Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu epämiellyttävä tunne olohuoneessa?

Vierailija
25.04.2014 |

Olen tällä hetkellä talomme olohuoneessa, minua ei nukuta ja yritän katsoa leffaa, mutta en jotenkin pysty keskittymään. Aina täällä ollessani mulla on tosi rauhaton olo ja sellainen et joku tuijottaa. En usko kummituksiin tai mihinkään sellaiseen hömppään kylläkään, mutta en osaa selittää tunnetta. Tulee sellainen "pakokauhumainen" tunne kun olen öisin yksin. Olen joskus nukkunut täällä, mutta herännyt niin kamaliin painajaisiin että on ollut pakko palata miehen viereen makkariin.

Tietäiskö kukaan mistä tässä voi olla kyse? Olenko tulossa hulluksi?

Talo on 90-luvulla rakennettu ja edelliset omistajat oli ihan normaalin oloisia tapauksia.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tällaista täällä öisin...

Vierailija
2/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut huoneen puhdistamista. Netistä löydät tietoa. Merisuolakin on hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lopetti vastailun eilen  senjälkeen kun tuli tuo 66/6, turha siltä enää mitään kysyä.

Vierailija
4/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan vain ruohoa, vettä ja mutaa, niin olohuoneessa on oikein mukavaa. t. Virtahepo

Vierailija
5/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää pelkkä ruoho ja vesi.

Vierailija
6/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä olen taas :) rupes niin pelottaa et menin mieen kylkeen nukkumaan. Meidän sohva ei oo kirpparilta ostettu vaan aika uusi, mut pari kk sitten jo ruvennut keskimmäinen pehmuste kohoamaan omituisesti, siis jotenkin pullistunut, onkohan siellä joku reptiliaani, hehe! No en usko, mutta mies aikoi viedä pehmusteen ensi viikolla takaisin liikkeeseen. Tutkimukset jatkuvat..
ap

Vierailija
7/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

██▓▒▒░░░░░────────────────────────░░░░▒░
██▓▒▒░░░░░──────────────────────░▒▒▓███▒
███▒▒░░────────────────────────░▒▓███▓▓▒
████▒░░───────────────────────▒███▓▒░░▒░
█████▒░░░───────────────────▒▓██▒───░░▒░
███████▒░─────────────────░▓██▓▒▒▓▓▓▒▒░░
█████████▒░─────────────░▒███████████░░░
███████████▓░─────────░▒▓███████▓▓██▓░░░
█████████████▒░──────░▒▒▒██──██▒─▒██▒░░░
█████▓▒██▒─░██▓░░────░▒▒▓█▒░──░▒▓██▒░───
██████▒▒▒─░▓█▓█▒░─────░░▒█████████▒░────
██▓██████████▒▒█░──────░░▓████▓▓▒▒░─────
██▓▓████████▒░▒█▒───────░░▒▒▒▒▒▒░───────
██▓▒▓███▓▓▓▒░░▒█▒─────────░░░░░─────────
███▓▒▒▒▓▓▒▒░░░▒█▓───────────────────────
███▓▒▒░▒▒▒░░░░▒▓▓░──────────────────────

Tiedän mitä teit viime yönä

Vierailija
8/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin ei stemmaa huoneen sisustuksessa. Sinun pitäisi karsia huoneesta kaikki viihtyisyyttä vähentävävät elementit. Sama koskee myös muita huoneita.

Vierailija
9/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä talon alla on intiaanien hautausmaa. Tai sitten sulla on feng-shuit vituillaan.

Vierailija
10/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vois olla viihtyisyyttä vähentävät elementit? Olen yrittänyt panostaa viihtyvyyteen pehmeällä valaistuksella, lämpimillä väreillä jne.. Ap

Vierailija
11/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feng-shui on niiiiiiiiin 2002 :) Mutta luulen että kyseessä on vain perinteinen vilkas mielikuvitus yhdistettynä käsittelemättömiin tunteisiin, ja ne tulevat esille olohuoneessa, koska aiemmat tunteet liittyvät olohuoneeseen myöskin.

Vierailija
12/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että miehesi ei ole reptiliaani? Ne kykynevät tuollaiseen tarkkailuun ja sen voi ihminen toisinaan tuntea. Tai onko sinulla mitään kokemusta humanoideista? Myös olohuoneessasi sinua tarkkailevat henget voivat olla syy tuntemuksiisi.

Vierailija
13/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran feng shui-kurssin teini-ikäisenä. Kaikki muut olivat naisia. Harmi etten pyytänyt todistusta.

-Mies 29v-

Vierailija
14/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 01:45"]

Mitä vois olla viihtyisyyttä vähentävät elementit? Olen yrittänyt panostaa viihtyvyyteen pehmeällä valaistuksella, lämpimillä väreillä jne.. Ap

[/quote]

Onko joitain koriste-esineitä joista et pidä aidosti? Entäs valaistus ja varjot?

Vierailija
15/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on laittanut olohuoneeseen seurantalaitteet - mustasukkainen kun on

Vierailija
16/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se. Olemme. Me.

Vierailija
17/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikaisin mielenterveys ongelmaa. Ei terveelle voi tulla mitään tommosta oloa. Olisipa hauskaa tuntea sinut, noista sinun jutuista olisi kivaa heittää huumoria baarissa kavereille, takaan että kaikki nauraisivat sinulle kippurassa. Kerro vielä, missä muualla sinulle tulee noita epäilyttäviä tunteita?

Vierailija
18/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Pelottavia vastauksia :D mikähän on reptiliaani.. Mun mies on kyllä viimeinen syyllinen tähän, se on niin kiltti. :)

Valaistusta on monenlaista ja semmosia pelottavia varjojakaan ei ole. Eikä koriste-esineitäkään sillä tykkään selkeästä tyylistä. Joku tässä huoneessa vaan on joka pelottaa mua. Nyt muistin, että joka kerta kun olen yrittänyt nukkua täällä niin olen käpertynyt tiukasti seinää vasten, peitto pään päälle vedettynä ja pelkään tosi paljon, samaa tein pienenä kun asuimme maalla. Tätä tarvetta ei ole esiintynyt aikuisiällä missään talossa eikä huoneessa, tätä ennen. Hui. Ap

Vierailija
19/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 02:11"]Veikaisin mielenterveys ongelmaa. Ei terveelle voi tulla mitään tommosta oloa. Olisipa hauskaa tuntea sinut, noista sinun jutuista olisi kivaa heittää huumoria baarissa kavereille, takaan että kaikki nauraisivat sinulle kippurassa. Kerro vielä, missä muualla sinulle tulee noita epäilyttäviä tunteita?

[/quote]

Muualla ei tule, mutta pienenä muistan pelänneeni omaa huonetta samalla tavalla. Omituista! Ap

Vierailija
20/58 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna selvittelisisin ennemminkin sitä, mikä sai sinut vetämään peittoa pään yli lapsena. Mikä aiheutti sen turvattomuudentunteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan