Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa iskeä varattu mies!

Vierailija
23.04.2014 |

Kertokaas nyt parhaita isku- ja flirttailuvinkkejä. Reilun viikon päästä meinaan alkaa tapahtuu kun lähetään samassa porukassa laivalle. Hänen avovaimonsa ei sinne mukaan halua tulla kun ei tykkää laivoista.

+En ole hakemassa itselleni mitään unelmies miestä vaan mua on jo melkein vuoden ajan kalvanut pakonomainen tarve päästä tuon miehen kanssa sänkyyn ;)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä haluat sitten iskeä sen?

Vierailija
22/37 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varattu mies ja suorastaan toivon (tykkään) että vieraiden naisten kanssa syntyy pientä flirttiä ihan vaikka vaimoni nähden. Pysyy oma suhde paljon sähäkämpänä kun molemmille on selvää että kelpaan kyllä muillekin. Niin ja sama toisinpäin, kehtaan jopa tunnustaa että minua kiihottaa kun muut miehet kuolaavat vaimoni perään, silloin tiedän olevani etuoikeutettu.

Ap:lle pientä keskustelua ja     h y v i n    varovaista koskestelua, jos mies lähtee hyttii niin ei se ainakaan yksin sinun vikasi ollut. On täällä kummallisen epävarmaa porukkaa liikkeellä.

Panostakaa ihmiset omaansuhteeseen niin ei tarvitse olla epävarma, siitä että toinen lähtee. Panostaminen tarkoittaa ennenkaikkea peiliin katsomista, katsooko sieltä takaisin pystyyn nostettu merilehmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan mitä haluat ja ehdota pikku salaisuutta. Pieni seikkailu tekee elämästä elämisen arvoisen.

Vierailija
24/37 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 17:21"]

99,9% miehistä kyntää jos vako on edessä. Riippumatta siviilisäädystä.

[/quote]

No ei kyllä kynnä, sen voin voin sanoa useiden vuosien kokemuksella, kun olen Aasiaa työkavereiden kanssa kiertänyt. Esimerkiksi HongKongin Kowloon Streetillä olisi enemmän huoria tulossa kuin vapaita naisia Helsingin yökerhoissa, mutta ei kaikki niihin lankea. Myös paikalliset yritykset yrittävät "lahjoa" asiakkaitaan ottamalla illalliselle edustustason naisia, siis paremman näköisiä kuin paikalliset missimme, mutta jälleen sama juttu, osa lankeaa ja osa ei. Vähintään 1/3-osaa ei siis käyttäydy silleen kuin sinä, vaikka varmasti mieli olisi tehnyt. Moni näistä pettäjistä on myös eronnut eivätkä näytä lainkaan niin onnellisilta kuin saattaessaan edustushuoraa seuraavana päivänä metroasemalle. Nähnyt paljon ja tiedän mistä puhun.

Vierailija
25/37 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin vapaitakin miehiä. Laivalla, työkavereiden kesken keskivertomies unohta perheensä, ellei ole ihan tossun alla.

Yritä päästä jotenkin samalle aaltopituudelle hänen kanssaan. Juttele mukavia kun tanssitte kahdestaan, sitten kun tulee hidas kappale tartu häneen lujaa ja katso silmiin.

Vierailija
26/37 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkinuijalla.

Vierailija
27/37 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon.

Vierailija
28/37 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile, katso silmiin, juota mies känniin.

Vierailija
29/37 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia isketään. Miehille vain ilmoitetaan, että nyt saat.

Vierailija
30/37 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on jo antanut ne avut millä täytyy pelata eikä siinä ole paljon enää tehtävissä sen suhteen miten se vastakkainen sukupuoli syttyy. Ellei sitten ole mies ja paljon rahaa.

Vierailija
31/37 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ilman muuta.Varatut haluaa vaihtelua.

Vierailija
32/37 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huoralle aina ottajia riittää, kannattaa ottaa varmuudeksi paperipussi mukaan jotta voit laittaa sen päähäsi jos miestä ei innosta sun naama.

Vierailija
33/37 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

C'moon. Mieti jos oma miehesi (tai tulevaisuuden miehesi) menisi laivalle ja paneskelisi vieraita naisia. Miltä tuntuisi?

Koita asettua sen naisystävän asemaan ja mieti sen jälkeen, haluaisitko samanlaisen tilanteen itsellesi. Varattujen miesten iskeminen on raukkamaista ja säälittävää, vaikka itse olisitkin sinkku. Maailmassa on miljoonia (hyvännäköisiäkin) sinkkuja, joista valita vaikkapa juuri petipuuhiin.

Vierailija
34/37 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 16:08"]Kyllä huoralle aina ottajia riittää, kannattaa ottaa varmuudeksi paperipussi mukaan jotta voit laittaa sen päähäsi jos miestä ei innosta sun naama.

[/quote]

Jotenkin olen tuosta rivien välistä lukevinani, että sinun miehesi on hyvin helposti iskettävissä.

Vierailija
35/37 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 16:08"]

Kyllä huoralle aina ottajia riittää, kannattaa ottaa varmuudeksi paperipussi mukaan jotta voit laittaa sen päähäsi jos miestä ei innosta sun naama.

[/quote]

Huora=ihminen, joka ottaa vastaan maksun seksistä.

Vierailija
36/37 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 16:08"]

[/quote]

Huora=ihminen, joka ottaa vastaan maksun seksistä.

[/quote]

Kyllä, ap on siis vosu. Täysi paska ja pohjasakkaa.

Vierailija
37/37 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite oon ainakin nussinut kymmeniä muita naisia. Oon naimisissa oleva mies. Kyllä siihen samaan kuivaan ja ryppyseen pilluun kyllästyy niin pitää niitä tuorreitakin käydä testaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä