Mistä johtuu epämiellyttävä tunne olohuoneessa?
Olen tällä hetkellä talomme olohuoneessa, minua ei nukuta ja yritän katsoa leffaa, mutta en jotenkin pysty keskittymään. Aina täällä ollessani mulla on tosi rauhaton olo ja sellainen et joku tuijottaa. En usko kummituksiin tai mihinkään sellaiseen hömppään kylläkään, mutta en osaa selittää tunnetta. Tulee sellainen "pakokauhumainen" tunne kun olen öisin yksin. Olen joskus nukkunut täällä, mutta herännyt niin kamaliin painajaisiin että on ollut pakko palata miehen viereen makkariin.
Tietäiskö kukaan mistä tässä voi olla kyse? Olenko tulossa hulluksi?
Talo on 90-luvulla rakennettu ja edelliset omistajat oli ihan normaalin oloisia tapauksia.
Kommentit (58)
Oletko kokeillut huoneen puhdistamista. Netistä löydät tietoa. Merisuolakin on hyvä
Ap lopetti vastailun eilen senjälkeen kun tuli tuo 66/6, turha siltä enää mitään kysyä.
Tarvitaan vain ruohoa, vettä ja mutaa, niin olohuoneessa on oikein mukavaa. t. Virtahepo
Mulle riittää pelkkä ruoho ja vesi.
Täällä mä olen taas :) rupes niin pelottaa et menin mieen kylkeen nukkumaan. Meidän sohva ei oo kirpparilta ostettu vaan aika uusi, mut pari kk sitten jo ruvennut keskimmäinen pehmuste kohoamaan omituisesti, siis jotenkin pullistunut, onkohan siellä joku reptiliaani, hehe! No en usko, mutta mies aikoi viedä pehmusteen ensi viikolla takaisin liikkeeseen. Tutkimukset jatkuvat..
ap
██▓▒▒░░░░░────────────────────────░░░░▒░
██▓▒▒░░░░░──────────────────────░▒▒▓███▒
███▒▒░░────────────────────────░▒▓███▓▓▒
████▒░░───────────────────────▒███▓▒░░▒░
█████▒░░░───────────────────▒▓██▒───░░▒░
███████▒░─────────────────░▓██▓▒▒▓▓▓▒▒░░
█████████▒░─────────────░▒███████████░░░
███████████▓░─────────░▒▓███████▓▓██▓░░░
█████████████▒░──────░▒▒▒██──██▒─▒██▒░░░
█████▓▒██▒─░██▓░░────░▒▒▓█▒░──░▒▓██▒░───
██████▒▒▒─░▓█▓█▒░─────░░▒█████████▒░────
██▓██████████▒▒█░──────░░▓████▓▓▒▒░─────
██▓▓████████▒░▒█▒───────░░▒▒▒▒▒▒░───────
██▓▒▓███▓▓▓▒░░▒█▒─────────░░░░░─────────
███▓▒▒▒▓▓▒▒░░░▒█▓───────────────────────
███▓▒▒░▒▒▒░░░░▒▓▓░──────────────────────
Tiedän mitä teit viime yönä
Jokin ei stemmaa huoneen sisustuksessa. Sinun pitäisi karsia huoneesta kaikki viihtyisyyttä vähentävävät elementit. Sama koskee myös muita huoneita.
Siinä talon alla on intiaanien hautausmaa. Tai sitten sulla on feng-shuit vituillaan.
Mitä vois olla viihtyisyyttä vähentävät elementit? Olen yrittänyt panostaa viihtyvyyteen pehmeällä valaistuksella, lämpimillä väreillä jne.. Ap
Feng-shui on niiiiiiiiin 2002 :) Mutta luulen että kyseessä on vain perinteinen vilkas mielikuvitus yhdistettynä käsittelemättömiin tunteisiin, ja ne tulevat esille olohuoneessa, koska aiemmat tunteet liittyvät olohuoneeseen myöskin.
Oletko varma, että miehesi ei ole reptiliaani? Ne kykynevät tuollaiseen tarkkailuun ja sen voi ihminen toisinaan tuntea. Tai onko sinulla mitään kokemusta humanoideista? Myös olohuoneessasi sinua tarkkailevat henget voivat olla syy tuntemuksiisi.
Kävin kerran feng shui-kurssin teini-ikäisenä. Kaikki muut olivat naisia. Harmi etten pyytänyt todistusta.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 01:45"]
Mitä vois olla viihtyisyyttä vähentävät elementit? Olen yrittänyt panostaa viihtyvyyteen pehmeällä valaistuksella, lämpimillä väreillä jne.. Ap
[/quote]
Onko joitain koriste-esineitä joista et pidä aidosti? Entäs valaistus ja varjot?
Miehesi on laittanut olohuoneeseen seurantalaitteet - mustasukkainen kun on
Veikaisin mielenterveys ongelmaa. Ei terveelle voi tulla mitään tommosta oloa. Olisipa hauskaa tuntea sinut, noista sinun jutuista olisi kivaa heittää huumoria baarissa kavereille, takaan että kaikki nauraisivat sinulle kippurassa. Kerro vielä, missä muualla sinulle tulee noita epäilyttäviä tunteita?
Hui! Pelottavia vastauksia :D mikähän on reptiliaani.. Mun mies on kyllä viimeinen syyllinen tähän, se on niin kiltti. :)
Valaistusta on monenlaista ja semmosia pelottavia varjojakaan ei ole. Eikä koriste-esineitäkään sillä tykkään selkeästä tyylistä. Joku tässä huoneessa vaan on joka pelottaa mua. Nyt muistin, että joka kerta kun olen yrittänyt nukkua täällä niin olen käpertynyt tiukasti seinää vasten, peitto pään päälle vedettynä ja pelkään tosi paljon, samaa tein pienenä kun asuimme maalla. Tätä tarvetta ei ole esiintynyt aikuisiällä missään talossa eikä huoneessa, tätä ennen. Hui. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 02:11"]Veikaisin mielenterveys ongelmaa. Ei terveelle voi tulla mitään tommosta oloa. Olisipa hauskaa tuntea sinut, noista sinun jutuista olisi kivaa heittää huumoria baarissa kavereille, takaan että kaikki nauraisivat sinulle kippurassa. Kerro vielä, missä muualla sinulle tulee noita epäilyttäviä tunteita?
[/quote]
Muualla ei tule, mutta pienenä muistan pelänneeni omaa huonetta samalla tavalla. Omituista! Ap
Sinuna selvittelisisin ennemminkin sitä, mikä sai sinut vetämään peittoa pään yli lapsena. Mikä aiheutti sen turvattomuudentunteen?
Vai tällaista täällä öisin...