Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko Marko Ahtisaari ja vaimonsa eronneet?

Vierailija
23.04.2014 |

Uusimmassa Divaanissa esitellään (ex?)rouvan koti. Tekstissä mainitaan ainakin pariin otteeseen painokkaasti, että tämä on Lisan? koti. Miehestä ei taidettu puhua lainkaan (lehtipisteessä luin, mutta jäi ostamatta.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tään Markon nyt tapahdu? Onko tunderissä😊Eipä mulla mitää mahiksia oo. Kuhan kyselen

tapaa

Vierailija
42/51 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Kaikki tietää Marko Ahtisaaren ja tämän ex-vaimon? Mistä? Miksi? Me kaikki ollaan kuitenkin jossain vauvapalstalla niin vaikea mun on kuvitella että jossain älykköpiireissä täällä nyt hengailtaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroavat. Ei lasta ei ongelmaa.

Vierailija
44/51 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Kaikki tietää Marko Ahtisaaren ja tämän ex-vaimon? Mistä? Miksi? Me kaikki ollaan kuitenkin jossain vauvapalstalla niin vaikea mun on kuvitella että jossain älykköpiireissä täällä nyt hengailtaisiin?

ai onko ne älykköjä. Juorupalstan uutisia. 😂

Vierailija
45/51 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai onko ne älykköjä. Juorupalstan uutisia. 😂

No siis tälle palstalle ne on kun vertaa esim. tämä Sofia ja sen sen laukkuja nakkeleva Stefan.

Täällä tiedettiin että Marko on opiskellut ulkomailla asti, Sofia taas.. No, ei ole kyllä opiskellut ulkomailla.

Vierailija
46/51 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ui turkoosissa meressä caribialla

Vierailija
47/51 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan Markolla nuorempi kiikarissa. Ehkä nyt vihdoin hankkii myös lapsia.

Vierailija
48/51 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onkohan Markolla nuorempi kiikarissa. Ehkä nyt vihdoin hankkii myös lapsia.

Siinä meni mun mahikset. Mä en halua enää lapsia. Ja sillä on jotenkin Itä-Suomi fetissi. Kokeilisi edes välillä Länsi-Suomalaista tai lappalaista puolisoa. EI se Karjala enää kuulu Suomelle ja Itä-Suomi ei ole enää Karjalaa. Turhaa sinne on enää Martinkaan haikailla takaisin evakkoon.

Vierailija
49/51 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tolla Markolla ollut joskus sellainen todella älykkään ja sivistyneen oloinen naisystävä? Siis ennen näitä kahta hieman erikoista hempukkamaista tummaa naista?

Vierailija
50/51 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
51/51 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Marko ei vaan ole halunnut siihen lehtijuttuun. Noita tehdään usein naisen näkökulmasta, perhe voidaan jättää mainitsematta (jos se ei halua tällaista julkisuutta). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi