Miehellä fritsu hauiksessa...Pettänyt minua vai ihan viatonta...?
Siis, huomasin miehellä fritsun näköisen, n.1,5 cm leveän, aika pyöreän mustelman hauiksessa työpäivän jälkeen. Tuleeko teille mitään järjellistä selitystä mieleen, mistä muusta kuin imutuksesta tuollainen voi tulla?
Selitykset epämääräisiä ja työpäivästä ei puhunut paljon mitään, vaikka yleensä puhuu paljonkin. Kun kysyin, tapahtuiko mitään erityistä, ihan kuin olis pokkansa meinannut pettää. (Tai sitten naureskeli vaan mun kysymyksille :)).
Kommentit (37)
Ei osannut selittää sitä mitenkään. Ei edes yrittänyt selittää mitään, että on jäänyt johonkin puristuksiin. Kai sen nyt huomaisi?
Toisaalta en kyllä jotenkin usko, että olisi pettänytkään...mutta en tiedä, haluanko vain uskoa, ettei olisi...
On sille jotain nirhaumia joskus tullut, mutta mun mielestä hauis on aika eksoottinen paikka mustelmalle, vielä noin pienelle ja tuollaiselle fritsun tyyppiselle.
Ap
No varsinkin jos ruumiillista työtä tekee, niin mustelmiahan tulee helpostikin ja vaikka minkä muotoisia ja -laisia. Eikä sitä todella aina itse tiedä mistä tullut. Olet siis joko TODELLA sairaalloisen vainoharhaisen mustasukkainen tai sit provo. Hermostuisin mäkin tuollaiseen outoon kyselemiseen.
Valitettavasti on jäänyt kerran pettämisestä kiinni, joten onko ihmekään, jos on hieman "vainoharhainen"? Kyllä vaistot silloinkin olivat vaan oikeassa. Annoin miehelle tuolloin anteeksi, mutta toista kertaa en kyllä antaisi.
Toisaalta luulisin, että ei enää pettäisi toista kertaa, mutta tilaisuushan saattaa tehdä varkaan, mistä sitä tietää...
Ap
En ymmärrä näitä kommentteja. Minäkin rakastan miestäni ja luotan häneen, mutta jos näkisin hänellä fritsun, tottakai häneltä kysyisin asiasta vaikka kuinka luottaisin?
Jos on jo aiemmin pettänyt niin aika vakavallehan tuo kuulostaa. Sinulla on täysi oikeus kysyä mieheltäsi ja epäillä kerta on aikaisemmin luottamuksesi pettänyt.
Juttele hänen kanssaan vakavasti, toivottavasti myöntää tekonsa mikäli jotain on tehnyt. tulethan ilmoittamaan miten kävi! Tsemppiä.
Miksi ihmeessä joku olisi imuutellut käteen? Tutki nyt jalkoväli kumminkin, puhelin, lompakko, facebook, onko mitään merkkejä. Mutta tuskin pettää. Töissä tullut.
Mun mielestä juuri tuo on hieman epäilyttävää, että täytyy suuttua kysymisestäni (en mitenkään asiaa tivannut, kysyin vain ihmetellen, että mistä tuollanen jälki voi tulla - siis varmasti hänkin minulta olisi asiasta kysynyt) niin paljon, että alkaa huutaa ja lähtee tunneiksi pois kotoa....Muutenkin käyttäytynyt tällä viikolla jotenkin eri tavalla kuin aiemmin. Työstään esimerkiksi ei ole jutellut tosiaankaan mitään juurikaan, vaikka aina yleensä selittää kaikkea, mitä siellä on tapahtunut. Kummallisen vaitonaista jotenkin.
Meillä ei ole yhteisiä lapsia onneksi, joten jos on mua pettänyt, anteeksi ei kyllä enää saa.
Ap
Apua, jos pitäisi alkaa jokaisesta mustelmasta tiliä tekemään! Mulla on niitä vaikka kuinka paljon, ihan kaiken muotoisia eikä kyllä mitään hajua mistä mikäkin on tullut.
Et selvästi luota mieheesi ja eipä sun kyllä tarvitsekaan, kun kerran pettänyt on. Mutta eikö kannattaisi tosissaan miettiä, miten mielekästä on jatkaa suhdetta, kun joutuu noinkin viattomia asioita vatvomaan.
A. Tutkituta pääsi.
B. Jos miehelläsi olisi fritsu se olisi peitetty
Toiset naiset joskus lähettävät vittuillessaan tällaisia pieniä viestejä miehen vaimolle. Vaimo on epätoivoinen ja toinen nainen saa hyvät naurut.
Minulla on fritsu jalassa, hepin vieressä, saa vaimo ihmetellä mistä se on tullut.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:53"]Toiset naiset joskus lähettävät vittuillessaan tällaisia pieniä viestejä miehen vaimolle. Vaimo on epätoivoinen ja toinen nainen saa hyvät naurut.[/quote]
Väärin: toinen nainen on epätoivoinen, kun mies ei pääse koskaan kivaan aikaan hänen luokseen, vaan toinen nainen saa itkeä itsekseen kun mies on perheensä luona.
Mutta kumpikaan nainen on tuskin kovin onnekas, miehen täytyy olla aika vajaavainen tapaus, jos ei kykene uskollisuuteen parisuhteessa. Ja ajatella, että jotkut naiset suostuvat jakamaan jonkun urpon toisen kanssa. Mahtaa hivellä kyseisen urpon egoa.
Tuota, pyydä selitys häneltä. Voihan olla, että jos on työ sellaista, että jää puristuksiin
ja hieman koskee lihasta ...voi jäädä jälki. Mulla ainakin ja vaikka olen nainen .....