Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?

Vierailija
25.04.2014 |

Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?

Kommentit (662)

Vierailija
321/662 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 2011 toukokuussa, en muista päivää. Aviossa 16 vuotta, vaimo on lakannut antamasta, veikkaisin että silkkaa ilkeyttään tai mua kustu silmään ja se on lesbo. On nuo lapset niin ei voi erotakaan. Kun saan lapset täysi-ikäisiksi niin häivyn.

Vierailija
322/662 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa 1-2 kertaa viikossa rakastajan kanssa samat ja omaa kivaa kerran pari...m41 7 vuotta nyk. Suhteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/662 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-7 kertaa viikossa, olemme olleet yhdessä vuoden ja 3kk

Vierailija
324/662 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1-4 kertaa viikossa, riippuen vähän siitä, että miten kiire on. Myös se, että viitsii antaa aikaa seksille ratkaisee. Kyllä se kiihotus syntyy jos vain antaa toiselle aikaa ja huomiota. Helposti jos ei seksistä huolehdi ja sille anna aikaa, niin se unohtuu. Mies (47v.) parisuhteessa.

Vierailija
325/662 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 4-6krt/kk. 5 vuotta yhdessä, lapsi on ja mies reissutöissä joten kotona nykyään vain 8-10pv/kk

Vierailija
326/662 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne teidän lapset on kun ehditte aivan paneskelemaan??? Ei tulis mieleenkään lasten hereillä ollessa minnekään huoneeseen lukkiutua eikä onnistuiskaan. Lapsia kolme. Iltaisin mä oon todellakin niin poikki ettei ole kyllä tipan tippaa muna mielessä. Ukko mököttää ja kiukuttelee. Muuten, miehille ihan vinkkinä, että se mököttäminen ja kiukuttelu pahentaa tilannetta vaan entisestään. Mulla ainakin tulee niin iso inho ja viha ukkoa kohtaan joka kehtaa olla naama mutkalla lasten edessä kun ei oo saanu pesää. Siis oikeesti. Lapset ihmettelee miksi isä ei puhu mitään. Meillä seksiä noin 3 krt kuussa. En vaan pysty enempään, en millään koska se meinaisi sitä etten sitten saa tarpeeksi unta. Pienin herää 6.30 aamuisin ja vanhin taas valvoo 21.30 joten todellakin menen itse nukkumaan viimeistään kymmeneltä.

Vierailija
327/662 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 krt/kk, loppukesästä villiinnyttiin niin, että harrastettiin jopa 2-3 kertaa viikossa. Nyt on tahti taas laantunut, aikaiset heräilyt vievät mehut. Omat halut vaihtelevat voimakkaasti, nyt on taas noin viikko mennyt niin, että ei ollenkaan haluta, joskus taas enemmän. Vaimoa haluttaisi varmaan tasaisemmin. Itse huomaan selkeästi eron kesän ja syksyn/talven välillä, myös lomat, stressi ja mieliala yleisesti vaikuttavat voimakkaasti. Joku joskus on väittänyt, että miehet haluaisivat säännöllisemmin, naisilla mielialat vaihtelevat enemmän. Meillä on varmaan päinvastoin.

1v lapsi, N30, M34.

Vierailija
328/662 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 20v suhdetta takana ja seksiä enemmän kuin koskaan, 3-10 kertaa viikossa. Välillä siis monta kertaa päivässäkin. Sanomattakin lienee selvään että myös laadullisesti seksi mahtavaa, eihän sitä muuten jatkuvasti jaksaisi. 

Vierailija
329/662 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:15"]

Missä ne teidän lapset on kun ehditte aivan paneskelemaan??? Ei tulis mieleenkään lasten hereillä ollessa minnekään huoneeseen lukkiutua eikä onnistuiskaan. Lapsia kolme. Iltaisin mä oon todellakin niin poikki ettei ole kyllä tipan tippaa muna mielessä. Ukko mököttää ja kiukuttelee. Muuten, miehille ihan vinkkinä, että se mököttäminen ja kiukuttelu pahentaa tilannetta vaan entisestään. Mulla ainakin tulee niin iso inho ja viha ukkoa kohtaan joka kehtaa olla naama mutkalla lasten edessä kun ei oo saanu pesää. Siis oikeesti. Lapset ihmettelee miksi isä ei puhu mitään. Meillä seksiä noin 3 krt kuussa. En vaan pysty enempään, en millään koska se meinaisi sitä etten sitten saa tarpeeksi unta. Pienin herää 6.30 aamuisin ja vanhin taas valvoo 21.30 joten todellakin menen itse nukkumaan viimeistään kymmeneltä.

[/quote]

Mä olen edellinen vastaaja ja meilläkin on pieniä lapsia. Aikaa seksille löytyy jos sitä haluaa järjestää. Illalla kun lapset nukkuvat, aamulla ennenkuin heräävät, kun lapset ovat hoidossa / päiväunilla. Ei se seksi niin paljoa aikaa vie, että olisi siitä kiinni. Jättää television katsomisen ja netissä roikkumiseen vähemmäksi ja keskittyy parisuhteeseen. Silloin kun lapset ovat pieniä, sitä parisuhdetta todella kannattaa hoitaa! Ei vituta enää ukkojaan niin paljon, kun itsekin saat säännöllisen seksielämän ;)

Vierailija
330/662 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kerran vuodessa :(
Sinkkumies

Vierailija
331/662 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:15"]

[/quote]

Mä olen edellinen vastaaja ja meilläkin on pieniä lapsia. Aikaa seksille löytyy jos sitä haluaa järjestää. Illalla kun lapset nukkuvat, aamulla ennenkuin heräävät, kun lapset ovat hoidossa / päiväunilla. Ei se seksi niin paljoa aikaa vie, että olisi siitä kiinni. Jättää television katsomisen ja netissä roikkumiseen vähemmäksi ja keskittyy parisuhteeseen. Silloin kun lapset ovat pieniä, sitä parisuhdetta todella kannattaa hoitaa! Ei vituta enää ukkojaan niin paljon, kun itsekin saat säännöllisen seksielämän ;)

[/quote]Olen sama mieltä. Seksille on aina aikaa, jos vain halutaan sitä järjestää. Voihan sitä harrastaa myöskin pikapanoja.

Vierailija
332/662 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kun alkaa miettiä, millaiset henkilöt näillä palstoilla käyvät. Eivät varmaan ne epäaktiivisimmat muutenkaan tällaisissa paikoissa liiku kun ei kehuskelemisen tarvetta seksin määrällä löydy :'D että aika paha mennä analysoimaan tähän keskusteluun tulleista kommenteista koko Suomen ihmisten seksimäärää, en ottais paineita tai tuntis syyllisyyttä mistään mikä keksustelupalstoilta löytyy.

Vierailija
333/662 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa oll puol vuotta täynnä viim kerrasta! Vituttaa ku tuo ukko ei älyä antaa!!! Liekkö tuolla seisoo! Haluaisn joka pv! 7 lasta! 17 v. Yhdessä!

Vierailija
334/662 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa viikossa. Pari vuotta yhdessä oltu.

Vierailija
335/662 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee hiukan , mutta yleensä rakastellaan noin kaksi kertaa viikossa, viikonloppuisin varmimmin, kun on enemmän aikaa. Lomalla ollessa  tehtiin jopa 3 kertaa viikossa.Minä olen yleensä vaimon päällä, mutta kielellä hyväilen hänelle ensin  yhden orgasmin, jos hän haluaa ja sitten hänelle tulee toinen, joskus jopa kolmaskin, kun olen sisällä ( aika kauan ...). Joskus vaimo ottaa suuhun ja nauttii päällä yhdynnän aluksi, joskus otan takaapäin hänet. Haluamme kumpikin laueta sitten, kun olen päällä. Yhdessä on rakasteltu kohta 35 vuotta. Tuntuu hyvältä...

M57 N57

Vierailija
336/662 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kertaa vuodessa. Vakipano pihtaa ja vitkastelee loputtomiin. Vaikea tässä iässä vaihtaakaan. Tahtoisin muutaman kerran viikossa, kaksi tai kuusi.

Vierailija
337/662 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 4 vuotta sitten. Yhdessä 9 vuotta.

Vierailija
338/662 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän kanssa 1-2.krt/2.vk ja vaimon kanssa 1-2 krt/kk. Omin käsin onneen 1-2 krt/vk. Saattas sitä kolmikakkosena tuplata vielä nämäkin määrät.

Vierailija
339/662 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa 4-5 krt viikossa. Toisen tyttöystävän kanssa 1-2 kertaa viikossa, ja toisen kanssa noin parin viikon välein. Omin käsin päivittäin. Ikää 45 ja vauhti vain kiihtyy.

Vierailija
340/662 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei anna ku suunnillee kerran kuussa. Jotain kyl pitäis tehä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi