miten äiti voi olla yksin kotona (tai isäkin)?
Mä en ole koskaan yksin kotona, eikä ole mieskään. Mihin te muut menette, että toinen voisi olla kotona yksin edes tunnin kerran vuodessa?
Kommentit (46)
mä en ole koskaan yksin kotona. Kyllä sitä varmaan voisi yrittää järjestää, jos pakottamalla pakottaisi lapset jonnekin samaan aikaan miehen kanssa. Ainoat reissut, missä meidän lapset on yhtäaikaa, on ne reissut, joissa ollaan koko perheellä kylässä, mummolareissulla tai ulkomailla. Kun perheessä on lapsia paljon ikähaarukalla 2v-16v, niin ei silloin enää juurikaan ulkoilla yhdessä missään leikkipuistoissa. Eri-ikäisten lasten kaverit, kiinnostuksen kohteet ja tekemiset kun ovat täysin erilaisia keskenään.
karmea palstahan tämä olisi, jos täällä vain saisi keskustella kaikista suuremmista ongelmistaan.
kyllä siihen mielestäni ihan tarvetta on.
Eikä ole kyse siitä, ettei hän pärjäisi lasten kanssa, häntä ei vain huvita. Jos haluan olla yksin, voin lähteä kotoa pois ja mies jää kotiin lasten kanssa.
Minä pystyn kyllä lähtemään lasten kanssa mihin vain, ei tuota ongelmaa. Se on asennekysymys. Minulla on erilainen asenne lasten kanssa kulkemiseen kuin miehelläni. Lapsia on kolme, ikähaarukalla 4-9, eli ihan pienistä lapsista ei ole kysymys.
esim. perjantaina se oli muutaman tunnin, ja huomenna saa olla taas. johtuen siitä että lapset viedään päiväkotiin yhdekstoista ja mies menee iltavuotoon töihin, eli lähtee siinä kahden jälkeen. ja kun mä meen aamuks töihin, niin ehtiihän se muutaman tunnin puuhailla rauhassa.
Vierailija:
Minä oikeastaan aloin vain pohtia tilannetta, missä olisi uimassa viiden lapsen kanssa. Minulle ei tämä yksinolo ollut lainkaan ongelma ja kyllä minä niiden lasten kanssa osaan puuhailla muutakin kuin käydä uimassa. Tuossa vain joku ihmetteli sitä, että oli ollut viiden kanssa uimassa ja siitä lähti juttu liikkeelle. Menin siis vahingossa alkuperäisen aiheen ohi.