Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatekaupassa jätän vaatteet aina sovituskoppiin

Vierailija
23.04.2014 |

Palvelua perkele!

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te "minulla on oikeus"-ihmiset niitä jotka ruokakaupassakin ottaa jauheliha/jäätelö/minkävaankylmätuote-paketin ja jättää sen sitten vaikka leipähyllyyn tai sukkaosastolle kun "eikun en mä tätä tarviikkaan"?

Vierailija
22/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan sovittamani vaatteet rekkiin tai jos ei ole, niin nostan johonkin muualle sovituksen lähelle.

Kaupan kannaltakin on parempi jos myyjät vievät vaatteet oikeille paikoille. (Kokemusta on...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 16:24"]

Ei missään muualla maailmassa työntekijät nyrpeästi käske viedä takaisin hyllyyn sovitettuja vaatteita. Asiakaspalveluun kuuluu myös sovitettujen vaatteiden viikkaus ja palautus oikealle paikalle. Anteeksi että olen idiotti, mutta jos mua käsketään viemään vaatteet oikealle paikalle, sullon ne rutussa johonkin väliin enkä taatusti jää viikkailemaan sinne hyllyjen väliin. Mulle ei makseta siitä palkkaa.

[/quote]

Niin että evääkään ei tarvitse liikuttaa jos ei siitä jotain makseta. Sulle on varmaan kotona kotityötkin opetettu tehtäväksi ainoastaan maksua vastaan. 

[/quote]

Kaupoissa on myyjät sitä varten.

Vierailija
24/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 17:29"]

Oletteko te "minulla on oikeus"-ihmiset niitä jotka ruokakaupassakin ottaa jauheliha/jäätelö/minkävaankylmätuote-paketin ja jättää sen sitten vaikka leipähyllyyn tai sukkaosastolle kun "eikun en mä tätä tarviikkaan"?

[/quote] tää vertaus ei nyt niinku yhtään liity tähän aiheeseen, mutta kiitos osallistumisesta hei

Vierailija
25/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 17:33"]

[/quote] tää vertaus ei nyt niinku yhtään liity tähän aiheeseen, mutta kiitos osallistumisesta hei

[/quote]

Ihan vastaavaa välinpitämättömyyttä hei

Vierailija
26/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes käy vaatekaupassa, ellei palautusrekkiä ole. Muuten puolet ajasta menee viikkaukseen, vaatteiden palautteluun ja oikean hyllyn etsimiseen.

Ulkomailta tilaamalla saa vaatteet paljon helpommin, otat vaan kokosi mittanauhalla ja istuvuus on taattu - sovittamatta ja viikkailematta mitään kaupan rättejä.

Vierailija
27/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien aina sinne, mistä olen vaatteet ottanutkin. Viikkaan ne myös nätisti takaisin pinoihin, mikäli otan vaatteen sellaisesta. Nostan myös lattialle tippuneet vaatteet.

Ajatella, jos kaikki tekisivät samoin. 

Vierailija
28/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 17:35"]

Minä vien aina sinne, mistä olen vaatteet ottanutkin. Viikkaan ne myös nätisti takaisin pinoihin, mikäli otan vaatteen sellaisesta. Nostan myös lattialle tippuneet vaatteet.

Ajatella, jos kaikki tekisivät samoin. 

[/quote]Myyjän painajainen nämä viikkailijat

Vierailija
29/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Mikä tuossa muka on ongelma? Hyi helvata en halua  ostaa jauhelihaa jota joku on kärrännyt ympäri kauppaa ja sitten lopuksi palauttanut kylmähyllyyn. Jättäkää näkyvälle paikalle josta myyjä heivaa hävikkiin.

Vierailija
30/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suurin osa suomalaisista on juntteja, kuten täällä voi huomata..

Vierailija
31/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne myyjän tehtävät oikein on, joihin ei vaatteiden viikkaus ja sovituskopeista huolehtiminen kuulu? Kyllä kaikissa vaatekaupoissa myyjän hommaan kuuluu nuokin asiat...

Vierailija
32/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 17:44"]

kyllä suurin osa suomalaisista on juntteja, kuten täällä voi huomata..

[/quote] ainakin täällä huomaa miksi suomalaiset tilaa kaiken netistä (ulkomailta)... jos myyjät tosiaan asiakaspalvelun sijaan komentelevat niin ei ole mikään ihme.

Vierailija
33/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 16:33"]

Muualla maailmassa on ihan normaalia, ettei kaupassa rupee asiakkaat myyjän töitä tekemään.

Itse silloin joskus kun tuli hesburgerissa/subwayssa käytyä, en koskaan vienyt tarjotintani muualle kuin tiskiltä pöytään. Jos stna maksan ruoastani, ei siihen mun mielestä sisälly siivous.

[/quote]

Mun mielestä kaupoissa pitäisi olla mahdollisuus jättää vaatteet rekkiin ja myyjien työnkuvaani tulisi sisältyä niiden vieminen paikoilleen, mutta tuo pikaruokalakäytöksesi on kyllä törkeää :) Sen takia ne ovat pikaruokaloita ja hinnatkin alhaisia. Roskikset ovat vieläpä hyvin esillä ja mielestäni on oksettavaa, että joku on niin vittumainen, että ei viitsi kipata tarjottimensa jätesisältöä roskiin ja laittaa tarjotin pinoon.

Itse olen töissä kahvilassa ja tietysti haemme astiat ja roskat, kun asiakas lähtee. Meillä käytetään tarjottimia myös, mutta ei ole mitään paikkaa, mihin ne kuuluisi viedä, ja vaikka olisikin, on eri asia kantaa astioita johonkin tarjotintelineeseen, kuin nakata kasa paperia roskiin matkalla ulko-ovelle.

Vierailija
34/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. En jätä koskaan vaatteita koppiin, vaan vien ne paikoilleen jos rekkiä koppien ulkopuolella ei ole, vaikka se onkin todella tympeää hommaa, jos vaatteita on paljon. T. 41

Vierailija
35/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa kaupat tajuaisivat laittaa sen rekin sovituskoppejen ulkopuolelle... Varsinkin isommassa vaatekaupassa ei enää vaatteiden sovituksen jälkeen edes muista, mistä on minkäkin vaatteen napannut mukaan. Viikkauksiakaan harvemmin osaa tehdä samaan tyyliin kuin kyseisessä kaupassa on tapana. Mä jätän vaatteet aina siihen rekkiin tai jos rekki uupuu, niin pienemmässä liikkeessä voin etsiskellä paikan, mistä vaatteen otin mukaani. Isommassa liikkeessä useiden vaatteiden kanssa en tähän viitsi kuitenkaan alkaa ja jätän vaatteet sovituskoppien läheisyyteen johonkin näkyvään paikkaan.

Vierailija
36/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa minä asioin vain liikkeissä joiden palveluun kuuluu vaatteiden takaisin vienti ja sopivien tuominen minulle koppiin.

Vierailija
37/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän myymälässä on rekki johon vaatteita voi laittaa, SILTI vaatteita jätetään sovituskoppiin. Joskus niitä on jopa lattialla mytyssä. Että näin.

Asiakaskunta  ei ole kovin nuorta, eikä vaatteet ole ihan halvimmasta päästä. Ihan uskomatonta käytöstä joillakin...Kyllä siinä tulee sellainen olo ettei myyjiä arvosteta pätkääkään.

T.myyjä

T. myyjä

Vierailija
38/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 18:39"]

Meidän myymälässä on rekki johon vaatteita voi laittaa, SILTI vaatteita jätetään sovituskoppiin. Joskus niitä on jopa lattialla mytyssä. Että näin.

Asiakaskunta  ei ole kovin nuorta, eikä vaatteet ole ihan halvimmasta päästä. Ihan uskomatonta käytöstä joillakin...Kyllä siinä tulee sellainen olo ettei myyjiä arvosteta pätkääkään.

T.myyjä

T. myyjä

[/quote]

No jos ne ei ole olleet henkarissa vaan hyllyssä? Onko paikkaa johon ne esim. farkut ja t-paidat voi laittaa, jotka on ollut hyllyllä?

Jos alkaa lattiat täyttymään, se tarkoittaa sitä, ettei kukaan myyjä ole tyhjentänyt sovituskoppia!

Vierailija
39/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin kalliit hinnat kaikessa, että kyllä siihen pitäisi sisältyä myös ensiluokkainen asiakaspalvelu. Pohdiskelin tätä tänään, kun maksoin vitosen sämpylästä kahvilassa ja itse sen otin, laitoin tarjottimelle (jonka otin itse myös) sekä kannoin pöytään. Jonkin matkan päässä oli "palauta astiat tähän"-lappu ja kori, en totellut. Myyjätyttösen ainoaksi tehtäväksi jäi rahastaminen ja uusien tuotteiden lastaaminen hyllyyn, ihan niin pienestä en ole valmis itse maksamaan vitosta sämpylältä...

Ja joojoo, joku ne sämpylät on tehnytkin eikä se ole ilmaista jne. mutta kun samat kahvit seisoo pannussa tuntitolkulla, teetä ei saa haudutettuna (tai jos saa, se haudutetaan ITSE pöydässä ilman kelloa/mahdollisuutta vaikuttaa veden lämpötilaan), sämpylöistä näkee kilsan päähän että ne on pakasteena paistettua jne. niin kyllä se vituttaa.

Vierailija
40/65 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan hirveen sääli, että itsekkyys vaan lisääntyy nykyään. Olis tosi kiva, jos edes joskus pysähdyttäisiin miettimään sitä, miltä seuraavasta asiakkaasta tuntuu asioida kyseisessä liikkeessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän