Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leopardikuosi. Aina ajaton ja muodissa vai mauttoman naisen valinta?

Vierailija
08.12.2020 |

Mä taivun jälkimmäiselle kannalle

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama, käytän silloin jos siltä tuntuu.

Ei mun silmään pistää leopardi muillakaan naisilla pahasti. Ehkä sit jos tissit vyöryy yli kauluksesta ja olemuksesta huutaa muutenkin että nyt on tyttö vailla melaa keneltä tahansa.

Tiedän erään uhkean isorintaisen lesbon, joka käyttää leopardikuosia eikä todellakaan kaipaa kenenkään melaa.

Vierailija
42/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin hauska kuosi, varsinkin jos se järkyttää konservatiivisempia ihmisiä! :-D 

Miksei pukeutuminen saa olla täällä koskaan hauskaa? Pitää olla jotain umpitylsää beesiä, harmaata ja laatikkomaista vaatteen muotoa. Värejä ei näe missään ja kaikilla on samanlaiset, ikäänkuuluvat releet. Nuorilla oloasuhousuja ja adidasta, keski-ikäisillä sitä beesiä / harmaata. 

Joskus ihan tästä syystä on hauskaa pukeutua luovasti ja värikkäästi ja olla mauton ja hupsu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan oppinut käyttämään, mutta sitten kun täytän 60, hommaan leopardikuosiset kamelinvarvastrikoot! <3

Vierailija
44/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus vedän tarkoituksella leokuosin överiks white trash-tyyliin. Vielä isot korvikset, vähän kimalletta ja lippis vinoon.

Huvittaa kun nuoremmat konservatiivit kauhistelee.

Vierailija
45/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja leopardit ovat mauttomia kun n iillä on sellanen turkiskuviointi. Muualla maailmassa aika monessa paikassa leopardikuosi on ihan muodikas..paitsi suomessa. Tuulipukuu,marimekkoo jne.

Vierailija
46/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauttoman naisen valinta.

Oispa tämän niminen vaatevalintatalo oikeasti olemassa! Sieltä menisin suosiolla kaikki rytkyni hakemaan. Loppuis se iänikuinen pähkäily, että "onkstää ny kamala-voinksmää tämmöstä laittaa-mitäköhän ne aattelee". Mikä helpotus, kun tietäis että nyt on kaikki nilkkasukista pipoon taattua mauttoman naisen tyyliä.

Vierailija
47/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauttoman naisen valinta.

Oispa tämän niminen vaatevalintatalo oikeasti olemassa! Sieltä menisin suosiolla kaikki rytkyni hakemaan. Loppuis se iänikuinen pähkäily, että "onkstää ny kamala-voinksmää tämmöstä laittaa-mitäköhän ne aattelee". Mikä helpotus, kun tietäis että nyt on kaikki nilkkasukista pipoon taattua mauttoman naisen tyyliä.

Todella erinomaisen hyvä idea! 👍 Nyt joku omaa kauppaa perustamaan. Suosio tulee olemaan taattu. Itsekin tykkäisin.

Vierailija
48/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä, mutta riippuu niin paljon vaatteesta...näyttää kamalalta ja trashyltä jossain horovaatteissa, mutta juuri esim kengissä, laukussa tai topissa/hameessa mustaan yhdistettynä voi näyttää kivaltakin. Olen jopa nähnyt kivoja mekkoja tällä kuosilla. Mutta tosiaan, yhdistettynä "siistiin" lookkiin toimii, muuten aika kaamea.

Vierailija
49/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vaatteesta. Ja muusta tyylistä.

Tyylikäs: https://printify.com/wp-content/uploads/2020/03/leopard-print-clothes-1…;

Kamala: https://1.bp.blogspot.com/-Ez9-zXUUHJE/XKCzPVt-PiI/AAAAAAAABxQ/pL5Z_KPC…

Jep, tottahan se on että jos nuo vaihtaisivat kuteensa niin edelleen nuori, laiha ja meikattu nainen näyttäisi tyylikkäältä ja toinen kamalalta.

Kaunis naama antaa tyylille paljon anteeksi. Mutta tuo takki olisi karsea myös tuolla nuorella ja nätillä.

Mun mielestä toi "kamala" oli kivempi. Makuja on monia. Ei muiden tartte tykätä. Mun mielestä leopardukuosi on kiva ja hauska, varsinkin eri väreissä. Olen sitten jonkun mielestä kamala ja mauton, niitä muita se lähinnä haittaa.

50/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauton, ehdottomasti.

Eläinkuosit kuuluu upeille eläimille, ei ihmisten niskaan.

Minusta mautonta olisi pukeutua aitoon leopardin tai käärmeen nahkaan mutta tekoturkikset kauluksissa, lauluissa ja kengissä on ok.

Ja jos jollain on eläinkuvioiset legginsit niin niistäkään ei kenenkään tarvitse ottaa itseensä.

Vierailija
51/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja käytän joskus. Mutta ei liikaa. Mulla yks mekko, toppi, korkokengät, olikohan muuta?

Joo alusvaatteita.

Monesti käytän siis sillai että vaan kengät esim. Muuten pelkistetyn mekon tms kanssa.

Mielestäni vaatii kantajaltaan hyvän itsetunnon, huumorintajua, mielellään myös ihan ok kropan.

Vierailija
52/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisella ei ole mitään käsitystä leopardikuosista.

Se on ns. neutraali elementti. Kuten ruutukuosi ja raitakuosi.

Vierailija
53/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, itse tykkään ja ei paljoa kiinnosta muiden mielipiteet. Enemmistö ihmisistä pukeutuu muutenkin todella tylsästi.

Vierailija
54/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tyylitön ja mauton. Siksi ompelen itselleni jatkuvasti niistä kuoseista. En kaipaa tyylikkyyttä enää tässä iässä.

Vierailija
55/55 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii erittäin hyväkroppaisille tummaihoisille naisille, esim. Tina Turner aikoinaan, mutta valkoihoisen päällä karsean näköinen aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän