Vastine sanalle suhde?
Hei. Tilanteeni on kimurantti. Olen harjoittanut (erittäin laadukasta) seksiä erään miehen kanssa jo pidemmän aikaa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että tilamme on alkanut erehdyttävästi muistuttaa suhdetta. Sanana "suhde" kuitenkin hirvittää molempia osapuolia ja sanalle täytyisi löytää vastine, joka kuitenkin sisällöllisesti lähes täyttäisi suhteen tuntomerkit. Ideoita, anyone?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 23:48"]Niin, kuten kirjoitin, tilanne muistuttaa erehdyttävästi suhdetta. Ap.
[/quote]
Häilyminen?
-9
Häilyminen, häilyntä. Se kuulostaa lystikkäältä, mutta tuleeko siitä sellainen mielleyhtymä, että kyseessä olisi erityisen epävarma tilanne? Ap.
Hå? Wil kommen här ditta! Ouch, i know! Bûlíchímó!
Hå? Wil kommen här ditta! Ouch, i know! Bûlíchímó!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 23:52"]Häilyminen, häilyntä. Se kuulostaa lystikkäältä, mutta tuleeko siitä sellainen mielleyhtymä, että kyseessä olisi erityisen epävarma tilanne? Ap.
[/quote]
Ei välttämättä. Mieti sanan merkitystä vaikka tässä yhteydessä: raja on häilyvä. Hankala määritellä.
Kiitos hyvistä ehdotuksista. Esittelen ne asianosaiselle pikimmiten. Ap.
Relaatio.
Elämme "potentiaalisessa relaatiossa" :D = ehkäpä meillä onkin suhde
Pakko oli palata tähän vielä näin aamusta :) Ihan hyviä ehdotuksia olet saanut. Se jäi mietityttämään miksi tarvitsette tilallenne termin? Se on vähän hassua, enkä sano tätä pahalla. Tällainen 40+ nainen ei vaan keksi miksi? :)
Hei 36 ja kiitos mielenkiinnosta. Muutamia hyviä ehdotuksia on tosiaan tullut. Emme varsinaisesti ole enää mitään lapsosia (molemmat 30+) vaikka kieltämättä viestini älyttömyydestä voisikin sellaisen johtopäätöksen vetää. Tilanteemme alkoi puhtaasti seksisuhteena, mutta sittemmin siinä tapahtui vakava tunnepuolen lipsahdus. Jos myöntäsimme olevamme oikeassa suhteessa, toinen meistä vääjäämättä mokaisi koko jutun. Siksi siis kiertoilmaus, niin pöljää kuin se onkin. Toisaalta kuitenkin tilanteen määrittely on ihan viisasta. Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 09:46"]
Pakko oli palata tähän vielä näin aamusta :) Ihan hyviä ehdotuksia olet saanut. Se jäi mietityttämään miksi tarvitsette tilallenne termin? Se on vähän hassua, enkä sano tätä pahalla. Tällainen 40+ nainen ei vaan keksi miksi? :)
[/quote]
Itse ymmärrän hyvin (periaatteessa). Tämähän ei ole järjellä ajateltava asia, vaan tunteella tunnettava asia. Järjellä ajateltuna, ei ole mitään merkitystä miksi vuorovaikutusta kutsuu, mutta tunnetasolla sillä voi olla iso merkitys.
Itsekin +40v
38, täsmälleen niin. Sitä paitsi on helpompi hengitellä kun on jotkut raamit olemassa. Ap.
Miten olisi vanhankansan ilmaisu "olemme Ystäviä".
Painotetaan tuota ystävä-sanaa merkityksellisesti.
Mä olen siis nyt kolmatta vuotta avoliitossa ja edelleen mm. mun isovanhemmat kysyy "tuleekos se sinun Ystäväsikin mukaan"?
:D
Itse muuten sanottiin mieheni kanssa tossa samassa tilanteessa, että "me ollaan" ja jos joku kysyi tarkennusta, ni kerrottiin ettei sellaista ole, me nyt vaan ollaan, piste.
Voisiko sanoa, että olette yhdessä?
2/13