Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!

Vierailija
07.12.2020 |

Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihme palsta. Ukot jauhaa asioita keskenään, nimimerkit vaihtuu...yksi on välillä Piritta ja Liritta kohta sama ukko kirjoittelee nimimerkillä Patti tai Tatti. 😂

Seksipalstalla miehiä  nyt vaan on 90%.  

Vierailija
42/61 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän palstan naisten juttuja kun lukee, en ihmettele yhtään että mulla asiakkaita riittää.

T:seksityöläinen

Tarkoitat kai tälle palstalle naisten nimimerkillä kirjoittavien miesten juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa!

Juuri olen suunnittelemassa sitä kuinka aattoiltana laitan joulupukin  vermeet päälle ilman että takin alla on mitään. Sitten hiivin ulkoovesta ulos ja soitan ovikelloa. Kun vaimo avaa oven vetäisen takin auki hyvässä stondiksessa, ryntään sisään ja  lennätän vaimon joulupöydälle hillittömään panoon. 

Olen varma, että tästä tulee joulumme kohokohta, jonka muistamme lopun ikäämme.

Vierailija
44/61 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa!

Juuri olen suunnittelemassa sitä kuinka aattoiltana laitan joulupukin  vermeet päälle ilman että takin alla on mitään. Sitten hiivin ulkoovesta ulos ja soitan ovikelloa. Kun vaimo avaa oven vetäisen takin auki hyvässä stondiksessa, ryntään sisään ja  lennätän vaimon joulupöydälle hillittömään panoon. 

Olen varma, että tästä tulee joulumme kohokohta, jonka muistamme lopun ikäämme.

Tietty riski, että siitä todella tulee ikimuistoinen ja myös teille viimeinen yhteinen joulu!

Vierailija
45/61 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo on samanlainen, mutta onneksi naispuoleisen työkaverin mies on myöskin frigidi, niin ratkaisimme ongelmamme yhdessä.

Niin,sinä kuspää petit sitten.Ei kiinnostanut kysyä vaimolta,että millaisesta seksistä vaimo on kiinnostunut.Seksi kyllä kiinnostaisi,mutta erilainen kuin mitä sinä pystyt antamaan. Ja en ole lesbo,tykkään kyllä miehistä.

Ja sitten, vain viiden vuoden seksittömyyden jälkeen, aivan yllättäen ja ilman mitään syytä, se sika meni pettämään.

Vierailija
46/61 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt voi aviomiehelle suoraan sanomaan, että seksi ei kiinnosta. Ja että hänessä ei oo mitään mikä itseä kiihottaisi. Siinähän menisi raukalla tunteet solmuun ja saattaisi todeta että avioliitto tuollaisen kanssa ei kiinnosta.

Oot ihan oikeassa, parempi olla puhumatta asiasta ja antaa työhevosen kantaa hyvässä uskossa niitä palkkoja kotiin, hoitaa isyyttä jne.

Sääliks vaan käy niitä uunoja jotka hyväksyy tällasen elämän. Mutta niin kai se on. Pata kantensa valitsee, ja oliskai sulla joku kuuma ja kiinnostava mies jos olisit naisena sillä tasolla, että pystyisit sellaisia saamaan. Tai pitämään.

Vierailija
47/61 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaanko miehiä? Mun mies ei ehdottele. Pakenee, jos minä ehdottelen.

Laittaisitko hännällisen but plugin ja leikkisit poroa?

Laittaisin, jos uskoisin että sillä irtoo.

Vierailija
48/61 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että tämä vuonna et halua pukilta yhtään kovaa pakettia.

Vierailija
49/61 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun aina kuulee näistä parisuhteista, joissa nainen ei oikein halua. Meillä menee vähän toisinpäin, olen mies enkä oikein jaksaisi useinkaan seksiä. Minulle tosin kelpaisi hieronnat ym. Ja lopulta en pidä seksikkään yhtään vastenmielisenä, kuten aloittaja ilmeisesti kumppaninsa kanssa pitää

Mutta ymmärrän sen tuskan kun sitä suunnitellaan etukäteen, minulla menee halut semmoseen. Mieluummin soisi kaiken käyvän spontaanisti, tai sitten toisen lähentelyllä. Mutta ei millään kalenterin tai kellon kanssa suunnittelulla.

En silti ymmärrä miksi aloittaja on sen miehen kanssa.

Vierailija
50/61 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko aloittajalla joku lääkitys päällä kun ei huvita

mites jos ihan aattoiltana vedät esarin taakse ja nykäiset lastin kurkkuun niin sit saat olla koko joulun rauhassa ja syödä suklaata

itse asiassa tahi hierontapaikan lahjakortti olisi miehellesi hyvä idea

mitä autolla tehdään...no ajetaan

miksi traktori hankitaan...no helpottamaan töitä

miksi mennään naimisiin....no että ei travitsi vetää itse  handuun

miksi sitten erotaan......no kun tarvii vetää handuun

Vierailija
51/61 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi erota jos suhtaudut noin ylimielisesti ja halveksuvasti rakastelusta puolisosi kanssa.

Vierailija
52/61 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään pystyis jos miehellä olis 11cm kulli tanassa.

Niin, eihän sellainen missään messuhallissa tunnu lainkaan.

Ihan normaali ja tiukka on, mutta jo ulkonäön puolesta ällöttäisi tuollainen katkis etten pystyisi sen kanssa tekemään mitään.

Löysä ja ruma, kato vaikka peilistä. 

Mutta tuo sinun vaginasi rumuus ei ole ongelmasi vaan pikemmin se että olet ruma sisältä... ihmisenä. 

Vierailija
53/61 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluseksi kuulostaa ihanalta, mausteisen tuoksuista öljyä ja kynttilöitä..

Juhannusseksi on varmaan villiä panemista luonnon helmassa.

Vappuseksi toteutan kuoharipäissään ylioppilaslakit ja serpeentinit yllä, ehkä torilla

Mitenhänn pääsiäisseksi..?

Anyway, miehesi on siis oikealla asialla mielestäni 🙂.

Vierailija
54/61 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin pääsiäisseksiin kuuluu varmaan häntätappi ja pupun korvat. Joo kyllähän noit juhlapyhiä kannattaa viettää asiaan kuuluvalla hartaudella.

Vierailija
55/61 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita asia eropapereilla. Koska laiminlyöt jo nyt suhdettasi, mutta mies ei ole vielä sitä ymmärtänyt., ettet rakasta häntä.

Vierailija
56/61 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei jaksa. Lomalla pitäis olla jatkuvasti kuksimassa. Yök.

Juuri tuosta syystä en lämpene ollenkaan vaimon lomatoiveille, kun ei saisi haluta ollenkaan siellä häntä. Viiniä lipittää ja jotai pirun kirjaa lukea päivät aurinkotuolilla ja illat huoneessa. Se osataan jo kotonakin ihan riittävän hyvin, pitäisikö siitä selibaatista vielä matkan hinta maksaa?

Vierailija
57/61 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 17 vuorokautta ennen mahdollista aktia alkaa ahdistamaan, on siinä vielä ihan hyvin aikaa varata seksuaaliterapeutille.

Jos oma asenne on lähtökohtaisesti tuollainen, että seksi on ahdistavaa ja vielä oman puolison kanssa, niin ei hyvin mene. Varmasti se ahdistaa, jos sitä pitää vatvoa jo viikkoja ennen. Kokeileppa vaikka huvikseen lopettaa koko asian miettiminen etukäteen ja elä hetkessä. Vielä enemmän se ahdistaa, jos on kolme viikkoa etukäteen miettinyt että sen pitää ahdistaa ja sitten sattuukin itsellä tekemään mieli. Mukava siinä sitten olla kun pitäisi ahdistaa koko seksi mutta panettaa samalla...

Vierailija
58/61 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
59/61 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakkojen kokoontumisajot langassa

Vierailija
60/61 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, tänä jouluna pysyn kaukana. En jaksa enää yrittää, vaan odotan että nostat kytkintä ja mahdollistat että voin löytää ihmisen joka osaa arvostaa kunnioitusta, läheisyyttä ja uskollisuutta