Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni hihkaisi onnesta kun vilautin "sitä" hänelle!

Vierailija
24.04.2014 |

Vaimo rakas oli keittiössä kuorimassa porkkanoita ja perunoita soppaa varten kun astelin muina miehinä paikalle kylpytakissani.

Asetuin istumaan keittiön pöydän äärelle, jalat sopivasti levällään antaen "sen" levätä reittäni vasten täysin vapain näkymin.

Vaimoni kääntyi ja huomasi "sen" ja voihkaisi ilosta huomauttaen, että "se" on kyllä melkoinen venkula, tukeva ja pitkäkin vielä.

Lupasi vaimo-kulta ruoan jälkeen ottaa "sen" suukkuunsa jälkiruokana.

Hih, kyllä taas meikäläisen kelpaa kun tietää saavansa "sitä" soppakuurin päätteeksi.

Hih!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vinkaisi kauhusta kun olet taas sitä nakkia tyrkyttämässä.

Vierailija
2/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin iloinen jos noin kävisi. Jos vielä saisi sen  jälkeen niin johan olisi hienoa.

Mutta ei minun mies tuommoista kehtaa tehdä. On ujo eikä taida haluta minua enää vaikka olen nuori ja huolehdin ulkonäöstäni. Kai se on kun on pienet tissit ja muutenkin onnettoman näköinen, sitä ei meikillä pelasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sitä", "sen", "sen", "se", "sen", "sitä"

Hus pois täältä, teinit.

Vierailija
4/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:12"]

On todella harvinaista että nainen suhtautuu myönteisesti miehen penikseen, ellei nainen ole yli 65-vuotias, mies julkkis tai muita salaehtoja.

-Mies 29v-

[/quote]

Voi sua. Ehkei se kuitenkaan koske miehen penistä ylipäänsä vaan ainoastaan tiettyä, tietyn miehen penistä. Kyllä se siitä. Kiva kun vaimoa hymyilytti :) Ihan itsekin liikutuin kertomaasi lukiessani. Pieni onnenpoika!

Vierailija
5/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella harvinaista että nainen suhtautuu myönteisesti miehen penikseen, ellei nainen ole yli 65-vuotias, mies julkkis tai muita salaehtoja.

-Mies 29v-

[/quote]

Voi parkaa, kuule "mies"29v jos sun penikseen ei suhtauduta myönteisesti niin katso peiliin tai sinne alas. Ja toki jos olet yhtä ällöttävä kuin kommenttisi antavat olettaa niin siinä sulle syytä myös.

Vierailija
6/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lepää :D

Vierailija
7/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vilautin rouvalle Visakorttia, niin se ulisi innosta. Mun saldoraja myös.

Vierailija
8/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:51"]

-Mies 29v-

[/quote]

Voi parkaa, kuule "mies"29v jos sun penikseen ei suhtauduta myönteisesti niin katso peiliin tai sinne alas. Ja toki jos olet yhtä ällöttävä kuin kommenttisi antavat olettaa niin siinä sulle syytä myös.

[/quote]Ei minulla ole sen huonompi tai parempi; puhuin yleisellä tasolla. Miksi miehen itsensäpaljastaminen on naista järkyttävä rikos mutta naisen itsensäpaljastaminen sellainen asia mistä miehet maksavat?

En ole mielestäni ällöttävä koska autan aina palstan ihmisiä kun osaan ja yritän olla aktiivinen vapaaehtoistöissä ja valmistua ihmisten terveyttä edistävään ammattiin. Vai miksi olen ällöttävä?

-Mies 29v-

Vierailija
9/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:51"]

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Ei minulla ole sen huonompi tai parempi; puhuin yleisellä tasolla. Miksi miehen itsensäpaljastaminen on naista järkyttävä rikos mutta naisen itsensäpaljastaminen sellainen asia mistä miehet maksavat?

En ole mielestäni ällöttävä koska autan aina palstan ihmisiä kun osaan ja yritän olla aktiivinen vapaaehtoistöissä ja valmistua ihmisten terveyttä edistävään ammattiin. Vai miksi olen ällöttävä?

-Mies 29v-

[/quote]

Herranjestas oot päiväpäivältä enemmän sekaisin :o

Vierailija
10/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se". Miksi?

Vierailija
11/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt mutta ohut

Vierailija
12/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukkahan se taas vaihdissa.

Vierailija
13/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoa? Kyllä minäkin hihkaisisin.

Vierailija
14/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoa? Kyllä minäkin hihkaisisin.

Vierailija
15/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, olit siis käynyt ärrällä ja tuonut rouvalle tuliaisiksi suklaapatukan!

Vierailija
16/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v-

Vierailija
17/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 12:50"]

Vaimo rakas oli keittiössä kuorimassa porkkanoita ja perunoita soppaa varten kun astelin muina miehinä paikalle kylpytakissani.

Asetuin istumaan keittiön pöydän äärelle, jalat sopivasti levällään antaen "sen" levätä reittäni vasten täysin vapain näkymin.

Vaimoni kääntyi ja huomasi "sen" ja voihkaisi ilosta huomauttaen, että "se" on kyllä melkoinen venkula, tukeva ja pitkäkin vielä.

Lupasi vaimo-kulta ruoan jälkeen ottaa "sen" suukkuunsa jälkiruokana.

Hih, kyllä taas meikäläisen kelpaa kun tietää saavansa "sitä" soppakuurin päätteeksi.

Hih!

[/quote]

Ja sit sä heräsit...