Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisesta ketjusta tuli tällainen aatos liittyen ulosottoon ja erääseen kommenttiin (Sinun kommenttisi? Klikkaa itsesi ketjuun ja tsekkaa)

Vierailija
07.12.2020 |

Joku kommentoi, että miekkonen on saanut maksuhäiriömerkinnän Suomessa, mutta asuvat ulkomailla, joten ei se mihinkään vaikuta.

Kyllähän se ajatus, että pääsee ulosottoa pakoon ulkomaille kuulostaa ihanan vapauttavalta, kuin pääsisi karkuun vankilasta eikä kukaan saisi sinua enää kiinni ja takaisin telkien taakse.

Mutta eihän se fakta mihinkään katoa, että on hoitanut surkeasti raha-asiansa. Asui sitten missä tahansa NYKYÄÄN.

Minua itse asiassa kiinnostaa se ajatustyyli. Että miten ihminen osaa vain ignoorata Suomessa tapahtuneen ulosoton, koska asuu ulkomailla eikä asia vaikuta siellä mihinkään.

Eli ajatuksena ihana, myönnetään, mutta eikö se fakta kuitenkin kalva sisälmyksiä? Että "en osannut hoitaa raha-asioitani eikä siitä pääse yli eikä ympäri."

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velka ei aina ole itse aiheutettua, uskokaa uuvatit se. Minun suuret velkani aiheutti ex mieheni, joka häipyi maasta muiden sugar babyjen perään ja jätti velkaisen talon ja lainat kontolleni. Ei hoitanut mitään velvollisuuksiaan, vaan katosi "kuin maan alle".

Nyt maksan toistasataa tuhatta suoraan palkastani. Olen maksanut jo 5 vuotta ja talo ulosmitattu alihintaan.

Olen hakenut velkasaneeraukseen ja käsittely kestänyt jo kohta toista vuotta, eikä mitään ole tapahtunut. Vituttaa käydä töissä, kun ei mitään jää käteen ja muuta mahdollisuutta en kohta keksi, kuin vetää narun kaulaan tai tehdä exät ja painua helvettiin koko maasta.

Vierailija
2/3 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjkk kirjoitti:

Velka ei aina ole itse aiheutettua, uskokaa uuvatit se. Minun suuret velkani aiheutti ex mieheni, joka häipyi maasta muiden sugar babyjen perään ja jätti velkaisen talon ja lainat kontolleni. Ei hoitanut mitään velvollisuuksiaan, vaan katosi "kuin maan alle".

Nyt maksan toistasataa tuhatta suoraan palkastani. Olen maksanut jo 5 vuotta ja talo ulosmitattu alihintaan.

Olen hakenut velkasaneeraukseen ja käsittely kestänyt jo kohta toista vuotta, eikä mitään ole tapahtunut. Vituttaa käydä töissä, kun ei mitään jää käteen ja muuta mahdollisuutta en kohta keksi, kuin vetää narun kaulaan tai tehdä exät ja painua helvettiin koko maasta.

Yksittäistapaus.

Aloittaja tarkoitti varmaan näitä, jotka hutiloinneillaan, tai varta vasten ylivelkaantuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjkk kirjoitti:

Ei kannata käydä töissä ja voi aina antaa ulosottomiehelle vähän palautetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi