Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?
Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
Kommentit (662)
Pitkässä parisuhteessa
Vähintään 4 kertaa viikossa
M59
Pitkässä avioliitossa. 2-3 krt vko.
N42
Aviossa yli 20v. Alle kerta vuoteen
Kun luen näitä, tulee kyllä oletus, että pitkissä liitoissa on seksi parasta ja sitä harrastetaan eniten, aika jännää. Nämä ihmiset väistämättä ovat myös iäkkäämpiä... kuten minä ja mun oma mieskin.
Tätä voi selittää monikin asia, mutta syvä toisen tapojen ja halujen tuntemus voisi olla yksi syy.
Ex liitossa n kerran kahdessa kuussa.
Nyt uusi suhde ja parhaillaan pari kolmekin kertaa päivässä. Yli 4 päivän seksittömyyttä ei ole ollut. Nautin
Yhdessä 11 vuotta. Pieniä lapsia. Aina ei ole mahdollista, kun tekisi mieli (lapset), mutta keskimäärin kuitenkin 4 kertaa viikossa, joskus useamminkin ja viikonloppuisin saatetaan harrastaa parikin kertaa päivässä. Seksi on mahtavaa.
N35
1-2 kertaa viikossa, 23 vuotta yhdessä. Kaksi lasta.
1-2 kertaa.Lomalla ehkä 3 kertaa jos osuu vapaat samaa aikaa.ehkä vois olla enempi.no tekopillut siin välis auttaa.M42
Parisuhteessa, 23 v. Seksiä 4-7 kertaa/vko.
Eilen ja tänään aamulla kun herätessä alkoi tehdä mieli ja minulla oli sopiva aamuerektio. Edellinen kerta oli keskiviikkoaamulla. Sitä ennen viime viikonlopppuna kerran jne. Ihan normaalia lähäriseksiä vain harrastetaan, jossa molemmat saavat orgasmin. Välillä otan erektiolääkettä välillä en. Ikää on vähän yli 60 kummallakin.
Vaihtelevasti.
Joskus kerran viikossa, joskus kerran kahdessa kuussa.
Mies haluis ehkä pari kertaa viikossa, luulen.
1-2 kertaa kuukaudessa. En saa siitä mitään. Mies haluaisi varmaan enemmänkin, alkaa olla kireä jos on pitkä tauko. En ymmärrä miksei voi tyydyttää itseään. 20 vuotta yhdessä.
keskimäärin varmaa 1-2 kertaa viikossa ja kohta 2v yhdessä
N21
Ehkä 1-1.5 kertaa kuussa, yhdessä noin viisi vuotta, olemme N25 ja M32.
Hiirveän vähän on mielestäni seksiä nuorilla ihmisillä, siis harvoin.
Tällä hetkellä 1-4krt/viikko. Todella hyvää seksiä on ehkä 1-2krt kuussa.
N40 ja M45 ja 20 vuotta yhdessä.
Kolmekymppisiä olemme, yhdessä 16v. Seksiä 1-4krt viikossa.
Kerran kuussa jos sitäkään. Olen tottunut tilanteeseen.
M43