Mistä johtuu epämiellyttävä tunne olohuoneessa?
Olen tällä hetkellä talomme olohuoneessa, minua ei nukuta ja yritän katsoa leffaa, mutta en jotenkin pysty keskittymään. Aina täällä ollessani mulla on tosi rauhaton olo ja sellainen et joku tuijottaa. En usko kummituksiin tai mihinkään sellaiseen hömppään kylläkään, mutta en osaa selittää tunnetta. Tulee sellainen "pakokauhumainen" tunne kun olen öisin yksin. Olen joskus nukkunut täällä, mutta herännyt niin kamaliin painajaisiin että on ollut pakko palata miehen viereen makkariin.
Tietäiskö kukaan mistä tässä voi olla kyse? Olenko tulossa hulluksi?
Talo on 90-luvulla rakennettu ja edelliset omistajat oli ihan normaalin oloisia tapauksia.
Kommentit (58)
Unohdin vielä huomauttaa, että nyt on ilmassa paljon samaa yleistä turvattomuuden tuntua kuin 90-luvun lama-Suomessa. Muotikin on aivan kansainvälisestikin hakenut innoitusta 90-luvulta eli päivän aikana mainoksissa jne näkemäsi muodot ja värit voivat aiheuttaa sinulle alitajuisia takaumia jotka tulevat pintaan päivän tohinan rauhoituttua.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 02:20"]Sinuna selvittelisisin ennemminkin sitä, mikä sai sinut vetämään peittoa pään yli lapsena. Mikä aiheutti sen turvattomuudentunteen?
[/quote]
Pelkäsin et mun huoneessa kummittelee. Huoneessa oli ovi vintille jossa tuuli ujelsi ja kolisteli ovea. Ei siis vanhemmat tapelleet tms pelottavaa. Mut koskaan en ole nähnyt kummituksia enkä edes usko niihin, haluaisin vaan sen tunteen pois
ap
"mikähän on reptiliaani.."
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 02:20"]Sinuna selvittelisisin ennemminkin sitä, mikä sai sinut vetämään peittoa pään yli lapsena. Mikä aiheutti sen turvattomuudentunteen?
[/quote]
Pelkäsin et mun huoneessa kummittelee. Huoneessa oli ovi vintille jossa tuuli ujelsi ja kolisteli ovea. Ei siis vanhemmat tapelleet tms pelottavaa. Mut koskaan en ole nähnyt kummituksia enkä edes usko niihin, haluaisin vaan sen tunteen pois
ap
[/quote]
Nyt sinulla on aika puolellasi ja olet aikuinen. Kuten totesit, kummituksia ei ole olemassa. Olitko yksinäinen? Oletko yksinäinen? Onko sinulla syyllisyydentunteita?
Pyydä nuo kummitus-tohtori-kaksoset analysoimaan teidän olohuoneenne:
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1393557271142
Tai sitten voit ihan pyytää seurakuntasi pappia tulemaan siunaamaan kotinne ja erityisesti olohuoneenne.
Jospa se toisi sinulle mielenrauhan.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 02:24"]
Mitä vitt... Tuossa viestissä 10 ilmestyi yhtäkkiä 66 ylä ja 6 alapeukkua ja sitten kun päivitin niin oli 33 ja 3. Nyt en varmasti saa nukutuksi mutta täältä kyllä lähden! huh
[/quote]
Älä nyt tekniikkaa pelkää, hyvä lapsi. Joillain mobiililaitteilla voi viestin kirjoittaja peukuttaa viestejä rajattomasti.
Ei se ole sen kummempaa.
Pelko liittyy paikkaan joskus enemmän kuin itse tekoon. Käsittele asiat kuntoon niin ei tarvitse ahdistua ihan tavallisita asioista.
Itse myös kiinnitin huomion noiden lukujen omituiseen pomppimiseen, joku tekninen vika sitten vaan kai. En usko tuota, että voisi peukuttaa rajattomasti. Varmasti olisi joissain blogivihaketju tms. tappeluissa joidenkin viestien kohdalla satoja jopa tuhansia peukkuja. Näin ei kuitenkaan koskaan ole, hyvä jos kymmeniä.
Googleta kuvahaulla Milky Way niin saat kaunista katseltavaa ja unohdat pelkosi.
No nyt se sitten on se 66 ja 6. Oli miten oli niin ei kiva.
Sillä teidän kirpputorilta ostetulla sohvalla on kuollut eräs hlö. T:Selvänäkijä
Käviköhän viikatemies nyt hakemassa jonkun keskustelijoista? Missä ap?
Heh, ilmestyikö se 66 yläpeukkua ja 6 alapeukkua tuosta noin vain? Siistiä! Mä en viitsinyt peukuttaa, kun pelkäsin pilaavani numerosarjan :D
Mun kerrostalokaksiossa kissani tuijottavat katonrajaa (joskus jopa puoli tuntia) ja toisinaan tuijottavat olohuoneesta makuuhuoneeseen. Ei ole hyönteisiä. Toinen kissa varsinkin on kova tuijottelija. Minusta on hauskaa ajatella, että se näkee jotain olentoja, joita minä en näe. :) Pidän kauhuelokuvista, mutta en luonnollisestikaan usko mihinkään yliluonnolliseen. Tykkään kuitenkin jännityksestä.
Vanhempieni omakotitalossa inhoan oleskelua olohuoneessa. Siellä tulee hyvin rauhaton olo. Mielestäni se johtuu siitä, että tila on häiritsevän avonainen. Useita käytäviä ja oviaukkoja. TV:n katsomiseen/kirjan lukemiseen ei voi oikein keskittyä, koska se "avonaisuus" häiritsee minua valtavasti. :D
Mun kissa taas joskus yöllä alkaa murisemaan ja tuijottaa ovelle. :)
enää ei oo pitkä matka ysiysiysiin...
AV-palstalla on helvetti irti! Saatana tulee pirullisten av-mammojen tietokoneruudun kautta hakemaan omansa pois...
Onko Sauli N. myös reptiliaani..? Kuulemma moni vallanpitäjä on. Saulissa on myös paljon liskomaisia piirteitä, kun tarkkaan katsoo.
Mitä vitt... Tuossa viestissä 10 ilmestyi yhtäkkiä 66 ylä ja 6 alapeukkua ja sitten kun päivitin niin oli 33 ja 3. Nyt en varmasti saa nukutuksi mutta täältä kyllä lähden! huh