Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkakohan usein naisen haluttomuus johtuu

Vierailija
24.04.2014 |

Siitä, että mies ei tee tarpeeksi kotitöitä ja hoida lapsia ja anna naiselle riittävästi omaa aika ?!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monen miehen uskottomuuden syy on pihtaava ja nalkuttava vaimo?

Kyllä parisuhde on kahden kauppa. Liian usein suhteessa ollaan ihme koston kierteessä ja varsinkin naiset syyttävät miestä suunnilleen kaikesta. Kauheimpia tapauksia on yksi tuttuni joka välittää ettei mies tee mitään ja sitten jos tekee, tekee vain "mielistelläkseen tän yhden kerran" tai sitten tekee "väärin" eli omalla, ei naisen tavalla.

Ja minä kyllä haluan seksiä ja kunnon panemista vaikka olenkin ruuhkavuosien uuvuttama nainen. Että kyllä naisillakin on ihan oikeasti halut ja himot.

Vierailija
22/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 16:46"]

Kuinkahan usein miehen halukkuus johtuu naisen tekemistä kotitöistä? Kyllä se taitaa johtua sisäsyntyisestä seksin tarpeesta. Geenit haluavat lisääntyä, vaikka roskat olisi viemättä.

-Mies 29v-

[/quote]

Jos olet joskus pitkässä parisuhteessa, jossa eletään arkea samassa taloudessa, saatat huomata, että tosi monenlaiset asiat vaikuttavat suhdedynamiikkaan, mm. toisen huomioiminen. Ja kotityöt ja niihin liittyvät asiat liittyvät olennaisesti tuohon toisen huomioimiseen, ihan molemminpuolisesti. Jos käytännön asiat jatkuvasti kiristävät hermoja, saattaa mielessä käydä muutkin asiat kuin seksi.

[/quote]

Seksi on käytännön asia ja toisen huomioimista. Ei sitä tarvitse jalustalle nostaa, jollei ole niin harvinaista että sen takia pitää. Ihan samoin kuin se siivoaminen tai kokkaus. Itselläni ainakin on muutkin asiat kuin seksi mielessä, kun sitä seksiä on. Jos sitä ei ole, niin sitten pyörii ajatus navanalusjumpassa koko ajan.

[/quote]

Niin, mutta seksiin liittyy enemmän tunnetiloja kuin vaikkapa tiskaamiseen. Jos puolison käytös oikein vituttaa, voi seksin harrastaminen tuntua epämiellyttävältä. Tiskaamiseen eripura ei vaikuta lainkaan samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 16:42"]

Niin-pä! Minä olen usein haluton ihan väsymyksestä, kun vien lapset päiväkotiin ja haen, teen 8 h työpäivän stressaavalla alalla, kotona odottaa ruoanlaitto, tiskit, pyykit, imuroinnit, jne. Mies senkun lukee jotain ammattialansa lehtiä tai surffaa netissä. Jos eirytisesti pyytää, voi ehkä roskiksen viedä, mutta siitäkin narisee ja kestää tunteja pyynnöstä, että vie sen pussin.

[/quote] Mun on ihan pakko vetää tähän tää av:n perusvastaus, mut IHAN OIKEASTI MIKSI TE OLETTE TEHNEET LAPSIA TUOLLAISTEN SÄÄLITTÄVIEN "MIESTEN" KANSSA!?!?!?!? :O :O Kyllähän sitä nyt helvetti soikoon näkee hyvin äkkiä miten mies toimii ja käyttäytyy, jos ei osaa siivota/laittaa ruokaa/hoitaa muita kotitöitä ennen lapsia, niin MIKSI kuvittelette että se tekisi sitä sen jälkeen?!?!?! :O

[/quote]

Meillä mies muuttui tuollaiseksi vasta lasten tultua. Tiesin ennenkin kyllä ettei ole kauhean käytännön ihminen eikä oma-aloitteinen kotitöissä, mutta aina kyseli miten voi auttaa ja teki mitä sanoin. Sitten jäin äitiyslomalle ja hoitovapaalle, ja silloin toki hoisin pääosin kodin, koska kerran olin kotona muutenkin ja mies töissä. Sitten kun palasin töihin, ei mies ole enää halunnutkaan ottaa osaa kodin- ja lastenhoitoon, vaikka olen välillä asiasta yrittänyt kovastikin puhua (ja välillä on mennyt jäkätykseksikin, pakko myöntää).

Vierailija
24/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä miten pystytte elämään tuollaisten miesten kanssa, jotka ei tee mitään, ja miten ne miehet kehtaa olla tuollaisia?

Siskoni seurusteli kerran tuollaisen vajaan miehen kanssa, joka ei suostunut tekemään mitään kotitöitä, ja kun siskoni pakotti sen porsaan imuroimaan se vaan myrtsinä valitti imuri kädessä ettei osaa laittaa sitä päälle...

Ihan kohtuutonta mun mielestä.

Vierailija
25/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:01"]

Meillä mies muuttui tuollaiseksi vasta lasten tultua. Tiesin ennenkin kyllä ettei ole kauhean käytännön ihminen eikä oma-aloitteinen kotitöissä, mutta aina kyseli miten voi auttaa ja teki mitä sanoin. Sitten jäin äitiyslomalle ja hoitovapaalle, ja silloin toki hoisin pääosin kodin, koska kerran olin kotona muutenkin ja mies töissä. Sitten kun palasin töihin, ei mies ole enää halunnutkaan ottaa osaa kodin- ja lastenhoitoon, vaikka olen välillä asiasta yrittänyt kovastikin puhua (ja välillä on mennyt jäkätykseksikin, pakko myöntää).

[/quote]

Minkä takia tuollainen on "jäkätystä"?

Ei ole, vaan normaali-ihmisen normaali reaktio laiskan ihmisperseen laiskottelulle.

Aina naiset muka "nalkuttaa" ja "jäkättää", niin tekisi miehetkin, jos naiset kaivaisivat vaan napaansa sohvalla, kun mies tekisi ihan kaiken.

Vierailija
26/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:00"]

Kyllä parisuhde on kahden kauppa. Liian usein suhteessa ollaan ihme koston kierteessä ja varsinkin naiset syyttävät miestä suunnilleen kaikesta. Kauheimpia tapauksia on yksi tuttuni joka välittää ettei mies tee mitään ja sitten jos tekee, tekee vain "mielistelläkseen tän yhden kerran" tai sitten tekee "väärin" eli omalla, ei naisen tavalla.

Ja minä kyllä haluan seksiä ja kunnon panemista vaikka olenkin ruuhkavuosien uuvuttama nainen. Että kyllä naisillakin on ihan oikeasti halut ja himot.

[/quote]

Minä samoin - ruuhkavuosissa mennään, mutta kotiityöt ei ole panon edellytys. Kun panettaa, niin ihan sama onko roskispussi täynnä vai ei. Herätkää naiset!

Vierailija
27/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:09"]

[/quote]

Minä samoin - ruuhkavuosissa mennään, mutta kotiityöt ei ole panon edellytys. Kun panettaa, niin ihan sama onko roskispussi täynnä vai ei. Herätkää naiset!

[/quote]

Ei kyse ole roskispussin viemisestä, vaan siitä, että jos kotona on kotitöistä (tai jostain ihan muusta asiasta) johtuva jatkuva epäsopu, ei helposti paneta.

Vierailija
28/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 16:30"]

Samaten miehen haluttomuus johtuu naisen loputtomista vaatimuksista: minä, minua, minulle, minusta.

[/quote]

Ketään ei kiinnosta joku mies. Mistä niin edes päättelit? Täällä puhutaan ihmisistä.

[/quote]

Ei kyllä mikään verivittukaan ole järin kiinnostava olento.

[/quote]

Ei tietty, siksihän sä pyörit naisvaltaisella palstalla availemassa naisia koskevia ketjuja.

P.S. "Verivittu"? Jokos ensi syksynä menet isojen poikien kouluun?

Vierailija
29/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies siivoaa joka päivä, itse en koskaan. Vastaan vain ruuista, tiskeistä ja pyykeistä. Lasten asiat hoidetaan puoliksi. Ikinä en ole seksistä kieltäytynyt.

Ap

Vierailija
30/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:09"]

[/quote]

[/quote]

Ei kyse ole roskispussin viemisestä, vaan siitä, että jos kotona on kotitöistä (tai jostain ihan muusta asiasta) johtuva jatkuva epäsopu, ei helposti paneta.

[/quote]

Juuri näin. Ei ole kyse siitä,vaikuttaako roskapussin täynnä olo panetukseen. Itselläni ainakin vaikuttaa enemmän miehen asenne:hän pitää itsestään selvänä että minä teen kaikki kotityöt sillä välin kun hän viettää omaa aikaa,silti pitäisi seksiä saada joka välissä.Itsekäs ääliö nyt ei vaan saa himojani syttymään.

Vierailija
31/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 16:42"]

Niin-pä! Minä olen usein haluton ihan väsymyksestä, kun vien lapset päiväkotiin ja haen, teen 8 h työpäivän stressaavalla alalla, kotona odottaa ruoanlaitto, tiskit, pyykit, imuroinnit, jne. Mies senkun lukee jotain ammattialansa lehtiä tai surffaa netissä. Jos eirytisesti pyytää, voi ehkä roskiksen viedä, mutta siitäkin narisee ja kestää tunteja pyynnöstä, että vie sen pussin.

[/quote] Mun on ihan pakko vetää tähän tää av:n perusvastaus, mut IHAN OIKEASTI MIKSI TE OLETTE TEHNEET LAPSIA TUOLLAISTEN SÄÄLITTÄVIEN "MIESTEN" KANSSA!?!?!?!? :O :O Kyllähän sitä nyt helvetti soikoon näkee hyvin äkkiä miten mies toimii ja käyttäytyy, jos ei osaa siivota/laittaa ruokaa/hoitaa muita kotitöitä ennen lapsia, niin MIKSI kuvittelette että se tekisi sitä sen jälkeen?!?!?! :O

[/quote]

Aika yleistä on, että ennen lapsia kotityöt tehdään yhdessä/suurin piirtein jaetaan, mutta kun lapsia syntyy niin jotenkin ne hommat luisuu naisen harteille. Tästä on ihan tutkimuksia.

Vierailija
32/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 16:33"]Ei naisen kuulukaan olla halukas. Biologisesti riittää, että mies on halukas. Naisen halu on myöhempien aikojen rappioilmiö.

[/quote]

Väärin. Yksi syy ihmisen kehittymiseen on juurikin se, että myös nainen nauttii seksistä. Tämä vahvistaa kumppanuutta ja parisidettä, joka johtaa suurempaan jälkeläismäärään, helpompaan ravinnonsaantiin ja parempaan huolenpitoon jälkikasvusta. So simple!

Vierailija
33/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:00"]

Samaten miehen haluttomuus johtuu naisen loputtomista vaatimuksista: minä, minua, minulle, minusta.

[/quote]

Ketään ei kiinnosta joku mies. Mistä niin edes päättelit? Täällä puhutaan ihmisistä.

[/quote]

[/quote]

Ei tietty, siksihän sä pyörit naisvaltaisella palstalla availemassa naisia koskevia ketjuja.

Kerropas sitten, mikä semmoinen koulu on ja missä sijaitsee? Ja mitä siellä opetetaan?

Mies 29v-

Vierailija
34/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mähän kirjoitin että avioliitto on kahden kauppa.... Tietenkään kukaan itsekeskeinen paska ei saa syttymään. Mutta kun se itsekäs paska voi olla nainenkin!

Avioliitto pitäis kieltää itsekkäiltä paskoilta. Avioliitto on yhteistyötä ja toisen huomioonottamista.

Vierailija
35/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:44"]

Niin, mähän kirjoitin että avioliitto on kahden kauppa.... Tietenkään kukaan itsekeskeinen paska ei saa syttymään. Mutta kun se itsekäs paska voi olla nainenkin!

Avioliitto pitäis kieltää itsekkäiltä paskoilta. Avioliitto on yhteistyötä ja toisen huomioonottamista.

[/quote]

Komppi tälle!Pitäisi olla laki,joka kieltää itsekeskeisiä paskoja avioitumasta.(Tai saavat avioitua korkeintaan toisten samanlaisten kanssa,siinäpä paneskelevat paskaisessa kodissa.)

Vierailija
36/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kerropas sitten, mikä semmoinen koulu on ja missä sijaitsee? Ja mitä siellä opetetaan?

Mies 29v-

[/quote]

Mies29-,MIKÄ sun ongelmasi on?Kirjoittelet jatkuvasti kaikkiin "verivittujen"palstan ketjuihin tyhmiä/järjettömiä/provosoivia viestejä. Oletko a)surkea provoilija b)neurologisesti erilainen vai c)tyhmä kuin saapas? Ihan vilpittämästi kiinnostaa,mikä saa ihmisen kirjoittamaan niin vajaapäistä tajunnanvirtaa kuin sinulla on tapana tehdä.

Vierailija
37/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:59"]

Mies29-,MIKÄ sun ongelmasi on?Kirjoittelet jatkuvasti kaikkiin "verivittujen"palstan ketjuihin tyhmiä/järjettömiä/provosoivia viestejä. Oletko a)surkea provoilija b)neurologisesti erilainen vai c)tyhmä kuin saapas? Ihan vilpittämästi kiinnostaa,mikä saa ihmisen kirjoittamaan niin vajaapäistä tajunnanvirtaa kuin sinulla on tapana tehdä.

[/quote]

Huomionkipeä naistenvihaaja on huomionkipeä naistenvihaaja.

Vierailija
38/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

Hän on oikeammin "huomiohuora a le male"..

Vierailija
39/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

Hän on oikeammin "huomiohuora a le male"..

[/quote]

On kyllä tehokasta huomiohuoraamista,hänen viimeisin älykköketjunsa sai http://www.vauva.fi/keskustelu/3969612/ketju/miten_reagoit_jos_tuntematon_mies_baaritiskilla_puristaa_hellasti_peppuasi/sivu/6

sai ainakin suuren suosion.Kiinnostaisi vain tietää,onko tässä jotain syvällisempää syytä,MIKÄ saa ihmisen tekemään itsestään täyden pellen,vaikkakin anonyymisti? :D

Vierailija
40/40 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan