Vihdoinkin! Ketjutupakoinnilla meitä vuosikausia häirinnyt naapuri
on nyt niin huonossa kunnossa, että ei jaksa polttaakaan kovin usein. Kuuntelen itkua mieluummin kuin haisteen tupakkaa. Iso meis itkee kivusta, kun verisuonet ja keuhkot ovat hajalla tupakoinnin vuoksi!
Kommentit (27)
Tässä keskustelussa näkee taas hyvin näiden tupakanvihaajien inhimillisen kehitystason: iloitaan toisten vakavista sairauksista ja tuskista, toivotaan lähimmäisille kuolemaa jne.
Mutta koittaa se vielä Teidän omakin vuoronne joskus: Teille ei ehkä tule niitä vaivoja, joita tupakan liiallisesta polttamisesta voi saada jos kaikki muutkin huonot tekijät (geneettiset, altistukset ammatissa erilaisille kemikaaleille, psyykkiset jne.) sattuvat osumaan kohdalle, mutta joitain muita vaivoja Teillekin tulee, ja joskus Te itse olette siinä tilanteessa, että väkisinkin joudutte tiedostamaan kuolemanne tulevan pian. Mitenkähän sitten suu pannaan? Tuleekohan Teidän ikkunanne alle silloin jokin keskenkasvuisten pentujen lauma hihittelemään vähä-älyisesti, niin kuin Te itse nyt toisille teette?
Nimittäin, kyllä Teidän syöpänne ja lopullinen hiljenemisenne on maailmalle varmasti suurempi palvelus ja ilonaihe kuin näiden nyt puheena olevien ihmisten.
Näistäkin muutamasta ylläolevasta kirjoituksesta näkee, että nämä tupakanvierojat ovat jumalattomistakin jumalattomin ihmistyyppi.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:04"]
Tässä keskustelussa näkee taas hyvin näiden tupakanvihaajien inhimillisen kehitystason: iloitaan toisten vakavista sairauksista ja tuskista, toivotaan lähimmäisille kuolemaa jne.
Mutta koittaa se vielä Teidän omakin vuoronne joskus: Teille ei ehkä tule niitä vaivoja, joita tupakan liiallisesta polttamisesta voi saada jos kaikki muutkin huonot tekijät (geneettiset, altistukset ammatissa erilaisille kemikaaleille, psyykkiset jne.) sattuvat osumaan kohdalle, mutta joitain muita vaivoja Teillekin tulee, ja joskus Te itse olette siinä tilanteessa, että väkisinkin joudutte tiedostamaan kuolemanne tulevan pian. Mitenkähän sitten suu pannaan? Tuleekohan Teidän ikkunanne alle silloin jokin keskenkasvuisten pentujen lauma hihittelemään vähä-älyisesti, niin kuin Te itse nyt toisille teette?
Nimittäin, kyllä Teidän syöpänne ja lopullinen hiljenemisenne on maailmalle varmasti suurempi palvelus ja ilonaihe kuin näiden nyt puheena olevien ihmisten.
Näistäkin muutamasta ylläolevasta kirjoituksesta näkee, että nämä tupakanvierojat ovat jumalattomistakin jumalattomin ihmistyyppi.
[/quote]
Minusta tupakansavu on vastenmielistä, mutta mielestäni on siltikin julmaa iloita toisen kärsimyksestä tai kuolemasta. Äläpä sinä nyt yleistä tällaisen lyhyen ketjun perusteella.
Onnea. Tiedän mitä kärsimystä se on. Nauttikaa.
Viimeiset 14 kesää olen nuuhkinut tuota veemäistä lemua. Naapurit on vaihtuneet mutta aina sattuu käryttäjät minun kohdalle.
Todella sairasta iloita tollaisesta. Jokainen saa kuitenkin sitä mitä tilaa. Niin sinäkin. Vaikka luulet että tämä koskee vain sinulle haitallisia ihmisiä, tämä maailmankaikkeuden laki koskee myös sinua.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:29"]Todella sairasta iloita tollaisesta. Jokainen saa kuitenkin sitä mitä tilaa. Niin sinäkin. Vaikka luulet että tämä koskee vain sinulle haitallisia ihmisiä, tämä maailmankaikkeuden laki koskee myös sinua.
[/quote]
Mikä se maailmankaikkeuden laki on?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:29"]Todella sairasta iloita tollaisesta. Jokainen saa kuitenkin sitä mitä tilaa. Niin sinäkin. Vaikka luulet että tämä koskee vain sinulle haitallisia ihmisiä, tämä maailmankaikkeuden laki koskee myös sinua.
[/quote]
[/quote]
Mitä toivot toisille, sen saat itsellesi. = Mitä kylvät, sitä niität. Noin maalaisjärkisesti selvennettynä.
No eipä Kim Yong-Unilla kovin huonosti mene vaikka rääkkää kansaansa ja aika helpolla pääsi Hitlerkin että se siitä karmasta.
En koskaan iloitse toisten sairaudesta tai ongelmista saati kuolevan kärsimyksistä. Miten jotkut ihmiset vaan ovat niin ilkeitä ja toivovat muille pahaa.
Jokainen meistä täältä lähtee ennemmin tai myöhemmin, poltti tai ei.
Tupakointi on kuitenkin ihan laillista puuhaa ja savukkeita myydään elintarvikekaupoissa, miten te tupakan vastustajat voitte käydä edes ruokaostoksilla?
Jokainen aikuinen sen päättää itse polttaako vai ei, ei siihen ole muilla nokan koputtamista.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:35"]
[/quote]
[/quote]
Mitä toivot toisille, sen saat itsellesi. = Mitä kylvät, sitä niität. Noin maalaisjärkisesti selvennettynä.
[/quote]
Eihän tuollaista lakia ole olemassa. Tietysti toivoisi että oikeus tapahtuisi, mutta ei maailmassa, maailmankaikkeudesta puhumatta ole mitään kosmista lakia. Taidat olla kovin nuori vielä?
Mä olin hyvillän ihan siitä, kun tupakoiva seinänaapuri muutti pois. Luhtitalo ja aina tuossa välikössä polttamassa. Mutta sitten tilalle tuli riitelevät naapurit. Nekin muutti pois. Nämä uusimmat ei tupakoi eikä riitele ja ovat mukavia nuoria. Mutta juuri nytkin niiltä kuuluu musiikkia sellaisella volyymilla, että seinät tärisee. Tuo sitten kestääkin luultavasti tuonne puolille öin, kunnes lähtevät baariin. Sitten tulevat neljältä takaisin ja kuuluu kamalaa kikatusta ja höpötystä. Ikinä en oo tyytyväinen. Ei ole varaa taloon vielä.
Kyllä voin sanoa ihan suvereenisti että kantapääastujia pahempia naapureita ei ole. Toivottavasti sairastuvat johonkin kantapääsyöpään ja jo loppuu se vitun kopina ja töminä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:43"]
No eipä Kim Yong-Unilla kovin huonosti mene vaikka rääkkää kansaansa ja aika helpolla pääsi Hitlerkin että se siitä karmasta.
[/quote]
Jos ei tämä elämä rankaise, niin ehkä seuraava.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 20:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eihän tuollaista lakia ole olemassa. Tietysti toivoisi että oikeus tapahtuisi, mutta ei maailmassa, maailmankaikkeudesta puhumatta ole mitään kosmista lakia. Taidat olla kovin nuori vielä?
[/quote]
En ole. Siksi tiedänkin, että sellainen on.
Mun isä oli pyörätuolissa ja poltteli parvekkeellaan ihan ketjussa tupakkia. Muuta iloa sillä ei elämässä ollutkaan kuin savukkeet. Isä kuoli vuosi sitten. Nyt ei enää terrorisoi hajulla naapureita. Naapurit mahtavat olla nyt onnellisia.
Työntäkää saatana ne kosmiset lait perseeseenne.
Ja mitä tupakoijiin tulee -ihan itse hankkivat ne kivut itselleen. Ei kannata valittaa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:15"]
Kyllä voin sanoa ihan suvereenisti että kantapääastujia pahempia naapureita ei ole. Toivottavasti sairastuvat johonkin kantapääsyöpään ja jo loppuu se vitun kopina ja töminä.
[/quote]
Askeleiden äänet ja tupakansavu on kuitenkin pikkuisen eri kategorioissa. Mikset vertaa tupakoitsijaa jonkun muun myrkyllisen ja erittäin pahanhajuisen aineen levittäjään, voisi olla hieman parempi vertaus. Harva tupakoitsijakaan sietäisi hetkeäkään, jos joku keittelisi naapurissa myrkkykaasuja levittäviä litkuja 20 kertaa päivässä vain siksi, että hänellä on pakonomainen tarve tehdä sitä.
Menempä tästä tuplasauhuille. Toinen mulle ja toinen naapurisi takia.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:28"]
Naapurit mahtavat olla nyt onnellisia.
[/quote]
Varmasti ovatkin, tupakoiva naapuri on sitä pahinta lajia.
Miksei isälläsi ollut muuta "iloa" kuin savukkeet? Eikö sinun tyttärenä olisi pitänyt tuottaa isällesi onnellisuutta? Miksi hylkäsit hänet?