Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siisteimpiä paikkoja, joissa olet käynyt

Vierailija
25.04.2014 |

Mulla varmaan trans Siperia reissu, tai Antarktis

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman suurimman pyramidin sisällä. 

Vierailija
22/25 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti siistein paikka, jossa olen käynyt, on Palm Beach  Floridassa. Niin millilleen leikattuja nurmikoita ja pensasaitoja ei ollut edes Vatikaanissa. Ei roskan roskaa missään. Poliisi autot saarelle johtavien siltojen pielessä vahtimassa 24/7, ettei yksikään vähän himmeämpi henkilö tai edes wt pääse yli kuin juurikin töihin leikkaamaan sitä nurmikkoa tai noukkimaan roskia.  Olen käynyt myös  mm. Monacossa, Lontoon Belgraviassa ja Mayfairissa ja useissa Sveitsin kaupungissa, ja ovat ihan slummia tuohon verrattuna. Aika hyvin konkretisoitui se, miten rikkaita rikkaat oikeasti ovat Yhdysvalloissa. 

"Siistein" siinä suhteessa, että on tehnyt suurimman vaikutuksen, taitaa olla Pantheon Roomassa, varsinkin sateella. Siitäkin huolimatta, että on aina täpö täynnä turisteja. 

Vierailija
24/25 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkaupungeista Tokio ja Chicago on hämmentävän siistejä.

Jos taas siisti on Cool niin Disney World ja Tokyo Disneyland ovat ylivoimaiset ykköset. Huikeita paikkoja. Ja myös hämmentävän siistejä ihmismäärään nähden.

Vierailija
25/25 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisemat ovat mulle Se Juttu.

Vaelluksella Pyreneillä avautui yksi upea näkymä eteen. 

Roomaan lennettäessä jouduttiin ukkosen aiheuttaman ruuhkan takia kiertämään kenttää neljä kertaa ennen laskeutumista ja päästiin näkemään koko Rooman keskusta aika matalalata moneen otteeseen. Mun mielestä lennettiin ihan liian matalalla, pystyin helposti erottamaan Vatikaanin ja Colosseumin, Välimerikin näkyi samalla.