Kelpaisiko sinulle kumppaniksi henkilö, jolla luottotiedot menneet?
Kommentit (85)
Mulla meni ex miehen takia. Olen onneksi vihdoin päässyt hänestä eroon ja luottotiedot on takaisin vuoden päästä.
Ei nykyisellä tietämyksellä. Tietenkin riippuu, miten käyttäytyy nykyään raha-asioissa ja miten ne luottotiedot meni.
Luottotiedot voivat mennä hyvin helposti. Minua ei haittaisi jos itse maksaisi kuitenkin laskunsa.
Nope, mutta ei millään pahalla. Yleisesti kertoo elämänhallinta ongelmista, toisaalta joku äkillinen kriisi voinut kaataa talouden. Mieluummin olen kuitenkin yksin kuin elän toisen uuden ihmisen pulmien keskellä.
Olisi kelvannut. Olin itse ulosotossa ja luottotiedoton, kun tapasin puolisoni ja jopa silloinkin, kun muutimme yhteen. Nyt olen velkani maksanut ja luottotiedotkin olleet jo pari vuotta kunnossa.
Olennaista olisi ollut se, miksi ne ovat menneet ja mitä ihminen tekee maksaakseen velkansa ja saadakseen ne takaisin.
Ei. En osaa nyt kuvitella lieventävää asianhaaraa, ehkä sitten kun itsellä menee. Ei vielä 844 tuloilla ole menneet. Exällä kyllä on, paljon isommilla tuloilla.
On kelvannutkin. Mutta luottotiedottomia on niin paljon erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ex miehen takia. Olen onneksi vihdoin päässyt hänestä eroon ja luottotiedot on takaisin vuoden päästä.
Et vastannut kysymykseen
Onhan minultakin luottotiedot mennyt.
Ainoastaan siinä tilanteessa jos itselläkin olisi mennyt mutta kun ei ole niin en kelpuuttaisi.
En. Luottotiedoton nainen on totaalinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Luottotiedot voivat mennä hyvin helposti. Minua ei haittaisi jos itse maksaisi kuitenkin laskunsa.
No ei ne kyllä kovin helposti mene. Pitää olla aika isoja ongelmia
Kelpaa toki, miehelläni on mennyt luottotiedot Suomessa mutta ei se täällä ulkomailla asuessa vaikuta yhtään mitään. Hänellä on hyvä palkka ja tulemme toimeen mainiosti.
Riippuu niin monesta asiasta. Lähtökohtaisesti en, mutta asia ei ole niin yksinkertainen. Vastaus on siis Kanada.
Riippuu hyvin pitkälti siitä, miksi ne luottotiedot ovat menneet ja mitä hän on asialle tehnyt/on tekemässä.
Minulla on luottotiedot menneet nuoruudessa, joskus 10 vuotta sitten mielenterveysongelmien takia. Sain itseni läjään ja kuntoutettua. Opiskelin opinnot loppuum ja tehnyt kolme vuotta töitä. Ulosotossa enää 300 euroa ja yhdelle perintäfirmalle olen velkaa 400. Yhtään laskua ei ole mennyt perintään vuosiin. Alkaa olla voittajafiilis. 💪
Ei kelpaisi.
Joku pikaromanssi ehkä, jos olisi taitava sängyssä, mutta ei mitään pysyvämpää.
En elätä aikuisia ihmisiä.
Eise mikään este ole. Kunhan pystyisi omat asiat hoitamaan, en lähde mihinkään takaajaksi.
En, koska suhteemme rahaan olisi hyvin erilainen ja silloin suhde ei voi toimia. Eräs entinen ystäväni oli hyvin huoleton raha-asioissa ja jouduin sen takia melkein vaikeuksiin. Minua stressaisi, jos en tietäisi, että mieheni hoitaa raha-asiat säntillisesti ja järkevästi. Tuskin muutenkaan olisi tyyppiäni.
Olisi kyllä tosi iso miinus, mutta en sano 100% varmasti ei kuitenkaan.