyykkiset jne.) sattuvat osumaan kohdalle, mutta joitain muita vaivoja Teillekin tulee, ja joskus Te itse olette siinä tilanteessa, että väkisinkin joudutte tiedostamaan kuolemanne tulevan pian. Mitenkähän sitten suu pannaan? Tuleekohan Teidän ikkunanne alle silloin jokin keskenkasvuisten pentujen lauma hihittelemään vähä-älyisesti, niin kuin Te itse nyt toisille teette?
Nimittäin, kyllä Teidän syöpänne ja lopullinen hiljenemisenne on maailmalle varmasti suurempi palvelus ja ilonaihe kuin näiden nyt puheena olevien ihmisten.
Näistäkin muutamasta ylläolevasta kirjoituksesta näkee, että nämä tupakanvierojat ovat jumalattomistakin jumalattomin ihmistyyppi.
[/quote]
No yhyy. Jos itse tieten tahtoen hankkii sairauden ja siinä sivussa häiritsee/kiduttaa naapureiteen jatkuvalla tupakansavulla, joka siis paitsi haisee kamalalle myös sisältää myrkyllisiä yhdisteitä, niin eipä kyllä minulta ainakaan myötätuntoa heru.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:40"]
Menempä tästä tuplasauhuille. Toinen mulle ja toinen naapurisi takia.
[/quote]
Pierasenkin vielä äänekkäästi. Ja huomenna voisin tyhjäkäyttää autoa pihalla ihan vain huvin vuoksi.