Ovatko Marko Ahtisaari ja vaimonsa eronneet?
Uusimmassa Divaanissa esitellään (ex?)rouvan koti. Tekstissä mainitaan ainakin pariin otteeseen painokkaasti, että tämä on Lisan? koti. Miehestä ei taidettu puhua lainkaan (lehtipisteessä luin, mutta jäi ostamatta.
Kommentit (51)
Siis mitä? Kaikki tietää Marko Ahtisaaren ja tämän ex-vaimon? Mistä? Miksi? Me kaikki ollaan kuitenkin jossain vauvapalstalla niin vaikea mun on kuvitella että jossain älykköpiireissä täällä nyt hengailtaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Kaikki tietää Marko Ahtisaaren ja tämän ex-vaimon? Mistä? Miksi? Me kaikki ollaan kuitenkin jossain vauvapalstalla niin vaikea mun on kuvitella että jossain älykköpiireissä täällä nyt hengailtaisiin?
ai onko ne älykköjä. Juorupalstan uutisia. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai onko ne älykköjä. Juorupalstan uutisia. 😂
No siis tälle palstalle ne on kun vertaa esim. tämä Sofia ja sen sen laukkuja nakkeleva Stefan.
Täällä tiedettiin että Marko on opiskellut ulkomailla asti, Sofia taas.. No, ei ole kyllä opiskellut ulkomailla.
Hän ui turkoosissa meressä caribialla
onkohan Markolla nuorempi kiikarissa. Ehkä nyt vihdoin hankkii myös lapsia.
Vierailija kirjoitti:
onkohan Markolla nuorempi kiikarissa. Ehkä nyt vihdoin hankkii myös lapsia.
Siinä meni mun mahikset. Mä en halua enää lapsia. Ja sillä on jotenkin Itä-Suomi fetissi. Kokeilisi edes välillä Länsi-Suomalaista tai lappalaista puolisoa. EI se Karjala enää kuulu Suomelle ja Itä-Suomi ei ole enää Karjalaa. Turhaa sinne on enää Martinkaan haikailla takaisin evakkoon.
Eikö tolla Markolla ollut joskus sellainen todella älykkään ja sivistyneen oloinen naisystävä? Siis ennen näitä kahta hieman erikoista hempukkamaista tummaa naista?
No jos Marko ei vaan ole halunnut siihen lehtijuttuun. Noita tehdään usein naisen näkökulmasta, perhe voidaan jättää mainitsematta (jos se ei halua tällaista julkisuutta).
tapaa