Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suoritatko joulukattauksen valkoisilla Teemoilla, vaaleansinisillä Kartioilla ja Savonioilla?

Vierailija
07.12.2020 |

ev

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun syömme äitini mummulleni ostamasta astiastosta, jonka olen perinyt.

Vierailija
22/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Royal Doultoneilla käsin maalatuilla talvioilla.

Jep, samaa meilläkin.

Käsinpuhalletut lasit ja tilaustyönä tehdyt aterimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme vietä lainkaan joulua.

Niin kovin rahvaanomaista. Pyh. 

Vierailija
24/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen hyvissä ajoin joulukattauksen ja jouluna käytettävän tehostevärin, joka ei ole punainen.

Kalusto on valkoinen, lasisarja pelkistetyä kristallia, hopeiset ateriaimet ja kankaiset lautasliinat.

Ihanaa istua yhdessä syömään ja istua pitkään kauniisti katetussa pöydässä.

Vierailija
25/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aterimina Hackmanin Fennicat, lautasina Arabian Kosmos ja juomalaseina vihreät sinappilasit.

Vierailija
26/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juhlitte adventteja eli katatteko joulukattauksen vain joulupyhinä vai myös joka adventti?

Vierailija
27/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan mustaa Arabia 24h:ta tai mustaa teemaa, kirkasta kastehelmeä tai koboltinsinistä vernaa, ja Fiskars functional formia mattapintaisena.

Vierailija
28/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V&B:n New Wave. Valkoinen. Ja Riedelin lasit. Hackmannin aterimet, en muista sarjan nimeä. Ei Savonia kuitenkaan.

Vierailija
29/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat astiat aina. Asun yksin ja ei ole tilaa kaksiossa säilyttää monia astiastoja ja aterimia. Yksi hyväkuntoinen astiasto saa riittää. Mulla on arabian arkisia astioita.

Vierailija
30/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean jotkut siniset lautaset, en muista nimeä. Kirkkaat viinilasit Iittala, en muista tämänkään sarjan nimeä. Ollaan miehen kanssa kahdestaan, miestä ei kiinnosta millaiselta lautaselta syö :D. En ole minäkään mikään astioiden palvoja, mutta aion silti kattaa kauniisti:). 

Vierailija
31/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO EN!

Kattaus toteutuu turkoosilla Teemalla, tummanharmaalla Kartiolla ja Savonian aterimilla. Pääasia, ettei ole mauttomia esim. sorsakuvioituja V&B:ta.

Vierailija
32/32 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sekalaisia astioita. Esim. apilanlehdeltä kauriita ja tonttuja, Villeroy bochilta joulupukkeja, kauriita ja tonttuja. Muumin joulua ja pollen joulua. Ultima Thulea, kiveä ja kastehelmeä. Miksailen niistä semmoisen sekoituksen kun hyvältä tuntuu. Olen myös tehnyt itse jotain pyttyjä ja tarjoiluastioita. Hyvin menevät värein ja tyylein yhteen.  En kata merkeillä vaan kuvioilla ja väreillä. Tietysti kristallisilla kynttilänjaloilla ja kyntteliköllä  ja tuhannella lumipallokynttilällä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi