Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi mies josta kiinostuisit sinkkunaisena?

Vierailija
07.12.2020 |

Ulkoiset ominaisuudet, ikähaarukka, jokin tärkeä mielenkiinnon kohde?
mainitse oma ikäsi ainakin suunilleen :)

Kommentit (246)

Vierailija
1/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen ja riittävän itsevarma, joka antaa minunkin olla itsenäinen, muttei on omatoiminen eikä tarraudu kuin iilimato, tai ole  sovinistina. ÄO riittävän korkea, jaksaa kiinnostua vähän kaikesta kuten minäkin, omaa riittävän samanlaisen huumorintajun ja maailmankuvan, on riittävän kaheli ymmärtääkseen minua ja riittävän tasapainoinen kestääkseen minua. Siinäpä se, aika pitkälti ollut aina.

Vierailija
2/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm+, siistit hiukset ja parta, harrastaa valokuvausta ja pitää koirista (niitä saisi valokuvata)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, josta kiinnostuin. Älykäs, puhelias, sosiaalinen, hauska, samat mielenkiinnon kohteet, samanlainen arvomaailma, samanlainen elämäntapa ja elintaso, hyvännäköinen, seksikäs, hyvä sängyssä, hyvä itsetunto.

Iällä ei ole merkitystä, koska miestyyppi on ollut sama nuoresta alkaen.

Vierailija
4/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dom mies

Vierailija
5/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen ja riittävän itsevarma, joka antaa minunkin olla itsenäinen, muttei on omatoiminen eikä tarraudu kuin iilimato, tai ole  sovinistina. ÄO riittävän korkea, jaksaa kiinnostua vähän kaikesta kuten minäkin, omaa riittävän samanlaisen huumorintajun ja maailmankuvan, on riittävän kaheli ymmärtääkseen minua ja riittävän tasapainoinen kestääkseen minua. Siinäpä se, aika pitkälti ollut aina.

Miten korkea ÄO on riittävä? Riittääko tavallinen?

-ap

Vierailija
6/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, josta kiinnostuin. Älykäs, puhelias, sosiaalinen, hauska, samat mielenkiinnon kohteet, samanlainen arvomaailma, samanlainen elämäntapa ja elintaso, hyvännäköinen, seksikäs, hyvä sängyssä, hyvä itsetunto.

Niin ja tärkeimmäksi mielenkiinnon kohteeksi nostan matkustamisen. Ei se välttämättömyys ole, että mieskin tykkää matkustella, mutta lomaa on loppujen lopuksi vuodessa aika vähän ja olisi tylsää viettää iso osa siitä erillään.

Vierailija
7/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö saeksiäkin harrastaa ennen kuin edes kiinostuisit miehestä?

Vierailija
8/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kiinnostun melkein jokaisesta ikähaarukalla 20-35 vuotiaasta miehestä, mutta ei kuitenkaan tarkoita haluaisin välttämättä seukata niiden kaikkien kanssa.  Olen vaan olllut niin pitkään sinkkuna ja puuttessa, että melkein kuka tahansa kelpaisi nyt tyydyttämään akuuteimmat tarpeet..

Vierailija
9/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, siisti, fiksu. Sivistynyt, lapsirakas, eläinrakas.

Pitää olla älyllisesti kiinnostunut asioista, elämänhallinta kunnossa, mielellään sporttinen (ja viriili). Tuoksuu hyvältä. Iloinen, positiivinen. Osaa antaa hellyyttä ja läheisyyttä, eroottisesti halukas, kunnollinen, rehti, luotettava.

Ei pelaa, polta, dokaa. Ei petä, tai riippuvuuksia.

Mielellään omia lapsia, koska minullakin on.

Tykkää liikkua, lukea, hyvästä ruoasta ja matkustelusta ja mökkeilystä/veneilystä.

Pystyy keskustelemaan ja on tasa-arvoinen, tasa-painoinen.

Ikä 40-55 v, itse olen 45-v, hoikka ja sporttinen nainen.

Miehen ulkonäkö ei niin tärkeä, pituus 165-> voi olla pieni vatsa jos vaan on sporttinen, eli harrastaa aidosti liikuntaa. Iso olutmaha iso turn off, koska seksi hankalaa jos jätti-iso maha tiellä.

Pitkä tukka, vegaanius, parta ja super laihuus on myös turn off., samoin ääriajattelu ja persuus on turn off.

Vierailija
10/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kiinnostukseen voi riittää, mutta kokemukseni mukaan myöhemmin tulee ongelmia kun se typeryys alkaa vituttamaan ja iskee liian usein myötähäpeä toisen jutuista ja tekemisistä. 

Vierailija
11/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä kiinnostun melkein jokaisesta ikähaarukalla 20-35 vuotiaasta miehestä, mutta ei kuitenkaan tarkoita haluaisin välttämättä seukata niiden kaikkien kanssa.  Olen vaan olllut niin pitkään sinkkuna ja puuttessa, että melkein kuka tahansa kelpaisi nyt tyydyttämään akuuteimmat tarpeet..

Mistä sinut löytäisi?

Vierailija
12/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kysyit.

Hauska, rakastava yhden naisen mies, joka antaa mun toisinaan auttaa keittiössä ja siivoamisessa. Tykkää jutella ajankohtaisista asioista, hieroo mua ja pitää hyvänä, ei ole kovin kiinnostunut seksistä. Älykäs, mutta ei liian. Pitää työstään mutta ei ole pakkomielteinen työnarkomaani. Hyvävartaloinen, riittävän komea. Vahva mielenterveys, kiltti vanhuksille ja eläimille. Jämäkkä, uskaltaa sanoa mitä haluaa, pitää ihmisistä ja tulee niiden kanssa toimeen, mutta ei mielistele. Osaa normaalit hommat kuten renkaanvaihdot ja puun kaadot, on energinen, mutta ei rasittavuuteen asti.

Vierailija
13/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kiinnostukseen voi riittää, mutta kokemukseni mukaan myöhemmin tulee ongelmia kun se typeryys alkaa vituttamaan ja iskee liian usein myötähäpeä toisen jutuista ja tekemisistä. 

120? 130? 140+?

Vierailija
14/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.discogs.com%2Fart…

Ulkoiset ominaisuudet about tuollaiset. Kiinnostuksenkohteina olisi historia, matkustelu ja kirjallisuus. Olen kova heavy metal-fani, joten sellainen musamaku olisi jees. Ikähaarukka 35-55. 

N25

Vierailija
15/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö saeksiäkin harrastaa ennen kuin edes kiinostuisit miehestä?

Kyllä se nyt suunnilleen samassa ajassa tulisi ajankohtaiseksi kuin noihin muihinkin asioihin tutustuminen. Viehän se aikaa, että ihmiseen tutustuu ja huomaa, onko hänen kanssaan samanlainen arvomaailma, elämäntapa jne.

Mutta jos haluat niin vastaan siitä näkökulmasta, mikä sai minut lähtemään puolisoni kanssa ensitreffeille eli mitä tiesin hänestä: hän oli vapaa, ystäväni mielestä ollut nuorena ihan hyvännäköinen ja ehkä olisi nytkin ellei olisi ylipainoinen, harrasti matkustamista, oli kielitaitoinen ja koulutettu. Eli noiden tietojen perusteella hänestä kiinnostuin niin paljon, että lähdin tapaamaan.

Vierailija
16/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole erityisiä ulkonäkövaatimuksia, ei edes pituuden suhteen, mutta se olisi kiva jos mies olisi jollain tavalla ryhdikäs, siis kantaisi itsensä ok hyvin. Ikähaarukka 35-45 olisi optimaalinen. Olisi mahtavaa jos miehellä olisi jokin kiinnostuksenkohde, varsinkin jokin älyllinen, taiteellinen tai humaani. Ja jos saa lisätä niin etsin sellaista miestä jonka kanssa voisin olla tasaveroinen ja läheinen paras ystävä, sellaista ei ole tullut vastaan, miehiä ei kiinnosta olla tuollainen mun kanssa.

Vierailija
17/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran naiset ensisijaisesti kuvailee luonnetta, jos miehet vastaisi, olisi tärkeintä kumppanin seksuaalinen haluttavuus ulkonäöllisesti; isot tissit ja hoikka vyötärö, ikä 20-35, lapsettomuus, pitkähiuksissuus, naisellinen pukeutuminen ja seksuaalinen halukkuus.

Miehet painottavat ulkonäköä, naiset luonnetta ja persoonaa.

Vierailija
18/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole erityisiä ulkonäkövaatimuksia, ei edes pituuden suhteen, mutta se olisi kiva jos mies olisi jollain tavalla ryhdikäs, siis kantaisi itsensä ok hyvin. Ikähaarukka 35-45 olisi optimaalinen. Olisi mahtavaa jos miehellä olisi jokin kiinnostuksenkohde, varsinkin jokin älyllinen, taiteellinen tai humaani. Ja jos saa lisätä niin etsin sellaista miestä jonka kanssa voisin olla tasaveroinen ja läheinen paras ystävä, sellaista ei ole tullut vastaan, miehiä ei kiinnosta olla tuollainen mun kanssa.

Kuinka vanha itse olet?

Vierailija
19/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei hirveästi väliä, perussiisti. Ei partaa, inhoan partoja.

Haluaa lapsia ja perheen. Ei saa olla sovinisti tai rasisti. Fiksu, osaa keskustella asioista eikä ole kiihkoilija. Kiltti ja omaa normaalit käytöstavat. Raha-asiat sen verran kunnossa että hänen kanssaan voi jakaa oman taloutensa ilman että se uhkapelaa ne tai muuta typerää.

Mielellään osaa laittaa ruokaa, koska minä en tykkää siitä yhtään.

Empaattinen.

Ei liian tossu.

Onneksi mulla on tällainen mies

Vierailija
20/246 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään +180 cm, treenattu muttei liikaa, laaja verkosto työssä ja arjessa eli erittäin sosiaalinen, sivistynyt ja älykäs. En kuitenkaan lyttää miestä siltä seisomalta jos on käynyt vain AMK:n. Pitää osata keskustella syvällisesti ja täytyy olla hyvä sängyssä.

Kun perusasiat ovat kunnossa aletaan katsoa miehen tienestejä ja arvomaailmaa, niiden täytyy kohdata tai miehellä ei ole mitään asiaa treffeille.

N27