Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten äiti voi olla yksin kotona (tai isäkin)?

Vierailija
29.07.2006 |

Mä en ole koskaan yksin kotona, eikä ole mieskään. Mihin te muut menette, että toinen voisi olla kotona yksin edes tunnin kerran vuodessa?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa mummolaan, niin saan olla koko viikonlopun yksin! Hyvä minä!

Vierailija
2/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meistä kumpikaan kyllä yksin uimahallissa lasten kanssa pärjää, pitäisi olla ehdottomasti kaksi. Kyläänkin meidät kutsutaan aina koko perhe, ei ole mitään sellaista " kylää" , mihin vain toinen menisi lasten kanssa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eikä meistä kumpikaan kyllä yksin uimahallissa lasten kanssa pärjää, pitäisi olla ehdottomasti kaksi. Kyläänkin meidät kutsutaan aina koko perhe, ei ole mitään sellaista " kylää" , mihin vain toinen menisi lasten kanssa. ap

Vierailija
4/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erikseen. Ja kai nyt voi yksin mennä kauppaan ja antaa toisen hengähtää hetken itsekseen!

Vierailija
5/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten lapset on joskus mummolassa ja mies omissa harrastuksissaan. Silloin olen myös yksin kotona.

Enempi kyllä tulee kuitenkin niin päin ,että toinen on lasten kanssa kotona ja toinen omissa menoissaan.

Vierailija
6/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mihin vaan. Kyllä tekin saatte asian järjestettyä JOS todella haluatte.

Vierailija
7/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen kaipaa joskus omaa rauhaa ja aikaa, meidän perheellisten on vain jollain keinoin järjesteltävä asiat siihen malliin että se on mahdollista. Outoa olisi, jos ei koskaan saisi olla omassa yksinäisyydessään.

Vierailija
8/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lasten kanssa mummolaan, niin saan olla koko viikonlopun yksin! Hyvä minä!

Vierailija
9/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä:

- miehellä on duuni ja mulla kans joskus jotain pienempää duunii

- lapset meillä usein hoidossa esim mummilassa/serkuilla tms

- molemmilla on omia harrastuksia

- molemmilla on paljon ystäviä, joita käydään välillä yksinkin moikkaan tai mennään jonku frendin kaa esim leffaan, näyttelyyn, baariin tms

- shoppaillaan toisinaan yksin

- käydään yksin jossain (pk-seudulla kyllä paljon on kaikenlaista kivaa, jossa välillä mukava käydä ihan yksinäänkin)

Mitäs sitä vielä olis sellasta mihin vain toinen voisi mennä. Meillä siis 3 alle 5v lasta ja asutaan Espoossa ja joka päivä käydään yhdessä/erikseen Helsingissä kerran tai useammin tekemässä jotain jännää :)

Välillä myös esim toinen vanhemmista lähtee lasten kanssa jonnekin. Esim mies tykkää käyttää 2 vanhempaa paljon uimassa ja minä taas puistoisssa lasten kanssa.

Kyllä meillä paljon yhdessäkin liikutaan kodin ulkopuolella ja paljon ollaan himassakin koko perheenä. Mutta meille eletään aika vapaasti sillain, että molemmat saavat suht vapaasti liikkua missä haluaa. Jos menot menee ristiin, niin lapset laitetaan hoitoon, aina lapsille löytyy joku kiva hoitaja.

Yksi meidän ´täydellisen´ suhteen (10v) tärkeimmistä salaisuuksista on se, että molemmilla on vapaus omaankin elämään, eikä kumpikaan kahlitse toista. Molemmat ollaan aika meneviä ja seurallisia ja meillä keittäis molemmilla vähän yli, jos 24/7 pitäis olla toisessa kiinni ja kaikki asiat pitäis tehdä yhdessä.

Btw joskus on taivaallista mennä ilman miestä ja 3 lasta leffaan. Saa rauhassa keskittyä leffaan :)

Vierailija
10/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollankohan me naapureita? Asun Wessussa

Vierailija
11/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden vaikka kauppareissulle kaikkien kolmen kanssa. Tai joskus kävelemään tai vaikka kirkkoon. Mies voi olla yksin vaikka kolmekin tuntia ja vaatii siinä vaiheessa, että tultaisiin takaisin.

Minä olen yksin iltaisin, kun kaikki muut nukkuvat. Yleensä mieskin nukkuu ennen minua, joten olen yksin ja vietän mukavaa luppoaikaa parikin tuntia. Käyn joskus jääkaapillakin tai keittelen teetä rauhassa:)

Vierailija
12/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain olla " yksin" kauppareissuilla, lenkillä ja elokuvissa. Järjestelykysymys mielestäni...

Vierailija
13/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten siihen liittyy kysely siitä, että eikö ole kavereita, omia menoja ja onko sitä pakko olla aina kumppanin kanssa?

Huomaa, että joillakin on aika hyvin asiat, kun jopa tällaiseen kysymykseen voi saada vastauksia tyyliin " laita lapset mummolaan" .

Mä en ainakaan ole koskaan yksin kotona, ei ole mitään sellaista paikkaa tai menoa, johon mies voisi yksin lasten kanssa mennä. Mikään uimahalli ei meilläkään tule kysymykseen, koska yhden aikuisen on mahdoton vahtia sekä naisten että miesten puolella, aikuisten ja lasten altaassa ja pitäisi hoitaa vielä yksi sellainenkin siinä sivussa, joka ei vielä ui missään altaissa.

Vierailija
14/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten siihen liittyy kysely siitä, että eikö ole kavereita, omia menoja ja onko sitä pakko olla aina kumppanin kanssa?

Huomaa, että joillakin on aika hyvin asiat, kun jopa tällaiseen kysymykseen voi saada vastauksia tyyliin " laita lapset mummolaan" .

Mä en ainakaan ole koskaan yksin kotona, ei ole mitään sellaista paikkaa tai menoa, johon mies voisi yksin lasten kanssa mennä. Mikään uimahalli ei meilläkään tule kysymykseen, koska yhden aikuisen on mahdoton vahtia sekä naisten että miesten puolella, aikuisten ja lasten altaassa ja pitäisi hoitaa vielä yksi sellainenkin siinä sivussa, joka ei vielä ui missään altaissa.

Vierailija
15/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
16/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uimahallissa on aika mahdoton vahtia yksinään viittä 2-10-vuotiasta lasta, eikä sellaista elokuvaa tai kaveriakaan löydy, että voisi mennä kaikkien kanssa yhtäaikaa. Toki meillä on miehen kanssa omia menoja, mutta kotona emme ole yksinämme.

Vierailija
17/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että uimahallissa on aika mahdoton vahtia yksinään viittä 2-10-vuotiasta lasta, eikä sellaista elokuvaa tai kaveriakaan löydy, että voisi mennä kaikkien kanssa yhtäaikaa. Toki meillä on miehen kanssa omia menoja, mutta kotona emme ole yksinämme.

Vierailija
18/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neljä lasta, 7, 4, 2 ja puolivuotias. Ja voin olla yksin kotona esim. kun muu porukka menee pihalle, puistoon, miehen kaverille, anoppilaan, mökille jne... jne...7 ja 4-vuotiailla ja liuta omia kavereita, joilla käyvät kylässä. Voiko tosiaan jonkun elo olla noin vaikeaa?

Vierailija
19/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
20/46 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokse mennä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi