Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla luottotiedot menneet?
Kommentit (85)
Lähtökohtaisesti olisi iso turn off. Lieventäviä asianhaaroja toki voisi olla, mutta tästä tarvitsisin kunnon selityksen ja luottamuksen. Ehdottomasti myös halu selviytyä tilanteesta ja ansaita ne takaisin.
Mulla meni joskus kun pankki kuoletti 2000 opiskelija maisterin, kun maksoin laskut myöhässä.
Ei, ei ja ei.
En pystyisi arvostamaan ihmistä joka ei osaa hoitaa asioitaan.
Voisin mikäli miehellä olisi kuitenkin oma talo, auto, puhelinliittymä ja vakuutukset kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ex miehen takia. Olen onneksi vihdoin päässyt hänestä eroon ja luottotiedot on takaisin vuoden päästä.
Kun otat luottotiedottoman se alkaa käyttää sinua pankkinasi ja tuhoaa taloutesi velkaannuttamalla sinut. Oma kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ex miehen takia. Olen onneksi vihdoin päässyt hänestä eroon ja luottotiedot on takaisin vuoden päästä.
Kun otat luottotiedottoman se alkaa käyttää sinua pankkinasi ja tuhoaa taloutesi velkaannuttamalla sinut. Oma kokemus.
Älä esitä omaa kokemustasi faktana. Oman kumppanini ei missään vaiheessa tarvinnut kärsiä minun luottotiedottomuudestani tai ulosotostani. Pari-kolme kertaa ostimme hänen luottokortillaan lennot ja sillä vuokrattiin aina lomakohteissa autot, koska Visa Electron ei kelvannut ihan kaikkeen. Niistä maksuista maksoin hänelle välittömästi oman osuuteni takaisin.
En huolisi miehekseni. Elämänhallintataidot kun kertovat ihmisestä todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Voisin mikäli miehellä olisi kuitenkin oma talo, auto, puhelinliittymä ja vakuutukset kunnossa.
Vaan talo?
Itse en ottaisi puolisoksi sellaista, jolla on järkyttävät velat.
Mistä ap tiedät että ne luottotiedot on menny?
Riippuu ihan siitä, miksi hän on menettänyt luottotietonsa. Uhkapelaamista tai muutakaan rellestämistä en hyväksyisi, mutta joitakin muita syitä ymmärtäisin.
Nimimerkillä eksän painostuksen vuoksi ylivelkaatunut asuntolainainen, jota ei pelastanut kiinteistön myyminenkään (asuntokaupat eivät menneet ihan nappiin, ja velkaa jäi ihan liikaa).
Ei mua kiinnosta toisen raha-asiat. Rakkaus ja välittäminen, se kiinnostaa. Mun miehellä (5v yhdessä) on luttottiedot menny, työ meni alta ja SILTI meillä on äärettömän hauskaa, paljon seksiä ja ihana suhde. Ei se raha onnelliseksi tee (oon rikkaasta suvusta, näin kuinka omat vanhemmat oli vaan rahan ja "rikkaan" imagon takia yhdessä..ei hyvä)
Eipä tuo nyt niin vaarallista olisi. En valitse kumppania rahan takia enkä tuomitse kustujen luottotietojen takia. Elämässä voi sattua ja tapahtua. Eri asia, jos olisi pikavippejä, yleistä holtittomuutta, peliriippuvuutta tai muuta riippuvuutta, mihin raha on mennyt.
En tosin ala elättämään ketään enkä makselemaan toisen velkoja. Yhteenmuuttokin olisi todennäk.poissuljettu jos henkilöllä olisi paljon velkaa.
Itselläni ei ole velkaa.
Elämässä on kuitenkin tärkeämpiäkin asioita kuin raha.
Riippuu luottotietojen menettämiseen johtaneista syistä yms. Arvioisin jokaisen tapauksen erikseen.
Riippuu siitä, miksi ne ovat menneet. Luottotietojen menetys ei ole aina oma vika. Jos olisi kyse esimerkiksi konkurssista, joka ei ole omaa syytä, se ei haittaisi. Jos taas kyse on aivan puhtaasti holtittomuudesta ja huonosta taliudenhallinnasta, en voisi kuvitella eläväni samassa taloudessa hänen kanssaan. Olen itse niin turvallisuushakuinen, että kestän huonosti taloudellista epävarmuutta. Köyhä olen itsekin, mutta siitä olen pitänyt huolen, että luottotiedot on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta toisen raha-asiat. Rakkaus ja välittäminen, se kiinnostaa. Mun miehellä (5v yhdessä) on luttottiedot menny, työ meni alta ja SILTI meillä on äärettömän hauskaa, paljon seksiä ja ihana suhde. Ei se raha onnelliseksi tee (oon rikkaasta suvusta, näin kuinka omat vanhemmat oli vaan rahan ja "rikkaan" imagon takia yhdessä..ei hyvä)
Ihan kuin oma kirjottama teksti! porukat oli vaan raha raha raha, maine ja kunnia sekä kaikenmaailman rikkaiden kissanP'skaristiäiset läpi EIKÄ MTN rakkautta! oma kihlattuni on rahaton muttei rakkaudeton.
Kaiken saan mitä ilmaseksi voi saada ja vähistäkin keksii aina kaikkea mitä en ees tarvisi mutta hän haluaa antaa elämyksiä/rakkautta usein:)
Riippuu syystä. Ainakin ennen moni menetti tarkoituksella luottotiedot, jotta ei voinut saada opintolainaa ja sai sitten tt-tukea. Tämä ainakin olisi ihan ok syy.
En ottaisi saman katon alle asumaan mutta muuten ehkä voisin harkita.
Ei kelpaisi, odotan kumppaniltani vähintään normaalia järkeä. Miksi tyytyä tuohon surkeimpaan prosenttiin?
Elätä? Miksi pitäisi elättää?