Vastine sanalle suhde?
Hei. Tilanteeni on kimurantti. Olen harjoittanut (erittäin laadukasta) seksiä erään miehen kanssa jo pidemmän aikaa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että tilamme on alkanut erehdyttävästi muistuttaa suhdetta. Sanana "suhde" kuitenkin hirvittää molempia osapuolia ja sanalle täytyisi löytää vastine, joka kuitenkin sisällöllisesti lähes täyttäisi suhteen tuntomerkit. Ideoita, anyone?
Kommentit (39)
Tuo avohoito on oiva sana, mutta sisällöllisesti väärä. Kyseessä ei ole hoito Vaan ehdottomasti vakavamman sorttinen tilanne. Ap.
Vakavan sorttinen tilanne... Patti?
Tuntui jonkin aikaa pattiselta, muttei oikeastaan ole sitäkään. Ap.
Suhdehierarkiassa heittämällä säädön yläpuolella. Ap.
Obligaatio tuntuu vähän jähmeältä. "Meillä on tässä tää obligaatio menossa". Ei toimi. Ap.
Kimppa, viihtyä yhdessä, mä olin 4vuotta vakavammassa suhteessa ja puhuimme toisistamme ystävänä, se riitti kaikille osapuolille, kukaan ei kysellyt mitä siihen kuuluu :) Ehkä erityinen ystävä?
Panokumppanuus.
9:n ehdottama "katsanto" kuulostaa mielestäni hyvältä!
2
Katsanto lienee hoidon ja säädön välissä. Hieno sana kylläkin. Erityinen ystävä on toki kyseessä, mutta nyt haetaan sanaa hänen ja mun väleille. Ap.
Koinaaminen - siinä sulle, huomiohuora!
Juttu voisi olla lähellä totuutta, mutta silti liian vaimea ilmaus. Tilanne lähti panokumppanuudesta, mutta riistäytyi sittemmin käsistä. Se on siis ehdottoman väärä sana. Ap.
En ymmärrä mitä on koinaaminen. Se ei ole edes sana. Huomiohuora-Ap.
Jos juttu on muka liian vaimea, niin silloin parisuhde on aivan oikea sana teille.
Sähän salaa toivoisit että se olisi sun poikaystävä ja teillä olisi parisuhde. Selvästi rivien välistä luettavissa.
Niin, kuten kirjoitin, tilanne muistuttaa erehdyttävästi suhdetta. Ap.
Hoito? Avohoito?