Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkähän takia tummaihoiset miehet katsoo esim.

29.07.2006 |

kaupungilla paljon enemmän , kuin Suomalaiset miehet? Ja baarissakin aina joku tummaihoinen yrittää tulla iskemään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hirveän paljon discoissa nykyisin liiku, joten kokemukseni ovat kyllä parin vuoden takaa. Silloin discoissa liikkuessa huomiota kaverini kanssa saatiin erittäin paljon ulkomaalaisilta miehiltä, mutta myös suomalaisilta. Yhden asian huomasin: suomalaisten miesten kanssa jaamme saman kulttuurisen koodiston. Suomalaiset miehet tietävät, milloin on aika luovuttaa (elleivät ole todella humalassa ja jatka mitään huomaamatta). Tällöin ei tarvitse sanoa suoraan, että painu v*****n, pelkkä vihje riittää. Mutta ulkomaalaisten kanssa ei tällaista samaa koodistoa ole. Huvittava esimerkki tästä, kun kaverini tanssi lattialla, joku intialainen tuli tanssimaan erittäin lähelle ja kaverini yritti hiipiä karkuun, niin eikös tämä tyyppi vaan seuraa häntä ja tosi pitkään. Karkaaminen oli niin näkyvää, että kaikki ulkopuolisetkin huomasivat ja naureskelivat sivussa. Suomalainen olisi jo tajunnut lopettaa tässä vaiheessa.

Muuten kaupungilla yritän aina olla katsomatta, ja vähintäänkin tuijottamatta ulkomaalaisia, sillä minullakin on kokemuksia, joissa ulkkikset tulevat juttusille. Yleensä vetoan aina mustasukkaiseen poikaystävään ja kolmeen lapseeni (joista pari sillä hetkellä tekaistua), niin seuranhakija tajuaa luopua yrityksestä. En väitä, että KAIKKI ulkomaalaiset tekisivät tätä, mutta on todella ärsyttävää, että joistakin ei vain meinaa päästä eroon. Ja joskus minut haukutaan, jos en halua jutella, olla sosiaalinen uuden tuttavuuden kanssa. Siis keskellä päivää. Suomalaisilta miehiltäkin kuulee olevansa h****, jos ei baarista lähde mukaan. En tiedä, minusta tämä on ihan miehinen juttu, mutta ilmenee eri tavoin: suomalaiset hakevat seuraa kännissä baarissa ja ulkkikset päivällä esim. julkisissa kulkuvälineissä.

Ja mitä tulee suomalaisten naisten tuijotteluun ja iskuyrityksiin, minulla ei ole tästä kokemusta. Mainittakoon vielä se, että ei ole kukaan tullut iskemään miestäni ainakaan silloin, kun olen ollut mukana. Ehkä aasialainen mies ei ole kovin haviteltava asia =(((

Vierailija
22/24 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta olen joskus ajatellut tätä asiaa (voisin kyllä aloittaa uuden ketjun, mutta jatketaan tästä). Kun olemme olleet mieheni kotimaan ihmisten kanssa jossain juhlissa, ko. maan naiset ovat yleensä niin naisellisia ja hurmaavia, että helposti koen itseni harmaavarpuseksi heidän rinnallaan. Lisäksi he jotenkin puhuvat miehille siihen tyyliin kuin hurmaisivat heitä, hymyilevät ja nauravat, siis ei mitään flirttiä tarvi olla, mutta voi olla ystävällisiä katseita ja " läpän heittoa" . Kaikki siis ihan ystävällstä touhua. Ongelma tulee vain minulle, kun koen, etten pääse läpän heittooon samalla tavalla, saatika ymmärrä kieltään... eli vaikka kukaan ei flirttaisi ja en kokisi mitään uhkaa koen itseni olevani helposti paitsiossa, vaikka mieheni huomioisi minua... vieläpä kuin jostain syystä naiset ei juuri minulle puhu. hymyilevät ja muutaman sanan vaihtavat. Joskus olen kokenut suoranaista kylmyyttä joidenkin mieheni kotimaan naisetn kohdalta ja silloin koen, että mikä tässä mättää. (Kokevatko he säälien, että voi voi, kun mieheni otti tällaisen naturaali-blondin, eikä pyntänttyä) Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mulla ei siis ole ko.naisia mitään vastaan, mutta koen niin suurta erilaisuutta ja vieläpä jos he eivät huomioi minua koen itseni todella seinäruusuksi :) Ihailen heidän kauneuttaan enkä... Eli tämä nyt on ihan selkeästi minun ongelmani... Mieheni ei ole flirttalija, mutta minä jotenkin saatan säikähtää kun muut naiset ovat niin säkenöiviä...

eli joskus tulee mieleen, kun näkee moku-pareja, joilla on suomlaisvaimo kaikkea muuta kuin miehen kotimaan nainen, joka osaa laittautua hyvin jne.. tuntuu silloin, mitä moni ulkomaalainen mies esim. meissä sellaisissa suomalaisnaisissa näkee, jotka emme nyt hirveesti aikaamme kuluta peilin edessä... silloin tajuan, että ai niin, se on kuitenkin persoonakysymys silloin kun rakennetaan pysyvää suhdetta. Kauniita naisia on aina ollut ja tulee olemaan ja jokainen heteromies kauniin naisen huomaa, vaikkei flirttaisikaan ja yritä iskeä. Kyllähän me naisetkin huomaamme komean miehen, vaikkemme perään lähtisikään :) Eli jos perääsi joku katsoo ihaillen, iloitse. (eri asia siis lipevät iskuyritykset, niitä ei tarvitse sietää...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaita

Vierailija
24/24 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinkuin joku jo tuossa sanoi, että ei ne varmaan enemmän katsele mutta jos niitä (miehiä) katsoo niin kyllä nekin katsekontaktia ottaa ihan mielellään. 
on sitten tietenkin mahdollista että jos nainen miellyttää silmää ja itsetuntoa löytyy niin kyllä olisi tyhmää jättää kokeilematta. 
suomessa ei tuohon iskukulttuuriin olla totuttu, mutta ulkomailla (yhdysvalloissa) ollessani totuin siihen että seuraa ei ole vaikea löytää. se on sitten ihan itsestä kiinni mihin asti sitä suostuu! afrikkalaisista miehistä kun vähän tiedän omasta takaa, niin eivät erityisen arvosta sellaista naista joka heti suostuu sänkyyn, muttei nekään arvosta enempää naista joka niitä kohtaan on epäkohtelias. 
ja itse olen kyllä huomannut, että tulevat ne miehet (suomalaiset vasta humalassa) juttelemaan jos niitä paljon silmäilee! ;)

Huomauttaisin että naiset eivät katso miehiä. Täällä oli pitkä ketju aiheesta jossa naiset tuon tekivät selväksi.