Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?

Vierailija
25.04.2014 |

Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?

Kommentit (662)

Vierailija
341/662 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 27v yhdessä ja yhä harrastetaan lähes päivittäin. Mulle sopisi vaikka useammankin kerran päivässä muttei mies yleensä halua. Toivottavasti tahti säilyy.

N46 M52

Vierailija
342/662 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa 2v oltu, 1-7 krt /viikossa vkl enemmän kun ei ole työtä ja koulua häiritsemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/662 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa päivässä, ellei toinen satu olemaan matkoilla/tosi kipeä/muuta poikkeavaa. 9kk yhdessä ja huumaa riittää :D n24

Vierailija
344/662 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin ehkä 2 x/kk, mutta johtuu paljolti siitä, että näemme vain muutaman päivän kuukaudessa. Seksiä olisi ehkä enemmän, jos mieskin tekisi joskus aloitteita - on kyllä aina innokas pienestäkin vihjeestä, mutta ei tee itse ikinä aloittetta ja se tuntuu minusta vähän tylsältä. Vetoaa siihen, että on joskus tullut suhteessamme torjutuksi, mutta mun mielestä on aika herkkänahkaista lopettaa aloitteiden teko kokonaan jos olen muutamia kertoja joskus vuosia sitten ollut kauhean työputken takia niin väsynyt, että on ollut pakko todeta että juuri nyt ei kiitos... Näitä kertoja kun on ihan rehellisesti sanottuna 15 vuoden aikana ollut alle 10, ja melkein kaikki lähes 10 vuotta sitten.

Vierailija
345/662 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin ehkä 2 x/kk, mutta johtuu paljolti siitä, että näemme vain muutaman päivän kuukaudessa. Seksiä olisi ehkä enemmän, jos mieskin tekisi joskus aloitteita - on kyllä aina innokas pienestäkin vihjeestä, mutta ei tee itse ikinä aloittetta ja se tuntuu minusta vähän tylsältä. Vetoaa siihen, että on joskus tullut suhteessamme torjutuksi, mutta mun mielestä on aika herkkänahkaista lopettaa aloitteiden teko kokonaan jos olen muutamia kertoja joskus vuosia sitten ollut kauhean työputken takia niin väsynyt, että on ollut pakko todeta että juuri nyt ei kiitos... Näitä kertoja kun on ihan rehellisesti sanottuna 15 vuoden aikana ollut alle 10, ja melkein kaikki lähes 10 vuotta sitten.

Jo on pitkävihanen.Oisko taustalla jotai muuta ogelmia.Ylipainoo hänellä?Meitillä taas toiste päin vaimo ei ole tehny aloitetta yli vuoteen.Jos ei lasketa hänen kännipanoja keskellä yötä(04-05)aikoihin.

Vierailija
346/662 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupään kommentteja lukiessa vähän ihmetytti et menkkojen aikaan taukoa.. meillä 5krt/vko ja ei menkkojen aikaan taukoa. Ite oon sillon tosi kiimanen ja miehen kanta on että veri on puhasta ni mikäs siinä. 4vuotta oltu yhdessä.

Vierailija
347/662 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 11 vuotta, naimisissa 7. Kaksi lasta (4 ja 6).

Varsinaista yhdyntäseksiä arviolta kaksi kertaa viikossa. Vaihtelee tosin melkoisesti. Lisäksi suuseksiä (siis niin, että minä olen se aktiivisempi osapuoli) noin toiset kaksi kertaa viikossa. 

Mykkäkoulun tai kinan aikana on todella kuivaa, "normaalitilassa" sitten touhukkaampaa.

Vierailija
348/662 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran 3-4viikossa. 3vuotta oltu yhessä, vuosi asuttu yhdessä ja ikää molemmilla parisen kymmentä.

Nainen haluis enemmänki mutta ei tee itse mitään asian eteen. Pelkkä "Pannaanko?" ei oikein sytytä. Ei kielareita, ei suihinottoa, huono käsistään.

Itteä ei innosta enää. Naiseni on kyllä seksikäs ja kaunein nainen, etteikö olisi siitä kiinni.

Vierailija
349/662 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta. Ei miestä. Yhdenyön jutut ei kiinnosta, tai kiinnostaisi joskus, muttei uskalla.

Vierailija
350/662 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:04"]

Meillä ei vaimoa ole ikinä seksi liian paljoa kiinnostanut. Ja nykyisin ei juuri ollenkaan. Ja ollaan alle nelikymppisiä. Yhdessä 10 vuotta. Edellisestä seksikerrasta varmaan alkaa olla jo puoli vuotta. Ahdistaa lukea näitä viestejä, joissa kerrotaan seksiä olevan 5 kertaa viikossa... :(

Minunko ukko siellä kirjoittelee? MItäpä jos laihduttaisit hiukan tai tekisit edes aloitetta asian suhteen. Esileikkikin olis ihan kivaa..

Minunko akka siellä kirjoittelee?Mitäpä jos laihduttaisit ja korjaisit sitä vittumaista asennettasi.Voisin esileikkinä työntää  moottorisahan sinun b-rappuun ja täyttää sinut siskosi olohuoneeseen.Siskosi voisi tulla vaihtokaupassa minun luokseni, niin kivasti se veti syväkurkkua viime kesänä mökin takana kun kuorit pottuja ja söit suklaata sisällä.

Vierailija
351/662 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa. Vielä pari vuotta sitten seksiä oli vähintään joka toinen päivä, ja olihan se "kuluttavaa" niin ajallisesti kuin fyysisestikin. Molemmat olemme tyytyväisiä tilanteeseen, sillä seksiä saa aina kun vain mieli tekee - sitä ei tee siksi, koska se kuuluu rutiineihin ja sitä vain pitäisi harrastaa.

Ollaan parinkympin loppupuolella ja avoliitossa nyt kolmatta vuotta.

352/662 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä,viikonloppuna kahdesti,yhdessä oltu 25v,nautitaan molemmat seksistä,muutama kk meni että krt vko ja sanoin etten kestä elää niin vähällä seksillä,mies ymmärsi tarpeeni heti,minäkin pidin huolen että tyydytin mieheni silloin kun itse en halunnut

Vierailija
353/662 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kertaa vuodessa? Itselle nyt joku 1 krt/vko olisi aivan maagisen loistavaa ja riittävää. Mutta en tunne et ihmisellä olisi joku ”subjektiivinen oikeus” saada toiselta seksiä vaikka parisuhteessa eletäänkin, joten sen ehdoilla mennään joka harvemmin haluaa. Hieno ihminen muuten, mutta jos ei seksi kiinnosta niin sit ei kiinnosta, ei toista ihmistä voi seksiin pakottaa.

Vierailija
354/662 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?

Tapailu-etäsuhdetta takana muutama vuosi. Seksiä harvoin. Ehkä 2-5 kertaa vuosi. Säälittävää ja turhauttavaa.

N38

Vierailija
355/662 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 2,5 vuotta, seksiä noin pari kertaa kuussa. Molemmilla kyllä enemmän haluja mutta ei vaan jaksa :D Naisia molemmat 20v

Vierailija
356/662 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa vajaa vuosi, liian vähän. (3-4 kertaa viikossa)

ongelmaa ei olisi jos saisin kunnolla tai tuo nainen ymmärtäisi ettei ratsastaminen tuo minulle mielihyvää, vain pienen laukeamisen.

Vierailija
357/662 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:48"]

Viimeks tammikuussa. Eikä oo näköpiirissä ehdokkaita siihen touhuun.

Mies24

Rehellisesti - kerran pari vuodessa. Viimeksi huhtikuussa 2013 - eli parikymppiset miehet vie nelikymppisiltä ukoilta naiset  : )

Juu, en ole vakisuhteessa. Elämä nyt ei muutenkaan mennyt ihan niinkuin joskus nuorempana sen kuvitteli/toivoi menevän. Vaan mitäpä näitä suremaan. Seuraavassa elämässä sitten paremmalla tuurilla.

Asenne on mainio :-)

Vierailija
358/662 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisiä, 11v yhdessä, ei yhteisiä lapsia,uusperhe. Seksiä vaihtelevasti 1-3 kertaa viikossa nykyään, ennen oli enemmän. Ei ole ollut pitkiä kuivia kausia muulloin kun sairauksissa.

Vierailija
359/662 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2995 kirjoitti:

Joka päivä,viikonloppuna kahdesti,yhdessä oltu 25v,nautitaan molemmat seksistä,muutama kk meni että krt vko ja sanoin etten kestä elää niin vähällä seksillä,mies ymmärsi tarpeeni heti,minäkin pidin huolen että tyydytin mieheni silloin kun itse en halunnut

Sairasta, siis molemmat antavat välillä toiselle seksiä, vaikkei itsellä nappaisi.

Meidän suhteessa + 20 vuotta on onneksi perusarvot kunnossa, eli seksiä (yhdyntää tai käsihommia) on noin keskimäärin kerran viikkoon-kymmeneen päivään ja vaimo päättää täysin tahdin. Tuon päälle sitten välillä pidempiäkin taukoja.

Saadako välillä sääliseksiä vai ollako kokonaan ilman mietti jo Hamlet.

Vierailija
360/662 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16+ vuotta yhdessä. Tasaantunut tuohon 2-4 krt viikossa, mutta välillä ihan päivittäin. Annan kyllä suuseksiä naiselleni jos hän haluaa, vaikka itseä ei jostakin syystä sattuisi edes tekemään mieli. Näinkin on käynyt pari kertaa 16 vuoden aikana. Lisäksi vetelen hanskaan päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän