Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?
Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
Kommentit (662)
Keskimäärin noin kahdesti viikossa. Joskus on hieman hiljaisempaa ja sitten taas voi olla viikko putkeen jolloin on joka päivä seksiä, näin tosin vain esim lomalla.
15v yhdessä, olemme 30+ vuotiaita ja kolme pientä lasta.
5 ja puoli vuotta edellisestä kerrasta. 15v naimisissa 2 lasta. 40v pari
3-4 kertaa kuussa voisi olla aika realistinen arvaus. Ihan sopivasti.
Parisuhde, mieheni töitten takia näemme viikonloppusin. Pakko saada sillon munaa 1-2 kertaa.
Itse runkkaan pari kertaa päivässä, hieron sormellani klitoristani. 1/10 niin työnnät sormia sisään. Satisfayer on alkanut ajamaan sormen asiaa klitorishieronnassa aina vaan enemmän, käytetty myös miehen kanssa naidessa.
Tulen tosi nopeasti tämän avulla. Useasti plugi anaalissa samalla.
1-2 kertaa viikossa, yhdessä 24 vuotta, kaksi lasta. Joskus enemmän jos on aikaa ja tilaisuus... haluja olisi enemmän mutta lapset vielä usein kotosalla..
Vierailija kirjoitti:
Jokapäivä.
Hei taas,KH! Sinut tunnistaa niin helposti...!
miksi. mitä. mitä se sulle kuuluu..
Kerran kk kotona sitten kerran viikossa vähintään sgd luona
2-3 kertaa viikossa.
Naimisissa 10 vuotta.
Ei lapsia.
Oikeastaan harrastetaan silloin kun huvittaa.
Seksi ei ole ikävä velvollisuus, muttei myöskään mikään pakko saada joka päivä.
Rakastan miestäni palavasti ja hänen kanssaan on kiva sekstailla :)
Exän kanssa hyvä jos kerta vuoteen x)
Re-hell-sisäisesti(nautittuna) tarkoitit?
On. vähän vaikea määritellä mitään muuta tapaa sen tekemiseen? Vai onko jollain jotain self suck.tms.kokemuksia asiasta? en usko niin harvoin tollaseen edes oikeasssa elämässä voi törmää: oli sitten nainen tai mies sitä tekemässä silloin.
Se ei ole yksin ihmisen omastatahdosta tai edes oman vapaantahdon tahdonalainen näytös, yleensä ei ole.
Näistä jo edellämainituista seikoista sekä syistä johtuen kysymykseen vastauksen antaminen jää.
Toiseen kertaan jos edes silloinkaan mahdollista? En usko.
2-4 kertaa viikossa. 2,5v yhdessä & ei vielä lapsia
Vierailija kirjoitti:
2-3 kertaa viikossa.
Naimisissa 10 vuotta.
Ei lapsia.
--------------
Exän kanssa hyvä jos kerta vuoteen x)
Itse en oo exän kanssa ollut ollenkaan eron jälkeen🙄
Ihan jokainen päivä! Miksei olisi. Samat halut molemmilla.
Miehen toiveesta vain 1-2 kertaa kk. Naimisissa. Yhdessä oltu 24v. Mulle kelpaisi useamminkin.
Mies 40v, naimisissa reilu 10v, yhdessä parikymmentä. 3 lasta. Seksiä nykyisin max 4krt vuodessa lähivuosina jos sitäkään ja aina minun aloitteesta.
haluja olisi paljon useammin ja asiasta olen yrittänyt vinkata useaan otteeseen. Vaimon aloitetta en edes muista.
muuten hyvä liitto, ei valittamista suuremmin.
Tilanne ahdistaa suuresti, aiemmin seksiä oli viikottain. Enemmän kuitenkin ahdistaa ajatus että vaimo ei halua kuin että itse touhu jäänyt.
Kaipaisin läheisyyttä ja seksiä ja nimenomaan hänen kanssaan, muut naiset ei kiinnosta millään lailla.
Nyt olen lopettanut aloitteiden tekemisen, koska tuntuu pakolta.
Kyllä se mieskin haluaa tuntea olevansa haluttu ja kaipaa niitä aloitteita myös siltä toiselta osapuolelta.
Minkäs teet, erota en halua, rakastan vaimoani, hänkin kuulemma minua ja muuten suhteessamme kaikki tosiaan aika lailla hyvin.
Sinkku, vasta sitten kun olen parisuhteessa.
N31
3-4 krt/ viikko, naimisissa yli 40v. Olemme yli kuusikymppisiä.
Jokapäivä.