Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on alemmuudentuntoisin kommentti minkä olet saanut (esim. saavutus, koulutus, työ tai onnistuminen)

Vierailija
07.12.2020 |

Kerran baarissa eräs mies jankkasi että mitä teen työkseni, kerroin ja sitten tämä mies kysyi että ootko sä joku *tutkinto* vai, jo heti vähän vinoillen. Ja sitten kun yritin puhua jotain muita asioita, niin mies vaan joka väliin tunki jotain ”mmmmmaisteri oikeen, MAISTERI HEI MAISTERI, saakossillä MAISTERIN tutkinnolla hirveä kaadettua hörön hörön”. Ja lopulta olin (tietenkin) ylimielinen koppava eukko :D

Mites teillä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa valita, oman isäni mielestä lähestulkoon kaikki mitä teen on tuota luokkaa.

Vierailija
2/10 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”luulisi että ahdistaisi näin pienet neliöt”

sukulainen uudesta kodistamme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin hyväpalkkaiseen tehdastyöhön. Äitini mielestä kyseessä oli suojatyöpaikka. Kiitos.

Vierailija
4/10 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”pitääkö niitä lapsia korvata eläimillä”

Uusi koira. En tiedä mitä tai kenen lapsia korvasin

Vierailija
5/10 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samantyyppinen kuin ap. Sellaisen lähipubin terassilla istuessa joku kanta-asiakas joskus kävi juttelemaan hetkeksi minun ja seuralaiseni kanssa ja kyseli mm. minun opiskeluistani. Kun kerroin, niin tyyppi oli ihmeissään ja kysyi että mikä musta sitten tulee "isona". Vastasin, että aineiden x ja y opettaja. Katsoi taas epäuskoisena ja hörähti sitten, että "just joo, ai SUSTA vai..." ja lähti naureskellen pois.

Vierailija
6/10 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samantyyppinen kuin ap. Sellaisen lähipubin terassilla istuessa joku kanta-asiakas joskus kävi juttelemaan hetkeksi minun ja seuralaiseni kanssa ja kyseli mm. minun opiskeluistani. Kun kerroin, niin tyyppi oli ihmeissään ja kysyi että mikä musta sitten tulee "isona". Vastasin, että aineiden x ja y opettaja. Katsoi taas epäuskoisena ja hörähti sitten, että "just joo, ai SUSTA vai..." ja lähti naureskellen pois.

No se oli lähipubin kanta-asiakas.

Vierailija
7/10 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se oli lähipubin kanta-asiakas.

Joo, no, sanos muuta. Ei pitäisi ottaa nokkiinsa. Mutta kyllä se vaan päähän ottaa kun omalle kohdalle noita tommosia tulee.

Vierailija
8/10 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään asiakas neuvoi mulle minkä värinen on postilaatikko. Oon lähihoitaja kotihoidossa. Mun äo on 135.

Vierailija
9/10 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä alemmuudentuntoista tässä on? Tämähän oli päinvastainen, ylemmyydentuntoinen.

Vierailija
10/10 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vaihto-oppilas vuonna mustan vyön judossa Yhdysvalloissa. Suomessa sitten hyvä ystäväni aina pilkkasi siitä että yli kymmenen vuoden harjoittelun jälkeen tein ja sain muka heti Yhdysvalloissa vyön.

Kerran sitten olimme Tallinna risteilyllä ja näin että diskossa mies putosi toisen miehen olkapäiltä niin syöksyi pehmusteeksi ja otin siitä ukosta kiinni ja kieräytin sen ikäänkuin heittoa saattaen ukemiin kun muuten olisi tippunut suoraan niskoilleen ja ei mikään olisi estänyt varman laista niskan katkeamista.

Vartijat tuli ja minulle laitettiin käsiraudat, oon 165/57 :) kaverini mekkaloi että ollaan judokoita ja hän on oppinut Yhdysvalloissa kyllä muutakin ja vaarallisia likaisia temppuja!

Pääsin aika pian pois kun baarimikko kertoi että pelastin pahan tilanteen ja ajattelin sitten aina että vähän tulkitsin väärin ystävää, ehkä hän ajatteli että oon opetellut tosiaan "likaisia temppuja" joita en vaan kehtaa Suomessa käyttää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän