Suoritatko joulukattauksen valkoisilla Teemoilla, vaaleansinisillä Kartioilla ja Savonioilla?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Royal Doultoneilla käsin maalatuilla talvioilla.
Jep, samaa meilläkin.
Käsinpuhalletut lasit ja tilaustyönä tehdyt aterimet.
Emme vietä lainkaan joulua.
Niin kovin rahvaanomaista. Pyh.
Suunnittelen hyvissä ajoin joulukattauksen ja jouluna käytettävän tehostevärin, joka ei ole punainen.
Kalusto on valkoinen, lasisarja pelkistetyä kristallia, hopeiset ateriaimet ja kankaiset lautasliinat.
Ihanaa istua yhdessä syömään ja istua pitkään kauniisti katetussa pöydässä.
Aterimina Hackmanin Fennicat, lautasina Arabian Kosmos ja juomalaseina vihreät sinappilasit.
Miten juhlitte adventteja eli katatteko joulukattauksen vain joulupyhinä vai myös joka adventti?
En, vaan mustaa Arabia 24h:ta tai mustaa teemaa, kirkasta kastehelmeä tai koboltinsinistä vernaa, ja Fiskars functional formia mattapintaisena.
V&B:n New Wave. Valkoinen. Ja Riedelin lasit. Hackmannin aterimet, en muista sarjan nimeä. Ei Savonia kuitenkaan.
Samat astiat aina. Asun yksin ja ei ole tilaa kaksiossa säilyttää monia astiastoja ja aterimia. Yksi hyväkuntoinen astiasto saa riittää. Mulla on arabian arkisia astioita.
Ikean jotkut siniset lautaset, en muista nimeä. Kirkkaat viinilasit Iittala, en muista tämänkään sarjan nimeä. Ollaan miehen kanssa kahdestaan, miestä ei kiinnosta millaiselta lautaselta syö :D. En ole minäkään mikään astioiden palvoja, mutta aion silti kattaa kauniisti:).
NO EN!
Kattaus toteutuu turkoosilla Teemalla, tummanharmaalla Kartiolla ja Savonian aterimilla. Pääasia, ettei ole mauttomia esim. sorsakuvioituja V&B:ta.
Minulla sekalaisia astioita. Esim. apilanlehdeltä kauriita ja tonttuja, Villeroy bochilta joulupukkeja, kauriita ja tonttuja. Muumin joulua ja pollen joulua. Ultima Thulea, kiveä ja kastehelmeä. Miksailen niistä semmoisen sekoituksen kun hyvältä tuntuu. Olen myös tehnyt itse jotain pyttyjä ja tarjoiluastioita. Hyvin menevät värein ja tyylein yhteen. En kata merkeillä vaan kuvioilla ja väreillä. Tietysti kristallisilla kynttilänjaloilla ja kyntteliköllä ja tuhannella lumipallokynttilällä :D
Ei kun syömme äitini mummulleni ostamasta astiastosta, jonka olen perinyt.